Pohled Wedryho:
Celé dopoledne jsme strávili u vody. Koupali se hráli, vodní hry a dělali blbosti. Už je osm a začíná se celkem stmívat někteří z nás jsou dost napití. Začali jsme popíjet v šest respektive hrát různé alkoholické hry třeba jako ping-pong, nikdy jsem, flaška, pravda nebo úkol. Všechno bylo v pohodě až na to, že se Ment choval celkem jako pitomec furt narážel na Sofii dementně na ní čučel, nechápu co má za problém nikdy mu Sofie nevadila. Právě hrajeme líbající hru napadlo to Sofii. Sedí Sára, Sofie, Honza a já. Bedlivě jsem pozoroval Jana jestli náhodou neopustí papírek, aby ho nemusela moje přítelkyně políbit. Hráli jsme už páté kolo začali jsme pomalu střízlivět. Teď šel směr od Sáry. Všiml jsem si, že Sofii papírek ještě nikdy nespadl tak, aby musela políbit Honzu. Honza si převzal papírek a podával ho mně. Dělil nás od sebe už jen centimetr víc jsem se naklonil a v tu chvíli, když jsem měl na ústa přisát papír jsem se přitiskl na jeho rty. Trvalo asi milisekundu než mi to došlo. Odstrčil jsem ho od sebe a naštvaně se na něj podíval holky se tomu samozřejmě smáli, ale já věděl, že to udělal schválně.
,,Sorry ale já si půjdu lehnout jsem nějak K.O. " Zvednu se a s lehkým úsměvem se omluvím, že si půjdu lehnout. Naposled hodím na Honzu na nasupený pohled a zalezu do stanu. Jsem na něj fakt naštvaný vím, že to udělal schválně. Doufám, že si toho Sofie nějak nevšimla, že to nebude druhý den komentovat nebo nějak to řešit. Zítra jedeme domů budu si potom s ním muset vážně promluvit. O co mu jako jde, sabotovat můj vztah se Sofií? Nebo snad na ní jenom žárlí? On má přece taky svoji přítelkyni má Sáru. Žárlím na něj? Snažím se mu nějak jeho vztah sabotovat? Ne, tak proč to sakra dělá. Za nějakou dobu jsem pomalu začal usínat, takže jsem vnímal jak si Sofie šla lehnout. Ráno jsem se vzbudil a byl ve stanu sám Sofie už vstala. Vylezl jsem ven a začal balit. Balil jsem spacáky, karimatky i náš stan. Všechno jsem nacpal do auta venku jsem akorát nechal tašky, kde jsme měli oblečení kam potom přidáme plavky, protože jsme měli v plánu před odjezdem se ještě vykoupat. Za nedlouho potom co jsem dobalil se vzbudil Honza i Sára. Popřál jsem jim dobré ráno, ale s Honzou jsem se nějak nebavil. Nasnídali jsme se vzali plavky a šli se ještě naposled vykoupat. Nakonec jsme se všichni o sušili. Nacpal jsem tašky se zbylým oblečením do auta. Rozloučil se Sárou a šel do auta, když se Sofie rozloučila a nasedla. Odjel jsem aniž bych se na něj jedinkrát podíval, aniž bych mu zamával nebo cokoliv řekl.
ČTEŠ
Tajemství /Wedry a MenT
FanficVše to začalo jednoho večera, když se Wedry rozhodl zapnou stream na Twichi. Povede se Wedrymu skrýt to, že mezi ním a Mentem opravdu něco je? Po předčtení jednoho příběhu z Wattpadu, který mu připomněl onen den, kdy s ním začal mít utajovaný vztah...