10. rész

157 11 1
                                    

*Reggel*
-latom mar kibekultetek-sugta a fulembe egy ismeros hang.
-uhm-mondtam komasan es az oldalamra fordultam.
-ehhh nem tok visszaaludni-nyokogtem.
Ugy dontottem inkabb felulok es megprobalom felkelteni Noahat. De amikor kinyitottam a szemem Chloe feje jott a kepembe.
-jezus Chloe Te meg mit csinalsz?
-csak varom hogy vegre felkelj.
-ugy hogy a pofamba van a keped?-rohogtem.
Erre Chloe is elkezdett nevetni es persze erre Noah is felkelt.
-mi olyan vicces lanyok?
-jaj semmi semmi-nevettuk.
-hany ora van amugy?-kerdeztem.
-8:17-valaszolta Chloe.
-es hanyra kell menni?
-13-ra de ahhoz 11kor elkel indulni.
-mar 11kor indulunk akkor nekem keszulodnom kell.-mondtam nevetve.
-nekem is-mondta Chloe.
Kikaszalodtam az agybil es Chloe is kiment. Leultem a foldre es elkezdtem a reggeli "tornamat,, amit amugy sosem csinalok csak. Leultem a foldre es elkezdtem fetrengeni, amit nyujtozkodasnak hivnak.
-te meg mit a francot csinalsz?
-en? Tornazok-mondtam buszken.
Erre mindketten elkezdtunk nevetni.
-najo eleg volt mostmar tenyleg keszulodjunk-mondtuk szakadva a nevetestol. Belenyultam a taskamba elovegyem azt a ruhat amit tegnap Chloeval vettunk.
-fordulj el!
-oksi-mondta Noah
Noah elfordult en meg magamra rangadtam a ruhat.
-kesz vagyok
-csoda szep vagy-mondta Noah es oda jott hozzam majd megcsokolt.
-mostmar tenyleg keszulodnunk kene-mondtam nehezen mert Noah egy folytaban csokolgatott.
-jol van na-mondta szomoruan.
-koszi-mondtam es adtam az arcara egy puszit. Kisetaltam az ajton a furdo fele. Megmostam az arcom, majd elmentem Chloe szobajaba.
-Chloe elker.... mi a baj?-kerdeztem.
-nincs semmi.-mondta konnyes szemmel.
-de latom hogy valami van.
-Josh szakitott velem.
-latod mondtam en hogy egy seggfej, figyu elmegyunk a talalkozora es ott lesz Finn es en biztos vagyok benne hogy joba lesztek.
-koszonom-mondta.
-minden rendben lesz-mondtam es megoleltem.
Kimentem a szobabol hogy hagyjam keszulodni.
-en mentem reggelizni-orditottam a ketto szoba kozott hogy mindketten halljak.
-OKE-orditittak vissza nevetve.
Mar eppen a lepcso vegen altam amikor eszembe jutott hogy amugy Chloehoz a fesueert mentem be. Igy hat vissza siettem a szobajaba amikor lattam hogy az agyan ul es valami van a kezebe.
-jezus Chloe mit csinalsz?
-jaj o semmit.
Amikor kozelebb ertem lattam hogy a kezebe egy penge van. Odafutottam hozza es kivertem a kezebol.
-Chloe te normalis vagy?
Erre mar nem tudott valszolni mert elajult.
-Noah hivd a mentoket-orditottam.
-Hivom de miert?-mondta mikozben hallottam hogy tarcsazza.
-a hugod elajult mert vagdosta magat.
-MIVAN?-hallottam hogy mar a szobaban all.-jezus mit csinalt?
-azt mondta hogy a pasija szakitott vele es elkezdte vagdosni magat-mondtam hadarva es konnyes szemmel. Mikor befejeztem a mondatom hallottam a szirenat. Persze ezt a szuloknek is elmondtuk es az apuka be is ment Chloeval. En csak bogtem Noah vallan mikozben a mentok beraktak a kocsiba.
-gyerekek elakartok menni meg a talalkozora?-kerdezte Karine.
-en nagyon szeretnek elmenni mert a rajongokat nem szeretnem egyedul hagyni-mondta Noah.
-hat ha te elmesz akkor en is megyek-mondtam mikozben belekaroltam a karjaba.
-hat jo...-mondta Karine es vett egy nagy levegot.-hat akkor gyertek-mondta es kitessekelt minket a kocsiba. Noah eleg gyorsan elaludt a vallamon de en nem tudtam aludni. A legjobb baratnom korhazba van, ezzel a tudattal ki tudna aludni? Csak neztem ki az ablakon es probaltam nem sirni. Az egesz ut igy telt. Egy hang ebresztett fel a gondolataimbol.
