2. bölüm

233 87 69
                                    

hayallerimi_yazsam şarkı isteği ona aittir. Kırmak olmazdı.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonim; sen sevdasın bende külü. Savur beni cemre .

Anonim; ben göz, sen gözyaşı. Bana gel diye hep ağlamaya razıyım.

Anonim;  birbirimiz olmadan olamayız bunu sende anlayacaksin.

Cemre; ne yani? Sevmezsem seni ölür müyüm? Ne demek bu?

Anonim; hayır. Biz birbirimizi tamamliyoruz. İçimde bir umut..... biliyorum birgun elbet 'biz 'olacagiz cemre.

Cemre; ismin ne?

Anonim; Eren. Ama beni tanımıyorsun . Boşuna uğraşma.

Cemre; ne iş yapıyorsun peki?

Eren; sorma başka soru.

Cemre; ama sana şans vermemi istiyorsan bana birşeyler söylemelisin Eren.

Eren; neden böyle olduğunu bildiğini söylesem?

Cemre; nasılmışım ki ben?

Eren; kalbini neden dinlemediğini biliyorum cemre.

Eren; Tekrar hayal kırıklığı yaşamamak için. Onu çok sevdin o ise seni en yakın arkadasinla aldattı.

Eren; Uzun zaman oldu ve sen kimseyi almadın kalbine. Herkese karşı kalbin yokmuş gibi davranmak daha kolay senin için.

Eren; Ama ben, o derinlerdeki aşık cemre'yi çıkartacağım.

Cemre; bu kadar detayı nereden biliyorsun?

Eren; senin hakkında hemen hemen herşeyi biliyorum. Kolay değil uzun zamandır seviyorum seni.

Cemre; öyle deyip vicdanıma dokunma. Beni seni sevmek mecburiyetinde bırakma. Üzerim seni.

Eren; beni kendi rizanla sevmeni bir ömür bekleyeceğim. Mecburiyetten sevmen beni sadece kırar.

Eren; ne yaparsan yap beni gormemen kadar uzemezsin beni.

Cemre; kimseyi görmüyorum aslında. Kimseyi sevmiyorum yani sevemiyorum. Korkuyorum Eren anladın mı? Yara almaktan korkuyorum.

Eren; bırak yaran kabuk tutsun. İyileseceksin. Çünkü seni çok seveceğim. Bu sevgi beni sana getirdiği gibi senin bana gelmeni sağlayacak.

Yorum ve önerilerimizi bekliyorum.

İstek parçası olanlar buyrun.....

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin