"Dobře, tak když se tedy známe a nejsme na přednášce, tak si můžeš říct, co tě trápí, že chodíš jako tělo bez duše." Chvíli jsem se přemýšlela, jestli mu to vůbec řeknu a přitom jsem koukala do země. Dal mi ruku na rameno, podívala jsem se na něj a měla jsem v očích slzy. Přiblížil se ke mě a chtěl mě obejmout, ale sám od sebe to nestihl, protože jsem ho objala jako první a rozbrečela se. Hladil mě po zádech, "To nic, jen se vyplakej. Když to potřebuješ, tak se vyplakej." Neříkám, že jsem si jeho objetí neužívala, užívala. Jen mi to přijde trochu rychlé, ale ještě chvíli jsem si chtěla užívat jeho objetí.
Po objetí jsem mu řekla, co se mi stalo a proč po škole chodím jako tělo bez duše. Chvíli na mě koukal, jako by mi to nechtěl věřit, ale nakonec řekl, "Tak teď to naprosto, proč si byla tak smutná. Ale zase na jednu stranu to ber pozitivně. Ještě že to udělal teď, než až byste měli děti. To by bylo daleko horší." Usmála jsem se a odpověděla, "To sice jo, ale i tak to strašně bolí a taky se mnou mohl rozejít, než se s ní vyspal. Nebo aby si jí netahat k nám. Jako i tak by to byla strašné, ale aspoň bych je nenačapala."
Ještě chvíli, no chvíli asi ještě 3 hodiny jsme tam tak seděli a povídali si snad o všem možném. Zjistila jsem, že by se rád věnoval dětské kardiologii, že je o ročník výš než já, že ho baví skoro vše co mě. Měl taky trochu komplikovaný vztah, on jí chtěl jako přítelkyni, ale ona se na něj styděla, protože se choval, tak se choval. Prostě byl svůj a to se ní nelíbilo, ale že ona byla pro život nepoužitelná, to je trochu něco jiného. Tedy aspoň podle ní, podle ní byla velmi praktická pro život, ale to je asi jiný příběh.
"Jééé, to je hodin. Už bych měla jít domů, aby se o mě mamka nebála." Usmála jsem se a zvedla se k odchodu. To se zvedl i Adam, "Jasně a mohl bych tě ještě doprovodit? Chtěl by si s tebou ještě povídat." Jen jsem kývla hlavou a vydali jsme se cestou k domu mých rodičů.
Když jsme byli už u domů mých rodičů, tak jsme se rozloučili a při loučení mi dal pusu na tvář. Pomalu odcházel a já jsem za ním nevěřícně koukala a pohladila jsem si místo, kam jsem od něj dostala polibek. Usmála jsem se a šla dovnitř.
ČTEŠ
Láska hodně bolí
RomanceV mužích jsem se za svůj velmi krátký život hodně zklamala a vždy mě to hodně bolelo, ale u toho posledního jsem to bylo spíš nešťastné nerozumění a já jsem udělala tu největší v životě, kterou jsem ublížila nejen jemu, ale i celé své rodině. Jmenuj...