Byl čtvrtek deset minut po šesté a Wedry se rozhodl, že zapne stream. Všechno bylo celkem v pohodě až do té doby než pustil House Flipper. A padla ta osudová otázka.
Pohled Wedryho
Kdyby mě fanoušci nedonutili pustit znělku z Pata a Mata. Tak bych si to užíval o dost víc. Podíval jsem se do chatu a viděl ty zprávy. *Ahoj Wedry natočíš prosím další video o FF na Wattpadu? *Radku kdy bude delší reakce na FF. *Budeš zase reagovat na faffikce?
,,Hele jako, když mi pošlete něco co se bude dát číst... Tak klidně půjdu točit." Pak v chatu vypukla obrovská konverzace ohledně příběhů. Začal jsem litovat toho, že jsem byl takový blb a něco takové jsem vypustil z pusy. No co snad už tak nebudou takový nehorázný prasečiny. Zadoufal jsem, ale velká část mě mi říkala, že je to v prdeli. Chvilku jsem ještě hrál a nakonec jsme vypnul stream.
O týden později...
Zapnul jsem stream a začal hrát Zaklínače. Ovšem, že se opět našli jedinci s nízkým IQ a ptali se mě proč to nemám v Polštině. Twl vypadám snad jako nějakej polák nebo co? Sem tam jsem sledoval chat, ale víc jsem se věnoval hře. Všiml jsem si jedné zprávy kde mě nějaká holčina Informovala, že má pro mě ten seznam. *Ahoj Wedry mám pro tebe ten seznam. Sepsala jsem ti tam o čem zhruba jsou a musím obdivovat tebe a tvou přítelkyni, protože jsem přišla tak o půlku mozkových buněk. No tak to je super.
,,Jo děkuju. Pošli mi to na E-mail a já zkusím něco natočit." Pak jsem si v klidu hrál. Po chvilce, ale chat začal řešit jestli jsem pil a jedl. Když se mě zeptali už po pátý zastavil jsem hru a odpověděl.
,,Ty vole lidi. Já si vážím toho, že se staráte jestli jím a piju. Nebojte se jsem dospělý člověk co se dožil 23 let aniž by chcípnul. Umím se o sebe postarat. Vážím si vaší starosti děkuji. Arigato...
(Ano něco takového opravdu řekl na chvilku jsem se tam koukla.)
ČTEŠ
Tajemství /Wedry a MenT
FanficVše to začalo jednoho večera, když se Wedry rozhodl zapnou stream na Twichi. Povede se Wedrymu skrýt to, že mezi ním a Mentem opravdu něco je? Po předčtení jednoho příběhu z Wattpadu, který mu připomněl onen den, kdy s ním začal mít utajovaný vztah...