Şarkı Arsendeniz_16 isteği üzerine ve bölüm NrmiBarova ithaf edilmiştir. Devamlı okurlarım hepinizi seviyorum
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
"Bende gelinimle tanıştım, değil mı Cemre?"
Cemre'yi baktığımda;
"Ama ben...."
"Oğlum bir yıldır anlattigin kız çok güzel. Bu arada bu sizin"dedi.
Kapının önünde duran valizin üzerinde ki büyük paketi cemre' nin eline tutuşturdu.
"Alelacele siz evlenince hediye alamadım ben şimdi getirdim"deyip ben şaşkınca yaşlı adama baktığımda cemre ye dönüp;
"Biz kahve yap cemre"dedim şaşkınca elindeki paketle mutfağa gittiğinde;
"Sen şöyle geç, benim yukarda ufak bir işim var"deyip adamı salona götürüp bavulunu içeri alıp hızla Ömer'in yanına çıktım. Kapıyı hızla kapatıp Ömer'in yakasından tutup onu oturduğu yerden kaldırdım;
"Lan. Aşağıda baban var hemde Cemre'yi senin karın sanıyor bana ne olduğunu anlatacak misin yoksa seni surda oldureyim mı?"
Yakasından elimi cekip;
"Eren kendine gel unuttun mu burda iyi polis sensin ,kötü polis benim "
"Boş boş konuşmada neler olduğunu anlat"
Bir sene önce;
"Ömer oğlum artık evlensen diyorum "
"Baba şimdi nereden çıktı bu?"
"Oğlum sana bunu soylemeyecektim ama ne kadar vaktim var bilmiyorum. O yüzden söylemek zorundayım"
"Baba ne oldu ? Bir sorun mu var?"
"Ben karaciğer kanseriyim oğlum diğer çocuğumu henüz bir kez bile görmedim ama seni ben buyutmusken evlenip muruvetini görmek istiyorum "
"Baba sen ne diyorsun ? Yanıma gel başka doktorlara gideriz"
"Gitmedigimi mı sanıyorsun? Ben ölmeden torunlarimi sevebilecek miyim Ömer ?sadece bunu bilmek istiyorum"
"Baba aslında biri var çok güzel bir kız. Onu çok seviyorum evlenme teklifi edeceğim"
"Aferin benim koçuma "
***************
Eren Ömer'in karşısında nutlu tutulmuştu.
Ne diyeceğini bilemezken, Ömer;
"Bak bu odanın başka bir çıkış yeri var, ben ordan çıkar giderim, sen Ömer gibi davran, o kızı hem tanımıyorum, hem onu sen seviyorsun ,öyle davran . Hem biz bir hafta önce konuştuk babamla.
Bizi yeni evlendi sanıyor . Uzun süre kalmaz . Sadece mutlu olsun Eren, bari buna izin ver "Eren bir kaç saniye sessiz kalıp;
"Bir şartla kabul ederim"
"Söyle"
"Baban gittiğinde yakamı bırak, sen gibi davranmayacagim artık anlaşma iptal"
"Tamam"
Ömer'in yanında ayrılıp aşağı indiğimde cemre masaya kurmuş adam baskoseye oturmuştu.
Cemre mutfağa gittiğinde peşinden gittim;
"Cemre konuşmalıyız"
Dönüp yüzüme baktığında;
"Babam kanser o yüzden ona evlendigimizi söyledim. Lütfen beni kırma ve oyuna devam et"
"Ama ben"
"Cemre lütfen"
Cemre den;
Gözlerine kedi yavrusu edasıyla bakıyordu. Kanser adamı uzemezdim ve küçük bir numaraydı sadece.
"Peki"dedim tüm nefesimi dışarı uflercesine.
Birlikte salona gittik. Ben adamın yanına oturunca Ömer de gelip yanıma oturdu.
Birlikte yemeğimize yedik .
Balkona çıkıp çay içerken babası söze girdi;
"Ece de gelecekti sana sürpriz yapmak istedi"
"Ece?"dedim anlamaz bakışlarla.
"Ece Ömer'in kardeşi"
"Ha evet bahsetmişti" yalan hiç duymadım. Ömer'in bir de kardeşi mı vardı ?
Ömer yüzüme uzun uzun baktı.
"E hadi benim uykum geldi ben nerde yatacağım ?"deyip bize baktığında Ömer ve ikimiz birbirimize bakakalmistik.
Ömer;
"Cemre sen benimle gel"dedi.
Ömer'in peşine takılıp üst kata çıktım. İlk kez bu kata çıkıyordum. Duvarları siyah ve sensör ışıklı açık renk tablalar duvarlarda yer alıyordu.
Odaların kapısını açıp bakıp sonra vazgeçip baska kapıyı açıyordu. Sanki bu evi bilmiyormuş gibi sonunda bir oda buldugumuzda bana döndü;
"Cemre temiz havlu ve çarşaf ser buraya"dedi. Ve asaga kata indi.
Bende temiz çarşaf ve havlu aradım cekmecelerde ve sonunda buldum. Pencereleri açıp odayı havalandirdim zaten aylardan temmuz.
Babası odaya girdiğinde biz çıkıyorduk.
"Sizin odaniz nerde?"dedi. Biz ne diyecegimizi bilemeden;
"Ömer gelinimi üzmüşsun sanırım senden çok uzak duruyor"
"Ama biz...."dedi Ömer. Adam;
"Hadi birlikte odamıza gittiğinizi göreyim karı koca arasında küslük olmaz"dedi. Ömer elimi tuttuğunda adam bize gülümsedi.
"Gel karıcığım "dedi.
Ömer'e baktığımda yalvarır gözle bakıyordu."Tamam"dedim. Adam arkamızdan bakıyordu ve bizde yan odaya giriverdik.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Neler oluyor okurlarım?
İstek şarkı alalım.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİ
RomancePolisiye ile karışık bir aşk hikayesine hazır mısın? Kitap tamamen bana aittir. Çalıntı durumunda yasal işlem başlatılır. Hadi kitabı okumaya başlayalım....