Şarkı _bbusraa isteği üzerine ,tamda bu bölüme uygun olduğunu düşündüğüm için atıyorum.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Yere eğilip kırılmış olan herşeyi topladım tepsiye;
"Ömer bey bir an başım döndü de"diyebildim.
Karşısındaki adama eliyle işaret edip gitmesini sağlarken eğilip bana yardım etti.
"Cemre ! Ne duydun?" Dedi.
Bir an elimdeki bardak avucumun içine oturdu ve küçük bir çığlık atmama neden oldu;
"Ne duymam gerekiyordu?"dedim uflayarak elime baktım.
Elimi elinin içine aldi ;"Çok kanıyor, bunu sarmalıyız"
Bu adam bir iyi bir kötü bu adamın ensesinde iz mı vardı ? Adamı her görüşte beni şaşırtıyor.
Birlikte mutfağa gittik.
Ben masanın önünde duran koltuğa oturdum . Ona baktığımda telaş etmişti."Aslında ben halledebilirdim"dedim.
Minik bir çanta ile yanıma döndü, elimi eline alıp pansuman etti. Sargı bezi ile sararken Bana bakıyordu;"Acıyor mu?"
"Hayır" aniden çalan telefonuma telaş etmeden elime aldığımda babam ( Suat başkomiserim) arıyordu.
"Bunu açmalıyım" dedim.
Balkona tekrar çıktığımda telefonu açtım;
"Alo"
"Cemre hala o evde ne halt ediyorsun?"
"Suat bey dün sabah az kalsın kaçırılıyordum Ömer kaplan beni göndermiyor "
"Aslında bu işimize gelir. Evinde durman onun hakkında daha çok bilgi edinmene yardımcı olur. Ama gelseydin diğer görevini açıklayacaktık"
"Dinliyorum "
"Adama ne yap ne et kendine aşık et"
"Ne ben mı?"
"Cemre ! Neden ordasin?"
"Ama ben...."
"Kapatıyorum bana her detayı anlat eğer birşey öğrenirsen"
"Tamam" deyip telefonumu kapattim.
***************
Akşam olmustur.
Ömer Kaplan dan;
Şirketten çıkıp arabama bindim.
Evimin önünde indim. Asansöre binip evime çıktığımda yine o kız ,bu kez mutfakta yemek yapıyordu. Geldiğimi fark etmedi bile.Yavaşça yukarı çıkıp odaya girdim. Hızlıca ona doğru ilerleyip;
"Bu oyundan vazgeç artık. Aşağıdaki kızıda gönder gitsin"
"Bana teklif ettiğine karşılık o kız da bu evde bizimle olacak"
"O kıza aşık mı oldun? Bunun bizim islerimizle ne ilgisi var?"
Ayağa kalkıp yüzümüz yakınlaşti, parmağını yüzüme doğru sallıyordu;
"O senin işin ben sıradan bir muhabirdim ve sen Sakın hata yapipta ona aşık olayım deme"
"Kardeşime bak sen. Harbiden de aşık oldun demek "
"Bana kardeşim deyip durma lanet olsun nerden karşılaştık seninle"
"Neden? Ne yaptım ben sana?"
Beni aynanın karşısına dikti;
"Baksana .... Beni sen saniyor hemde beni , Eren'i görmeden , tek bir farkımızi soylesene"
Beni itip;
"Kızı buraya getirmeseydin. Hem ikiz olmak benim suçum mu Eren?"
Yakama yapıştı;
"Cemre bu evdeyken bana Eren deyip durma. Hem kıza kötü davranmaktan da vazgeç"
"Sende karar ver Eren, kıza aşık olmayayım mı ? kötü mu davranmaya yım?"
"Ben şimdi odadan çıkıyorum. Ona görünme. Onunla muhatap bile olma. Nasılsa beni sen sanıyor. Son kez söylüyorum konuşmak zorunda kalırsan ona sakın kötü davranma"
Elini yakamdan çekip kapıya ilerledi;
"Eren"dememle duraksadi ama bana dönüp bakmadı;
"Ya bende ona aşık olduysam "
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ve ayrıca GizemliBirBeyefendi nin kitaplarına gözatmanizi isterim. Başarılı olduğuna inanıyorum.
Yeni bölüm için fikri olan?
Destekleriniz için teşekkür ederim hepinize. Sizleri seviyorum
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİ
RomancePolisiye ile karışık bir aşk hikayesine hazır mısın? Kitap tamamen bana aittir. Çalıntı durumunda yasal işlem başlatılır. Hadi kitabı okumaya başlayalım....