Rozchod

122 9 4
                                    

Pohled Menta:

Celou cestu co jsme jeli autem jsem na něj myslel. V hlavě se mi stále promítalo to jak se na mě neustále nevraživě díval. Jak se se mnou ani nerozloučil. Nechápal jsem, proč byl na mě naštvaný vadilo mu snad to, že jsem mu dal pusu? Bylo to přece, když jsme pili a navíc jsme hráli tu přiblbou hru. Holky nemohly nic tušit. Navíc, to já bych měl být naštvaný. Moc dobře ví jak ho miluji a on se lísal a dokonce i spal se Sofií přede mnou. Slyšel jsem je, copak neví jak mi asi bylo? Slyšet člověka, kterého tak miluji jak prožívá slast s někým jiným. Už nějakou tu hoďku jsme u mě ve studiu sedíme se Sárou na gauči a koukáme na film. Sára se ke mně zničehonic nakloní a začne mě líbat. Snažil jsem si představovat jeho tak jako to poslední dobou dělám, aby vůbec mezi námi něco bylo. Nešlo to bylo to tak jiné. Nemohl jsem jí dál lhát už ne. Odtáhnu se a podívám se Sáře do očí.

 ,,Promiň Sáro, ale já takhle nemůžu. Už to není to co to dřív bývalo. Já už nic necítím. Mrzí mě to nechtěl jsem ti nikdy ublížit." Potichu jsem řekl.

,,To je v pořádku Honzo. Taky už to necítím. Jen jsem si myslela, že je to jednostranné. Asi bude nejlepší, když se spolu rozejdeme." Odpoví mi s lehkým úsměvem.

,,Máš pravdu bude to tak nejlepší. Víš chci, aby jsi věděla, že tě mám pořád rád. A když budeš chtít někdy zajít na kafe nebo si pokecat tak klidně půjdu."  

,,To je dobře, tak já ti tady asi nechám klíč a půjdu si sbalit svoje věci." Řekla položila klíč od studia na stůl a zvedla se.

,,Kam půjdeš?" Zeptám se.

,,Do svého bytu."

,,Dobře kdyby jsi potřebovala pomoct stačí říct."

,,Děkuji, ale to je v pořádku zvládnu to sama. Moc tam toho nemám." A odešla. Pár hodin jsem byl ještě ve studiu nakonec jsem se sbalil a jel domů. Po pár minutách cesty jsem otevřel dveře od bytu a vešel dovnitř. Bylo to takové zvláštní, když tu Sára nebyla prošel jsem celý byt a nenašel jsem tu ani jednu jedinou její věc. Cítil jsem zvláštní tíhu a smutek. Nechápal jsem, proč nemiloval jsem jí tak nač být ve vztahu, který není šťastný. Proč kazit život dvou lidí, když si mohou najít někoho s kým budou šťastnější. Po chvilce přemítání mi to došlo. Možná je to kvůli faktu, že mě Radek nemiluje tolik jako já jeho.

Tajemství  /Wedry a MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat