Jmenuje se Henry Black, byl jsem obyčejný prodavač bez pořádného života. Naštěstí se mě ujali milý lidi, Pan Wang a jeho rodina. Ale jednoho dne se všechno změnilo. Já se změnil , ani sám nevím co jsme. Hlas v hlavě „Ale víš přece co jsi , jsi monstrum. „Už toho nech, zmizni z hlavy." „Nemůžu, přece jsem přece jsme ty." „Aha tak to asi bude v pořádku."
Henry stál nad spálenými mrtvolami, shořeli na popel. Nevypadal jako člověk , obličej měl zahalený v modrých plamenech. Všichni mafiáni byli mrtví, úkol splnil. „A co teď Henry?" ozval se hlas v hlavě. Jen odpověděl „Jdu domu."
Vyšel z spáleného skladiště, nevěřil svým očí. Stála tam Cherry, v ruce měla nataženou zbraň a kolem ní staly Mrazivec a houf ozbrojenců. „Ve jménu Morganovců stůj a sděl svou totožnost." , „To jsem já, Cherry?" Byla stejně zmatená jako on, už nevěděl co je skutečnost a co jsou sny. Plameny zhasly, už šla vidět celá Henryho celá tvář. Cherry jen smutně řekla „Co jsi sakra zač." V jejích zelených očích byl vidět strach a zvědavost. Hlas z temnoty a Henry odpověděli stejně „Jsme Henry, a nikdo jiný." Mrazivec na nic nečekal, a rovnou vyrazil. Henry neměl šanci, jeho tělo bylo velký kus ledu. „Co sním uděláte, Morganovci?" Cherry smutně prohlásila „Půjde do Tartaru."
Dík za přečtení až do konce, doufám že se líbilo, budu rád zhodnocení i to negativní. Z chyb se má člověk ponaučit.
O pár týdnu po incidentu.
Vězeň číslo H-56, je připraven na program, ''Nová Síla'ˇ. „Vážně on, je přece nebezpečný" Postarší žena v moderních šatech. "Víte jak mu říkají noviny, Blue Diablo, zabil pár vrahu i zlodějů, a město z něj děla hrdinu, jediný proč ho vzali za kandidáta je jeho síla." Muž v obleku „A myslíte že přesvědčíte." Žena se usmála." Máme na něj páku." Na stul hodila složku s jménem Lucy Blacková.
ČTEŠ
Nedobrovolný Hrdina
ActionHenry Black byl obyčejný dvacetiletý prodavač v obchodě v New Yorku, ale jeho svět nebyl obyčejný. Přes 30% lidí v populaci po celým světě měl genetickou výhodu, někdo tomu říkal dar bohu, gen předků ale většina lidí to nazývalo super schopnostmi...