Henry stál před barem na třetí ulici. Noční osvětlení se začínalo pomalu zapínat. Přišle před hlavní dveře, nad ním byl neonový nápis Blackhole. Když chtěl vyjít do baru najednou z čista jasna se objevily dva chlápci. Měli na sobě černá kvádra, bylo vidět že to nebyli žádný chlapi z ulic. Jeden z chlápku který měl jizvu před pravé ok, se zeptal polo výhrůžným hlasem. „Hele mladej, co tu chceš?", Henry měl v očí vtek a zápal. "Chci mluvit s vaším šéfem." Druhý muž s kloboukem a plnovousem, se zasmál. Prohlídl si ho , jak předním stojí v černý kožený bundě, zachraptěl „Radši domu než si něco stane." Hned po té domluvil, mu Henry hned napálil do obličeje pěstí. Muž s plnovousem, nečekal a hned mu oplatil ránu, po té se přidal i ten s kloboukem. Pár dostali ale Henryho vládly, po té ho vzaly za ramena, a odtáhly ho.
„Hm, co chce ten pomlácený chudáček?", Říkala mateřským hlasem žena v černé robě, s karamelovou pletí. Muž s kloboukem s na ní podíval s respektem, „Prostě přišil, a říkal že shání po šéfovi, pak Peterovi vrazil pěstí.". Žena se zvedla, a dlaní se dotkla Henryho brady, její dotek milí a přátelský. "Tak tady mě máš, pravou ruku Vůdce a vlastník našeho baru, co si přeješ od BlackTiger?." Podíval se na ní, měl pomlácenou tvář z úst mu tekla krev, ale než stihl něco říct, ozvalo se z hlubiny jeho hlavy. „ Teď to nech na mě, radši Henry." Jako by se jeho duše spojila s další, ale tahle byla divoká a nepředvídatelná . Jeho pohled se změnil, byl zas plný energii, i když před chvilkou mu vymlátily duši z těla. „Jmenuje se Henry, chci vám udělat nabídku." Chvilku bylo ticho , ale po chvilce se BlackTiger začala smát. „HA, takový mládě, moji vyhazovači tě zbyli, a ty bys chtěl mýt slovo, co zmůžeš. Ale poslechnu si tvojí nabídku, překvap mě , šokuj." Větu dokončila sarkastickým toném. „Osvobodí š Lin Wangovou a jejich dluh bude splacen.". Žena v robě si musela sednou , protože dostala takový záchvat smích, že nemohla popadnout dech. I její společníci se hlasitě smáli. "A co takové mládě mi dá na oplatku?" , „Jednu službičku." Všichni se na něj dívali, a mysleli že blázen. Žena si sedla do luxusního křesla z kůže a řekla lehkovážně řekla." Tak ukaž co je v tobě." Henry na tyhle slova čekal, i když byl domlácený, tak věděl co musí udělat. Stoupnul, a přímo se díval na ženu, a nic neřekl. Nejdříve z něj šla pára, hlavně z rukou a hlavy. Všichni se koukali a šeptali si mezi sebou, ale ani to nebyl čas. V okamžitě jeho ruce vzplanuly červeným ohněm, hlava též, ale byl tam náznak modrého odstínu. Žena byla udivená, jako i všichni kolem. Ale její pohled na Henryho byl jiný, byl šibalský s náznakem zkaženosti. „Překvapil si chlapče, něco bych tu měla."
Když Henry přestal hořet, tak BlackTiger dala adresu a fotku muže, řekla jen" Místo na adrese vypal, bude i ten muž, takže toho se zbav, způsob nechám na tobě". Henry si vzal, a odešel. Když vyšel z dveří, v klubu se vedli debaty o něm. BlackTiger si v klidu seděla v křesla, a dávali si Martiny. Když v tom Přišel muž s jizvou a opatrně se zeptal." Myslíte že ho dá, taky to není žádný ořezávátko, když krade náš naše zásilky s chlastem." Ten kluk to zvládne, sám si vyděl ten pohled, hm, Henry to jméno si budu pamatovat. Uvidíme co se z něj stane." Pořád dopíjela Martiny
Ps Doufám že se příběh líbí, budu rád za jakoukoliv odezvu. XD
ČTEŠ
Nedobrovolný Hrdina
حركة (أكشن)Henry Black byl obyčejný dvacetiletý prodavač v obchodě v New Yorku, ale jeho svět nebyl obyčejný. Přes 30% lidí v populaci po celým světě měl genetickou výhodu, někdo tomu říkal dar bohu, gen předků ale většina lidí to nazývalo super schopnostmi...