Pohled Wedryho
Bože já jsem tokový kus vola. Kurva Wedry co tě to zas napadlo. Nadával jsem si v duchu, když jsem si projel seznam. Vybral jsem jednu Fanfikci, která vycházela z videa: Splnil jsem sázku. Tak mě zajímalo co to je. Přečetl jsem si první kapitolu a pak začal natáčet. Čím víc jsem četl, tím víc jsem si nadával co jsem to za idiota. Samo sebou jsem věděl, že je to jen vymyšlené. Konečně jsem to přečetl. Ukončil jsem video s tím jak vyhledávám jak si vymazat paměť.
,,Shit. Co to bylo sakra." Oddechl jsem si na hlas. Ještě, že tu není Sofie a díky bohu, že mě neslyšel Víťa. Kroutil jsem nad tím hlavou. Zkopíroval jsem odkaz a přeposlal jsem ho Mentovi.
M- Ment/ W- Wedry
M: Ty vole kde jsi to vyhrabal a co to čteš? Já jsem si myslel, že nejsi fanoušek těchto ehm.. Příběhů.
W: Nech si to. Jsem jen kus trotla co natáčel video.
M: Tak video jo. To jsem na něj zvědavý.
W: Ne! Ať tě to ani nenapadne!
M: Ale je to pěkná pitomost. Já si to pamatuji celkem jinak.
W: Jo tak to jsme dva.
M: Co Sofie? Je teď u tebe?
W: Ale znáš to. Ne je u sebe doma.
M: Aha takže nic neví. Tak to opět přijdeš na tajňačku? (Ušklíbl jsem se)
W: Jako vždy.
M: Kdy přijdeš, abych, když tak vyhnal Radyho.
W: Tak za hodinku.
M: Dobře budu se těšit. A rozinky nosit nemusíš.
W: Ha ha ha jak vtipné.
Poslal jsem video edirotovi. Vypnul jsem počítač a šel se osprchovat. Teplé kapky vody mi stékaly po těle a já cítil to jak se mne Honza jednou dotýkal, když jsme se spolu sprchovali. V hlavě mi blikaly vzpomínky zatřásl jsem hlavou a pustil studenou vodu. To mě dokonale probralo. Vysušil jsem si vlasy, které jsem si nějak učesal. Vydal jsem se do svého pokoje a oblékl si černé kraťasy a pro srandu jsem si vzal bílé tričko s banánem. Napsal jsem Víťovi na papír vzkaz, že se vrátím večer. Obuji si boty vezmu klíče od auta a vyjdu z bytu.
ČTEŠ
Tajemství /Wedry a MenT
FanfictionVše to začalo jednoho večera, když se Wedry rozhodl zapnou stream na Twichi. Povede se Wedrymu skrýt to, že mezi ním a Mentem opravdu něco je? Po předčtení jednoho příběhu z Wattpadu, který mu připomněl onen den, kdy s ním začal mít utajovaný vztah...