Pohled Wedryho:
Je to pár dní zpět co za mnou Honza přišel do bytu a vyspal se se mnou. Právě teď oba dva skládáme věci do našich aut. Rozhodli jsme se přesně řečeno naše přítelkyně se rozhodly, že bychom si mohli společně vyjet na víkend někam do přírody.
,,Taky jsi tam mohl zůstat." Zašeptal jsem ublíženě. Honza se na mě jen nechápavě podíval.
,,Když jsi tenkrát přišel do mého bytu. Odešel jsi a nechal si tam jenom blbé jídlo." Objasnil jsem mu.
,,Takže říkáš, že jsem tam měl raději zůstat a nechat se přistihnout tvým spolubydlící?" Odpověděl.
,,Máš pravdu. Promiň navíc bylo štěstí, že jsi odešel, protože před Víťou přišla Sofie."
,,Počkej. Chceš říct, že když jsem od tebe odešel přišla k tobě Sofie?" Zeptal se.
,,Jo přišla vždyť je to moje přítelkyně."
,,Tak co jak to jde kluci?" Zeptala se Sára Honzova přítelkyně. Přerušujíc tím tak náš rozhovor a mám pocit, že to bylo zrovna v správnou chvíli. Honza se na mě ani nepodíval. Usmál se na Sáru a řekl, že už mám sbaleno a můžeme vyrazit bez jakéhokoliv ohlédnutí si sedl za volant. Já jsem jel se svojí přítelkyní Sofií a Honza jel zase se svojí přítelkyní Sárou. Jeli jako první, protože místo kde jsme měli stanovat znali mnohem lépe. Po 2 hodinách jsme konečně dorazili na místo. Solidně jsme zaparkovali a odnesli všechny věci na náš stanovací plac.
Pohled Menta:
Já s Radkem jsme stavěli stany a holky nám přitom pomáhaly. Bylo krásné počasí tak jsme si co nejrychleji vybalili vzali si plavky a vyrazili k vodě. Ráďa byl tak neskutečně sexy, když mu kapky vody stékaly po vypracovaném těle a jeho mokré vlasy byly tak dokonalé. Pozoroval jsem ho jak si ve vodě užívá se Sofií, jak tam spolu plavou a jak jeden druhého vášnivě líbá. Cítil jsem závist, cítil jsem zlost, byl jsem na něj naštvaný, ale proč? Však, když jsem s ním začal mít utajovaný vztah tak se Sofií chodil. Nemohl jsem cokoliv udělat kdybych ho nařkl, že Sofii podvádí byla by to vlastně pravda, ale zároveň bych se přiznal k tomu, že mezi sebou máme utajovaný vztah a taky, že já podvádím Sáru. Potom co jsme si vykoupali jsme se šli pořádně umýt do kempu teplou vodou a převléknout se. Založili jsme si táborák vzájemně se o sebe opírali a popíjeli.
Závistivě jsem sledoval jak Radek leží s hlavou v Sofiině klíně.
Díval jsem se na to jak se k sobě tulí, mazlí se a trpěl. Normálně proti Sofii nic nemám, ale nyní jsem pociťoval zlost, nechuť a nenávist. Ten podvečer mi došlo, že na ni žárlím. Sára jim vyfotila několik fotek a já šel pro dřevo a pak si zalézt do dostanu. Ležel jsem tam a přemítal o nás dvou přesněji řečeno o mně a Radkovi. Po pár minutách za mnou přišla Sára. Dělal jsem, že spím převlékla se zalezla si do spacáku a usnula. Z protějšího stanu kde spal Radek s Sofii jsem slyšel tlumené vzdechy v očích se mi třpytily slzy. Miloval jsem ho, miloval ho víc než cokoliv jiného víc než Sáru.
ČTEŠ
Tajemství /Wedry a MenT
FanfictionVše to začalo jednoho večera, když se Wedry rozhodl zapnou stream na Twichi. Povede se Wedrymu skrýt to, že mezi ním a Mentem opravdu něco je? Po předčtení jednoho příběhu z Wattpadu, který mu připomněl onen den, kdy s ním začal mít utajovaný vztah...