1. bölüm

415 98 123
                                    

Anonim; sen benim gördüğüm en güzel gözlere sahipsin Cemre.

Anonim; bazen diyorum ki çık karşısına söyle içindeki duygularını. En fazla hayır der.

Anonim; dayanamıyorum sensiz geçen her ana . Gücüm yok seni sensiz yaşamaya. Sev beni Cemre.

Cemre; ne? Sen de kimsin be?

Anonim; seni seviyorum diyorum süslü cümlelerle. Hem kim olduğumu diyebilsem isimsiz yazmam karşına çıkarım.

Cemre; bu saçmalığa ayıracak vaktim yok, aşk bence çok saçma . Hem Tanımadığım birini nasıl seveyim?

Anonim; aşık olmak saçmalık mı? Sana aşık olmam? Aşk adına yazılan tüm şarkılar , peki ya Ferhat ve şirin , Aslı ve Kerem. Aşka saçmalık demen hepsine ihanet olur.

Cemre; bir Ferhat ya da Kerem olduğunu mu düşünüyorsun?

Anonim; belki daha fazla yada daha az, ama kendimce seni seviyorum cemre.

Cemre; aşka inanmıyorum. Hepsinin mantıklı bir açıklaması olmalı. Hem bu kadar etkilenmen, güzel de değilim ki .

Anonim; sen benim gördüğüm en güzel kızsın. Güzel gülüşün yüzündeki gamzenin belirmesine neden olurken beni kendine hapsediyorsun bilmeden. Başım dönüyor. Hayallere dalıp gitmeme şapşal şapşal gulumsememe neden oluyorsun.

Cemre; ben...... Ne denir bilmiyorum?

Anonim; bana bir şans versen? Seni seviyorum ve sana asla zarar vermem.

Cemre; şans mı ?

Anonim; sana aşkın varoldugunu ispat edeceğim. Sende bana aşık olacaksin .

Cemre; hadi canım. Ya aşık olmazsam? Zorla mı?

Anonim; biride beni böyle güzel sevse ona karşı koyamazdim cemre. Sende beni seveceksin biliyorum.

Bu benim üçüncü textingim.

Yorum ve elestirilerinize açığım.

İlerleyen bölümlerde sınır koyacağım.

Bölümler için istek şarkı alınır.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin