Şarkı GamzeTu8 ithafen yayımlanmıştir.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Eren çok sinirlenmiş olmalı arkasına dönüp hızlıca yanıma geldi yakamdan tutup;
"Bir daha söylesene onu" dedi.
Ellerini yakamdan sıyırıp yüzüne baktım;"Eren! Sana kötü davranmiyorsam bu kardeşim olduğu için, sende beni tanıyorsun ben yoksa..."
"Biliyorum yemediği halt kalmayan Tilki Ömer'sin"
"Eren!"
"Ne var lan?"
"Ne kadar inkar etsende benim kardeşimsin ve damarlarimizda aynı kan akıyor ve sen ,en az bensin"
Sinirlendi ve hızla odadan çıktı.
Eren den;
Aşağı indiğimde bir zamanlar hayalini kurduğum kadın, bana yani beni Ömer diye bilse de bana yemek yapmış, mutfakta sessizce koltuğa oturup onu izlerken ağzından mırıltılar çıkıyordu. Sanırım şarkı söylüyordu.
"Bul beni kaybolmuşum.
Dilim susmuş susmuşum,
bak bana mahvolmuşum,
senden kendimi almayı unutmuşum"Arkasını döndüğünde karşısında beni görünce bir an korktu;
"Siz miydiniz? Yemek hazır sayılır . Kusura bakmayın elim böyle olduğu için geciktim sanırım"
Elimi çenemin altına koymuştum. Hala istifimi bozmadan ona bakıyordum.
"Önemli değil"
Cemre den;
Önemli değil mı?
Kahvaltı gecikti diye sabah bana bağıran adam da nereye gitti öyle. Ayağa kalktı;
"Neyse ben balkondayım sende acele etme ,yavaş yavaş getir" dedi. Ve mutfaktan çıktı.
İki kaşımı kaldırıp dudaklarımı aralarken şaşkınlıktan nutkum tutulmuştu, telefonuma gelen mesaj sesi ile dikkatim telefona yoğunlaştı;
Eren; mavi sana çok yakışmış.
Cemre; ne? Bunu nasıl gördün?
Eren; her zaman yanındayım cemre. Sana zarar gelmesin diye hep yanındayım.
Cemre; abartmiyor musun ? Ben bir polisim ve görevimiz tehlikeli şeyler.
Eren; aniden panik atak gecirirsen yada seni öldürürlerse.
Cemre; oha ya . Cidden bunu da mı biliyorsun?
Eren; herşeyi biliyorum cemre.
Cemre; tamam sonra mesaj at. Şimdi işim var gitmeliyim.
Eren; hoşçakal güzelim.
Eren'den;
Beni Ömer sanıyor ve benden korkuyor. Korkmasa bile kötü biriyim ya ben. Benden nefret ediyor şuan hepsi rol .
Açığımı arıyor biliyorum. Ve bende en az Cemre kadar Ömer'in cezasını çekmesini istiyorum.
Yemekleri balkona getirirken onu izliyordum. Çünkü bu onun işiydi yani böyle davranmam gerek.
Bir an telefonum çaldığında Ömer beni aradı. Telefonu elime aldim.
"Ne var?"
Cemre balkona gelip suları doldururken ona bakarak telefonu dinliyordum.
"Ne?"
"Yukarı gel dedim"
"Niye?"
"Önemli"
"Bekle"
Telefonu kapatıp yukarı hızla çıktım.
Odaya girdim;
"Ne var Ömer ?Ne istiyorsun ?"
"Babam....babamız"
"Eeee?"
"Babam buraya geliyor Eren ve seni buldugumu bilmiyor ve aşağıda ki o kız...."
"Aşağıya inip Cemre'yi bir bahane ile evine birakirim" deyip odadan çıkıyordum.
"Sen?"dedi.
Ona dönüp;
"Bende gelmem bir daha"
"Eren babam kanser.... Ölmeden seni buldugumu ogrense, ona bunu çok görme"
"Beni yetimhaneye verip oğluyla zenginlik süren adamla karşılaşıp onu mutlu etmek mı? Gebersin"dedim ve odadan çıktım.
İçim burkuluyordu yinede.
Aşağı ağır adımlarla indiğimde kapıda cemre'ye sarılmış yaşlı bir adamı gördüm.
"Oğlum"deyip bana sarıldı. Neye ugradigimi şaşırmıştım.
"Ama ben"deyip adamın yüzüne baktım. Evet biz ona benziyoruz. Onu ilk görüşüm ama kalbimde bir sıcaklık hissettim.
Cemre nin elinden tutup;
"Gelinimle tanıştık bizde değil mı Cemre?"
Yorumlarınızı eksik etmeyiniz
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİ
RomancePolisiye ile karışık bir aşk hikayesine hazır mısın? Kitap tamamen bana aittir. Çalıntı durumunda yasal işlem başlatılır. Hadi kitabı okumaya başlayalım....