Nový den a nová starost

17 2 0
                                    


Henry se po noci nočních můr a strašlivých bolestech, probral do nového dne. Tělo už skoro nebolelo, i neústupná žízeň ustála.  Pořád měl myšlenky na jeho nabité schopnosti, nevěděl co si počne. Popřemýšlel že se udá vládě, ale tenhle nápad ho rychle přešel. Místo toho si radši si uvědomil, že lepší bude nedělat vlny. 

Udělal svou denní rutinu a šel rovnou do práce, ale to co uviděl ho neskutečně překvapilo. Krám kde pracoval jíž dva roky, byl vydrancovaný, okna byli rozmláceny na střepy a i vnitřek se neobešel bez úhony. Uviděl pana Wanga jak se slzami uklízel to co zbylo. Henry hned přiběhl a začal se vyptávat. "Vzali mi Lin, mojí dceru.", Henry nejdříve nechápal, ale pak mu Wang vysvětlil že každý měsíc platil výpalné pro mafiány, aby jeho krám nechali být. Ale včera přišli a chtěli trojnásobek. "Lin tam byla se mnou a když řekli cenu, tak se začali hádat. Vzali jí sebou a sám vidíš co mi udělali s obchodem. Řekli dokud to nezaplatím ta mi jí nevrátí." Wang vyprávěl se slzami Henrymu. V něm se začala vařit krev jako nikdy, nechtěl dělat vlny. Ale Lin a pan Wang byli jediný lide co se něj postarali,když ho rodiče vykopli na ulici. Rozhodl se že je mi to splatí. Otočil se vydal se do města, přímo věděl kam má jít, do baru Blackhole. Celý město vědělo kdo se tam schází. Než odešel, zeptal se ho pan Wang kam jde, Henry odpověděl se vztekem "Pro Lin"

Nedobrovolný HrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat