Návštěva u Menta

332 10 3
                                    

Pohled Menta:

,,Už to budeš mít?" Zeptal jsem se Radyho. Byl jsem celkem nervózní, protože každou chvilku by měl přijet Radek. Už se na něj těším.

,,Jo už jo. Jen to zkontroluji a uložím. Chceš ještě něco?" No sláva.

,,Ne až to doděláš můžeš jít. Já tu zůstanu a něco předtočím." Rady se na mě podíval.

,,Jako vážně? Víš kolik je?" Ups..

,,Hele dělej svou práci a nezdržuj." Rady se ušklíbl.

,,Proč jsi hned neřekl, že tu máš domluvenou schůzku." Konečně to Rady dodělal. Začal se balit a odcházet. 

,,Tak si to tu užij a ne, že tu zítra najdu něco co bych neměl." Měl jsem chuť ho nakopnout. Nijak jsem nezareagoval. Jak mile se zavřely dveře chvilku jsem počkal pak zamkl a nechal klíč v zámku. Kdyby si "náhodou" tady Rady něco zapomněl. Podíval jsem se na hodiny. Mám ještě půl hodiny. No, že je to Radek tak mnohem déle, protože jemu slovo dochvilnost nic neříká. Šel jsem do koupelny osprchoval jsem se. Vylezu ze sprchy usuším se a vyfénuji si vlasy. Vezmu si mobil a rozvalím se na gauči. Opět si přečtu ten příběh a už vím co s mým zlatíčkem budu dělat. Ozvalo se zaťukání na dveře. Okamžitě se k nim rozběhnu. Podívám se do kukátka. Sláva je to můj miláček. Odemknu dveře a s úsměvem na tváři ho přivítám.

,,Ahoj Ráďo. Pojď dál."

,,Ahoj Honzo. Proč se tu zamykáš?" Oplatil mi pozdrav.

,,Ale to kvůli Radymu." Odpovím na jeho otázku a opět zamknu. Na tváři se mu mihne znepokojení.

,,Rady ví, že tu jsem?" Zeptá se lehce vyděšeně. 

,,Ne jen ví, že tu mám s někým schůzku. Nemusíš se bát. Nikdo se to nedoví. Vždyť kolikrát už jsme se takhle spolu sešli?" Uklidním ho. Lehce se usměje. Přivinu si ho do objetí a spojím naše rty. Začal mi oplácet polibky. Přidal jsem na intenzitě. Ráďa držel tempo. Položil mi ruce na ramena. Já svými přejížděl po jeho bocích a malými krůčky ho donutil couvat ke gauči. Vsunu své ruce pod látku a dlaněmi přejíždím po jeho dokonalém těle. Chytnu lem trika a přetáhnu mu ho přes hlavu. Sjedu ho pohledem a skousnu si ret.

,,Jak často chodíš do fitka?"

,,Celkem často. Musím aspoň trochu udržovat ten zdravý styl, když natáčím Chálku."

,,Jak to, že jsi ji se mnou ještě nenatočil? Asi ti ukážu chálku ve svém stylu."

,,Myslíš hranolky s Milk shakem?" Vrhnu na něj vražedný pohled a strčím do něj. Snažil se udržet rovnováhu, ale stejně spadl na gauč. Obkročmo si sednu na svého miláčka.  Nakloním se něžně se mu otřu o ucho a zašeptám.

,,Mám pocit, že mne chceš vyprovokovat. A můžeš si být stoprocentně jistý, že dneska to bude úplně něco jiného než na co jsi zvyklý puso." 




Tajemství  /Wedry a MenTKde žijí příběhy. Začni objevovat