1. rész

374 14 1
                                    

Anyaaaaa! Hol a belepom?
Anyaaaaa hol a kulcsom.

Ajj ajj ajj. Kezdgyunk mindent az elejetol. Hannah white vagyok! Vagyis hat nem is Hanna White vagyok (igen csak 1 betu) 15 eves most jartam ki a nyolcadikot, Magyarorszagon. Most kerdezhetitek: de hat magyarul beszelsz de hat a neved vegen ott a h akkor te most amerikai vagy? De mindent a maga idejeben. 2 testverem, ketto lany es mindegyik a noverem mindent meglehet veluk beszelni nagyon szeretem oket. Ok mindig azt mondjak hogy milyen szep vagyok szerintem nem. En nem tetszek magam, barna hajam van es barna szemem a vilagban legtobben igy neznek ki, nem vagyok egyedi. Nem mondom magam vekonynak de azert duci se vagyok. Elgge magas vagyok hiszen 165 centi. Ezt utalom magamban a legjobban. Es a varva vart valasz a kerdesre igen, amerikai is vagyok. Magyarorszagon szulettem de kikoltoztunk Amerikaba mert a lanyokkal mindig szerettunk volna New yorkban egy kis vasorban lakni. Es mellesleg az apukam itt kapott munkat. Pont abban az iskolaba ahova en es a novereim Sofi es Jenny. En most fogom kezdeni a 9.ket nagyom izgatott vagyok Sofi most meg 10.be Jenny pedig 11.be. A suli 4 tan nyelvu magyar, angol, spanyol, es nemet. Mostmar hogy nagyabol tudtok mindent terjunk vissza a jelenbe.
- nem tudom gyerekek. Kiabalta anya.
-jo akkor megkeressuk. Mondta unottan Sofi.
Nekem szerencsere mindenem megvan, en mindent egy helyre rakok. En mar mindent bepakoltam tegnap mert en mar akkor is izgatott voltam. Mara mar nem terveztem semmit. Elmegyek zuhanyozni es lefekudni. Miutan ezzel vegeztem befekudtem az agyamba egy kicsit telefonozni utana elaludtam.



Sziasztok! Remelem tetszett ez a resz igen tudom ez az elso de azert remelem tetszett.

Barátság?!Where stories live. Discover now