15+

385 8 9
                                    

Pohled Menta:

Vrhnu se na jeho krk. Zasténá, když jazykem začnu tvořit cestičku přes krk, hrudník až k podbřišku. Lehce se o to místečko otřu rty. Cestičkou lehounkých polibků se začnu vracet na horu a věnovat jeho rtům. Zhluboka dýchá. Líbám ho něžně. Tak jako bych se bál, že se sebemenším dotykem rozplyne. Zapojím ruce, které přejíždí po vypracovaném bříšku a hrudi. Kouknu se na tu úžasnou tvář. Všimnu si, že mu sklouzly brýle. Opatrně tak, abych mu omylem nevypíchl oko mu je sundám a odložím do bezpečné vzdálenosti. Zničeho nic zaútočím na ty sladké rty. Líbám ho dravě a hrubě. Jen tak tak stačí oplácet pohyby. Hra právě začíná. Pomyslím si. Začnu svému zlatíčku sundavat kraťasy a spodní prádlo. 

,,To není fér." Zadýchaně zamručí. Protočím očí v sloup a dovolím mu mi sundat tričko. Jak mile kus oblečení zmizí vrhnu se mu na krk.

,,Au. Honzo!" Bolestně zakňučí, když ho kousnu do krku. Omluvně zarudlé místečko něžně políbím a vsunu mezi nás ruku. Slastně vzdychá a kroutí se pod mými dotyky. Cítil jsem, že každou chvilku vyvrcholí. Vím, že se mu nebude líbit to co udělám. Přestanu pohybovat rukou. Vydá ze sebe zvuk, který připomíná kňučení zraněného štěněte.

,,Jen klid za chviličku budeš kňučet jinak." Ušklíbnu se dojdu pro lubrikant. Vrátím se ke své lásce. Sledoval mne s očima plnýma chtíče. Položím tubu a chci si rozepnout rifle, ale zastaví mě ruce.

,,Chci to udělat já. Ty jsi mne taky vysvlékl." Usměji se a lehce přikývnu. Pomalu mi rozepne knoflík následuje zip a poté mi kalhoty i se spodním prádlem stáhne. Pomalu si na něj vlezu a něžně ho pokládám na záda. Políbím ho.

,,Můžu?" Zeptám se. Pokyne mi na znamení souhlasu. Víc si ho k sobě přitáhnu a roztáhnu mu nohy. Vymáčknu si trochu gelu na dva prsty, kterými obkroužím jeho vstup a opatrně je zasunu. Vidím jak pevně semkne víčka a skousne si ret. Chvilku čekám a pak s prsty začnu pohybovat.

,,Ach bože." Zakňučí a prohne se v zádech, když narazím na jeho slastné místečko. Vytáhnu prsty a nanesu si zbytek lubrikantu na penis. Lehce na něj nalehnu a zašeptám.

,,Kdyby to bolelo zastav mě." Začnu do něj pronikat. Bedlivě sleduji Radkovu tvář, kdyby se na ní objevil jen náznak bolesti. Zastavím. Zhluboka dýchá.

,,Ještě chvilku." Zašeptá, když se lehce pohnu.

,,Je to poprvé co se..." Políbím ho.

,,Chápu. Chtěl jsem to takhle zkusit. Jestli tě to bude bolet nebo se ti to nebude líbit řekni. Přestanu."

,,Dobře." Nakloním se a pustím se do vytváření značky na jeho klíční kosti. Zasténá. Jeden pohled a vím, že už můžu. Začnu se pomalu pohybovat. Radek mi položí ruce na záda. Přitáhne si mne a já spojím naše rty. Přidám na tempu. Slastně mi zasténá do úst a přitlačí mi kolena na boky. Zakloní hlavu. Využiji toho a začnu okupovat ten nádherný krček. Radek mi vsune jednu ruku do vlasů a druhou vytvoří na mých zádech červené stopy po nehtech. Bolestně zasténám.

,,H- Honzo. Prosím." Pochopil jsem o co prosí. A vyhověl mu. Hlasitě vzdychal, když jsem nás oba vedl k vrcholu. Ještě párkrát přirazím a oba nás pohltí vlna slasti. Zhluboka dýcháme. Opřu si hlavu o Radkův hrudník a opatrně z něj vystoupím. Začne se zvedat. Tak si kleknu. Políbí mě.

,,Můžu jít do koupelny?" 

,,Jo jasně." Zatím co se Radek sprchoval já uklízel studio. Hlavně jeho oblečení, kdyby to našel Rady bylo by to v prdeli. Dlouhé roky utajovaného vztahu a sexu by byly prozrazeny. Držel jsem v rukou triko s tou dokonalou vůní s jeho vůní. Vzpomněl jsem si na ten den, kdy to všechno začalo.



Tajemství  /Wedry a MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat