13. A to jsem si myslela, že to nemůže být krásnější

14 0 0
                                    

Asi nemusím říkat, co všechno jsme v noci dělali a jak moc jsme si to užívali. Ani vlastně nevím, v kolik jsme usnuli. Vím jen, že jsme se probudili po desáté hodině. Když jsem to zjistila, rychle jsem vstala s postele. Vzala jsem si věci, začala jsem se oblékat a ještě jsem začala probouzet Adama, "Adame vstávej, zaspali jsme." To Adam jen zabručel a ležel dál. Tak jsem ho začala probouzet intenzivněji a hlasitěji, "Adame no tak, vstávej. Už je deset hodin. Musíme na přednášky." Hledal mojí ruku a když ji našel, tak mě zase zatáhl zpět do postele. "Nikam nejdeme, jednou se nic nestane, že jeden den vynecháme. Prostě si to zase sundej a lehli si zase ke mě do postele." V tom měl tedy pravdu, tak jsem si opět svlékla všechno oblečení a lehla jsem si opět do Adamova objetí. Už dlouho jsem se tak krásně nevyspala v objetí kluka. Asi mi to vážně moc chybělo, proto jsem se nenechala dlouho přemlouvat. 

Hned jsem tedy opět usnula a probudila jsem se asi kolem druhé hodiny. Ale cítila jsem, že vedle mě nikdo neleží, zvedla jsem se z postele, hledala jsem svoje věci, které leželi na zemi. Oblékla jsem se a šla hledat Adama. První moje zastávka byla v obývacím pokoji, ale tam nikdo nebyl, další zastávka byla kuchyně, ale než jsem se tam dostala, tak jsem slyšela, jak si někdo v kuchyni brouká a podle hlasu jsem poznala Adama. Zpoza rohu jsem nakoukla a viděla jsem ho tam, jak tam něco kuchtí. Naštěstí mi byl otočen zády, takže jsem ho mohla zezadu překvapit. Objala jsem ho a Adam lehce uskočil na znamení toho, že se mě lekl. "Ahoj, tak co. Už ses vyspala do růžova?" Usmála jsem se a dala mu polibek na krk, "Ahoj, já jsem se vyspala krásně, ale nevím jak ses vyspal ty." Otoč se ke mě čelem, políbil se a odpověděl, "Jak já jsem se mohl vyspat, po tak krásné noci a ještě lepším probuzení, když jsem tě měl vedle sebe." Objímali jsme se celkem dlouho, když najednou řekl, "Aaa, moje vajíčka." Rychle se zase otočil ke sporáku a já jsem se mu musela jen smát. Když to uslyšel, tak se ke mě a řekl, "Tak si se mi budeš ještě smát jo, tak počkej." Dal pánvičku stranou, rozeběhl se ke mě a začal mě lechtat. Z lechtání jsme se dostali k vášnivému líbání, měla jsem na sobě jen tričko a kalhotky a Adam jen trenky. Posadil si mě na kuchyňkou linku a začal mě líbat po celém těle a hledal lem mého trička. Já jsem se nezmohla na nic jiného, než vzdychat. Najednou jsme oba uslyšeli, jak někdo otevírá vchodové dveře. Rychle jsme přestali, já jsem seskočila z linky a běžela jsem se schovat do jeho pokoje. Tam jsem sjela po dveřích, hladila jsem si rty a jen jsem se usmívala.  

Láska hodně bolíKde žijí příběhy. Začni objevovat