26. bölüm

70 32 16
                                    

" Kardeşim! Beyefendi kim?"

Ayağa kalktık. Ben Suat Bey'e baktığımda aklıma ilk gelen şeyi söyledim;

"Cemre'nin amcası"dedim.

"Öyle mi ben de Ömer memnun oldum"dedi el sıkıştılar.

"Bende Suat memnun oldum"

**************

Biraz uyumuşum.

Uyandığımda yerinden dogrulup kalkarken cekmecenin üzerinde duran telefonu elime aldım bir çok mesaj var. Onları okudum.

Anonim; sen benim gördüğüm en güzel gözlere sahipsin Cemre.

Anonim; bazen diyorum ki çık karşısına söyle içindeki duygularını. En fazla hayır der.

Anonim; dayanamıyorum sensiz geçen her ana . Gücüm yok seni sensiz yaşamaya. Sev beni Cemre.

Şimşek çarpması gibi görüntüler gelip giderken başka mesaj bölümünü açtım.

Bilinmeyen; gül yüzlüm bana cevap ver.

Cemre; yanlış oldu sanirim.

Bilinmeyen; hayır, doğru adresimsin benim için Cemre.

Cemre; gene mı anonim ya?

Bilinmeyen; tek şansım bu Cemre .

Cemre; umarım Ömer degilsin, öyleyse ona son sözümü söyledim.

Bilinmeyen; her zaman son sözü söylediğini zannedersin ama kalbin devreye girer. Elinde olmaz.

Cemre; Ömer gerçekten sen misin? Bana bir söz verdin unuttun mu?

Yerimden hızla dogrulup mesajı tekrar okuduğumda artık kafamda herşey netti.
Kapi çaldığında telefonu cebime attım.

"Gel" dedim.

İçeri Ömer'in girmesiyle kaşlarim çatıldı;

"Karıcığım nasılsın? Amcan Suat burda aşağıda bizi görmeye gelmiş, gelde bir hoşgeldin de istersen "

Hastanede onu kocam sandım. Hayır olamaz.

"İyiyim, amcam ? Suat? Ben bir aşağı ineyim . Sen yat dinlen burda "dedim ve odadan çıkıp aşağı indigimde terasta Eren ve Suat başkomiserim oturuyordu.
Yanlarına gidip arkama baktim Ömer geliyor mu diye? hayır gelmiyor.

Suat bey ayaga kalkıp ;

"Cemre lütfen birşeyler söyle"dedi.

Bir eren'e bir Suat a bakıp;

"Başkomiserim herşeyi hatırlıyorum artık"dedim .

Eren gelip bana sarıldığında onu kendimden ittim;

"Ömer gelebilir dur"dedim.

"Cemre bu gece sevkiyat var ve sen orda olmalisin Ömer'in dikkatini dağıtıp yakalanması için herşeyi yap"

"Ama ben artık polis degildim,bu nasıl olacak ?"

"Kısa bir tedavi gördükten sonra yine aramıza katılabilirsin Cemre kaç gündür araştırıyorum.  Haklıydin, çok cabaladin ve aramızdan ayrilmamalisin"

AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin