Rozdział XIII - Epilogue

1K 84 73
                                    

( a/n : Wiek postaci : 25 lat)

Kei Tsukishima oraz Tadashi lecz już nie  Yamaguchi, a Tsukishima, spacerowali właśnie po plaży.
Jutro mijało dziesięć lat odkąd zaczęli ze sobą chodzić oraz cztery lata odkąd zostali małżeństwem.

Spokojnie szli trzymając się za rękę oraz wspominali sobie stare czasy.

Jutrzejsza rocznica miała być zdecydowanie wyjątkowa, ponieważ będzie ona pierwszą, którą spędzą nie w dwójkę, a w trójkę, bo wraz z ich synem - Shotaro.

Teraz już prawie rocznego chłopca zaadoptowali około pół roku temu jako prezent Urodzinowy dla Tadashiego, bo ten bardzo marzył o adoptowaniu dziecka.

Może I dziesięć lat razem to sporo i wypadałoby spędzić ten dzień jakoś wyjątkowo, lecz oni już od dawna mieli postanowione jak spędzą ten dzień. - Tak jak co roku pojadą w to samo miejsce, które ma dla nich tak ważne znaczenie.
Dokładniej chodzi o park. Ale nie taki zwyczajny park tylko park w którym piegowaty wyznał swoje uczucia drugiego oraz park w którym potem Kei oświadczył się miłości swojego życia.

Możnaby powiedzieć, że to miejsce wraz z nimi przechowuje wszystkie najważniejsze dla nich wspomnienia.

Kto by pomyślał, że na pozór tak zwykle miejsce może być skarbnicą tak cennych chwil?

Właśnie doszli do idealnego dla nich miejsca i rozłożyli niewielki piknik wraz z pomocą najmłodszego Tsukishimy.

Siedząc tak, oglądali piękny zachód słońca i cały czas obdarzali się miłością.

Między sobą miłością zakochanych, a wobec ich małego synka tą rodzcielską.

Mijały minuty, a oni poprostu cieszyli się chwilą.

W końcu mały Shotaro, zmęczony dzisiejszym dniem usnął na kolanach swojego piegowatego taty, otrzymując od niego pocałunek w czoło.
Sam Tadashi jednak otrzymał pocałunek od Kei'a jednak nie w czoło, a w usta oraz tak znaczące dla nich obojga słowa.

"Kocham Cię Tadashi"

"Ja Ciebie też"

𝕋𝕥𝕚𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕪𝕠𝕦 | Tsukiyama haikyuuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz