16/09/2020
Benim için çok önemli bir bölüm. Başka texting ne zaman yazarım bilmiyorum. Ama sizi tanıdığım için çok mutluyum. İçimdeki duygu geçişlerini bu kitaba yansıttıgimi düşünüyorum. Ve siz hergun dört gözle yeni bölüm bekleyen okurlarım.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Benim için değeri olan can okurlarım hepinizi seviyorum.
Teşekkür ederim elestirileriniz ve severek okudugunuz için . Bu bölüm hepinize benden size hediye olsun.❤️❤️❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
"Bende gelmek istiyorum Nur!"
"Gelemezsin Eren bu çok tehlikeli"
"Karım orada tehlikedeyken elim kolum bağlı duramam"
Biraz susup;
"Peki ama arabada kal"dedi.
Birlikte arabaları binip onları takip etmeye basladim. Daha üç gün önceki konusmalarimizi hatırlıyorum;
"Eren bana birşey olsa üzülme olur mu? Bizim işler tehlikeli sende biliyorsun"
"Üzülmem "dedim.
"Ya!"dedi boynunu eğdi.
Yanına gidip çenesinden tutup bana bakmasını sağladım;
"Üzülmem ,çünkü o kadar uzun yaşamam bende senden sonra"
"Bende üzülmem deyince....."
"Cemre baksana bana. Senin için yanıp tutuşuyorum ,üzülmekte ne demek ölürüm sana birşey olsa" dedim. Bana sarılmıştı.
*******************
İstemsizce gözümden bir damla yas akmıştı.
Deniz gözlüm, Gül kokulum ,yoluna öldüğüm kadın......
Onun için dualar ediyordum. Gozyaslarimi sildim.
Sonunda operasyon yerine varmistik. Nur arabadan inip yanıma geldi;"Burada kal... İçeride tehlikeli adamlar var"
"Nur lütfen bana engel olma. İşinize karışmam söz veriyorum"
Kafasını sallayıp tabancasını çıkarttı. Arkasından gittim.
Bir depoyu andıran bir yere geldik. Etraf çok karanlıktı. Biz iki araç operasyona gitmiştik buna şaşırmıştım. Destek kuvvet arkamızdan geliyor sanırım.
İçeri geldiğimizde ışıklar aniden açıldı. Karşımda gülerek Cemre'yi gördüğümde sanki içimdeki tüm nefesi bir anda bıraktım;"Cemre!" Dedim.
"İyiki doğdun sevgilim"dedim.
Nur a dönüp baktığımda diğerleri gibi bana gülümsediler.
Gülüp gülmemek arasında kalmıştım. Yanıma gelip bana sarıldı;"Seni korkuttuğum için özür dilerim Eren. Ama unutulmaz birşey olsun istedim. Sana surprizimiz vardi"dedi.
Bir an müzik başladı.Cemre den;
Bir anda dans etmeye başladık.
Herkes biriyle dans ederken ;"Yüreğim ağzıma geldi Cemre Hanım,bunu sonra konusacagiz"dedi.
"Korktun mu benim için?"
"Ölüyordum kızım korkmakta ne demek?"
Bir an yanağıma buse kondurup ;
"Ne yapacağız bunla bilmiyorum , ha sende mı ? Evet hak veriyorum, çok telaşlı biri"
"Cemre ne yapıyorsun kime söylüyorsun?"
"Eren..... Tanışmak ister misin?"
Etrafıma bakıp;
"Güzelim herkes dans ediyor kimle tanisayim?"
Elimi karnına koyup;
"Bebeğimizle"dedi.
Gözlerine bakıp şaşkınlıktan tek bir cumle kuramamisken. Ben;
"Cemre.... Bebeğimiz mı? Hamile misin?"
"Evet!"dedi.
Onu kucağıma alıp etrafımda dönderdim. Tekrar dans etmeye devam ettik;
"Ne zaman öğrendin?"dedim.
"Önceki gün.... Dün doktora gittim 7 haftalık daha ,nohut kadar yani, doğumgününde sürpriz yapmak istedim"
"Cemre.... Ne diyeceğimi bilemiyorum., Nefesimi kesiyorsun. Ailemden bir tek sen kalmışken, ben buraya gelirken seni kaybetme korkusu yaşarken ,sen benim yavrumu taşıyorsun, gittikçe büyüyoruz"
Eli ile yüzümü oksayip;
"Hayatımda olduğun için teşekkür ederim Eren. Seni seviyorum "
"Ben sana çok aşığım Cemre. Sevmekte ne demek?"
Son
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Mutlu sonla biten kitap yazmayı seviyorum.
Çünkü herkes mutlu bir sonu hakeder.
Sonuna kadar merakla beklenen severek okudugunuz için teşekkür ederim.
Oylamayı unutmayınız. Gizli okurlarım bari finali oylayin.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Başka bir kitapta görüşmek üzere
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ( YARI TEXTİNG ) TAMAMLANDİ
RomancePolisiye ile karışık bir aşk hikayesine hazır mısın? Kitap tamamen bana aittir. Çalıntı durumunda yasal işlem başlatılır. Hadi kitabı okumaya başlayalım....