-gyerekek megjottuk-szolt Karine
-gyere Noah kelj fel-szoltam
-uhm mi?-mondta komasan
-itt vagyok-mondtam
-jaaaa.
Kikaszalodtunk a kocsibol es a szinfalak mogott kezen fogva beosontunk. Mikor beertunk az epuletbe 3 oriasi terem volt. Egy ferfi jott oda hozzank.
-ohh sziasztok, te ugy Noah vagy?-kerdezte a ferfi.
-igen en vagyok.
-rendben akkor menj a az oltozodbe keszulodni.
-Hannah is johet velem?
-persze.-mondta a ferfi es elsetalt.
Egy hosszu folyoson setaltunk vegig ameg meg nem lattunk egy ajtot amire az volt irva hogy Noah Schnapp. Bementunk az ajton. A szobaban egy oriasi asztal es egy tukor es egy gardrob. A falai feherek voltak, eleg kicsi volt de meg is szep.
-leulsz meg ma?-kerdezte Noah nevetve, bar meg is ertettem hiszen tatott szajjal alltam.
-ja de.-valaszoltam- es mit fugunk csinalni a dedikalas es a fenykepezkedes csak 2 ora mulva kezdodik?-kerdeztem
-hat vegul csak unatkozni, meg atmehetunk Finnekhez vagy tiktokozhatunk.-valaszolt Noah
-nehogy elkezdj kombinalni, de at megyunk beszelgetni Finnekhez? Kerlek-tettem hozza
-hat ha akarsz menjunk.
-koszi koszi-mondtam es megoleltem.
Kezen fogva elkezdtunk setalni azon a nagyon nagyon hosszu folyoson, ameg megnem lattunk egy ajtot amire az volt rairva hogy Finn Wolhard. Igen elirtak a nevet, ezek a szervezok tenyleg nagyon ugyesek. Bekopogtunk.
-egy pillanat es nyitom!-kiabalt vissza Finn. 1 masodperc mulva mar nyitotta is az ajtot.
-csa tess-koszont Noahanak.-ohh es szia Hannah.-mondta es megolelt amit nem akartam mert nekem nem tetszik Finn es gondolom erre Noah feltekeny is lett. Tehat Finn megolelt engem de eloktem magamtol es vissza se oleltem. Inakabb adtam Noah arcara egy puszit. Ha ebbol nem vagja le hogy egyutt vagyok Noahaval akkor mar nem tudok mit csinalni.
-na es mizu veletek miert jotettek.-kerdezte.
-hat egy resz unatkoztunk-kezdtem.
-mast reszt meg unatkoztunk.-vagott kozbe Noah.
-es Noah a tesod hol van?
-o korhazban-mondta Noah konnybe labatt szemmel.
-ne sirj.-sugtam a fulebe es a vallara hajtottam a fejem.
-ohh istenem miert ha szabad tudni?
Noah erre a kerdesre egy egyszeru valaszt felelt.
-nem.
-ohmm...oke-mondta Finn.
-majd elmeselem-sugtam oda Finnek.
-Na szerintem mi a vissza megyunk...-Noah nem tudta befejezni a mondatat mert kozbe vagtam.
-Te menjel en maradok-oda mentem hozza es odasugtam a fulebe:-nyugi, csak kioffolom es ennyi-mondtam es adtam neki egy puszit.
-hat jo, na sziasztok-koszont el Noah.
Kinyitotta az ajtot es kisetalt rajta, en meg bent maradtam Finnel.
-Te Hannah? Mitortent Chloeval?
-hat elmondom csak konyorgom ne mondd el senkinek
-oke megigerem-mondta es begorbitette az ujjat, szoval kisujj eskut tett.
[...]
-uristen ez nagyon durva.-mondta Finn
-nekem mondod en meg atelem az egesz.
-elhiszem, na figyelj Hannah az van hogy nagyon tetszel nekem-mondta es megcsokolt de en eltoltam magamtol.
-figyelj Finn nagyon kedves vagy meg minden de en Noahat szeretem...
-ahh ertem.-mondta Finn szomoruan.
-na en most megyek.
-hat jo, de meg egy kerdes, ha nem lennel egyutt Noahval akkor osszejonnel velem?
...


Na HALIKAAAAA remelem eddig tetszik💜 ha igen akkor kerlek nyomdd meg a csillagot🥺

Barátság?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin