Atsiettem a szobamba es nyultam a telefonomert hogy irjak Noahanka.
(🕳 en) (🍋 Noah)
🕳: sziaaaa a tesoim kerdeztek hogy az osztalytarasaink nem lesznek e feltekenyek hogy egyutt vagyunk?
🍋: szia❤ nem tudom, de ketten mindent megoldunk es minden rendben lesz.❤
🕳: en bizok benned🥺❤
🍋: ❤
🕳: ❤
Felraktam a telefonom toltore es lefekudtem aludni. Gyorsan elnyomott az alom mint mindig.
Elhitted mi? Kitudna ilyenkor aludni amikor masnap egy a celeb crushommal megyek suliba akivel egyutt vagyok es az egesz iskolai lany sereg rajtam fog logni ilyenkor kitudna aludni de komolyan? Miutan ez a gondolat menet atment rajtam vegre sikerult elaludnom.*Reggel*
Ma megint arra a rohadt hangos ebresztore keltem 6:00-kor ma 8:00-ra kell beerni es fel ora az ut setalva szoval sietnem kell.
-Jenny kelj fel-orditottam az agya mellet alva.
-uhmm... mi?-kerdezte Sofi.
-keljetek mar fel segitenetek kell.
-jo egy pillanat meg adj ot percet.
-Nem, most keltek fel.
-jol van jol van-valaszolt vegre ebren Sofi es Jenny.
-na en elmegyek arcot es fogat mosni adigra varlak mennneteket a szobamba.
-jojo.
Elmentem a furdombe es megmostam az arcom es a fogam.
-na kesz is vagyunk-mondtam magamban.
Vissza battyogtam a szobam es a lanyok mar ott ultek a szobamba az agyon.
-na milyen ruhat is vegyel fel?-tunodott Jenny.-mondjuk ez?-kerdezte es elovett egy szoknyat es egy fekete polot.
-en szoknyat biztos nem veszek fel.
-jojo nyugi csak vicceltem-mondta es vissza rakta oket a szekrenybe.
-akkor legyen ez-mondta es elovett egy kek farmert es egy feher spagetti pantos triko szeru felsot.
-na ez jo lesz-mondtuk egyszerre Sofival.
-jezus mar 6:30 van?-kerdezte Jenny.-nekem keszulodnom kell.
-Sofi de maradsz es segitesz?
-persze persze.
Atoltoztem es leultem a "szepitkezo,, asztalomhoz.
-na hogy csinaljam meg a hajad?
-betutod fonni kettobe, forditottba?
-persze.
Sofi megcsinalta a hajam es mivel en nem szoktam sminkelni ma is elmaradt.
-uristen mar 7:00 van? 7:10-re jon ertem Noah.-mondtam es lefutottam a lepcson a konyhaba. Ma reggelire waffelt eszek. Leultem es gyorsan befaltam. Felvettem a cipom es kifutottam a kapu ele. Noah eppen akkor jott ki az o hazukbol. En odafutottam es megoleltem. Igy altuk kb. 5 percig.
-Na mostmar indulni kene-mondtam.
-ja.
Kezen fogva elindultunk a suli fele.
-Na es hogy aludtal?-kerdeztem.
-jol csak hianyzott valaki.
-ahhww de cuki vagy
-kimondta hogy rolad beszelek-lokott valba ea mindketten elnevettuk magunkat. Mondtam hogy jo humra van.
-amugy holnap nem jovunk suliba-kezdte Noah.
-hogy erted hogy nem jottok?
-Te se jossz.
-Mivan? Ezt nem ertem-vihogtam el magam.
-Na az lesz hogy holnap pentek es lesz egy kozonseg tali New Yorkban es eljossz velem es Chloeval oda.
-ahh ertem es ezt te igy eltervezted?
-hat nem?
-de- elkeztunk ezen rohogni.
-es ki lesz meg ott?- erdeklottem.
-Finn, Millie,En,Gaten meg Caleb.
-ahhh ertem.
Ezzel a mondattal fejeztem be mert megerkeztunk a suliba.
Igazabol a suliban nem volt semmi izgi csak mindenki kerdezgetett tolem hogy miota vagyunk egyutt meg ilyen hulyesegeket. Eleg unalmas volt. De vege lett az utolso oranak VEGRE. Noah azt mondta menjek Chloeval elore es majd otthon talalkozunk. Mondtam ok lattam rajta hogy valami baja van ezert elkeztem Chloeval beszelgetni mert hat a tesojanak biztos tobbet mondd mint a baratnojenek...
-Te tudod mi baja a batjadnak?
-igen sajnos...-mondta csalodottan.
-vegre valaki aki tud is valamit.
-hat... nem biztos hogy elmondom mert akkor Noah nagyon merges lesz ram...
-Konyorgom Chloe mondd el.
-jo de nem mondod el senkinek.
-te tudod hogy en milyen hetpecsetes titkokat orzok?
-jo ertem. Szoval ma oda ment hozza Jim es mondta hogy latott teged olelkezni egy masik fiuval. Es ezt elmeselte Noahanak es hat ja.
-istenem ti amerikaiak ti nem lattatok meg olyat hogy egy reg latott unoka tesot aki fiu megolel? Just Kidding-tettem hozza.
Erre mindketten elkeztunk nevetni.
-na itt van mogottunk szoval menj es beszelj vele-biztatott Chloe.
-oke-mondtam es oda futottam Noahahoz.
-szia tudunk beszelni-kerdeztem.
-mit akarsz mar megint hagyj beken.
-ihhh de flegma lett itt valaki.
-en flegma b***** te csaltal meg.
-EN?-mondtuk ezt mar kiabalva az utca kozepen. Bar itt Amerikaba mar nem meglepo.
-Na igen pont errol akartam beszelni.
-nem erdekel.
-hat jo akkor szia-mondtam konnyes szemmel es vissza futottam Chloehoz.
-mit csinalt mar megint? Megkell verjem?-kerdezte Chloe hogy felviditson.
-nem hallgat vegig, atmehetek hozzatok? Haza nem akarok menni ott akkor csak mindenki elkezd kerdezgetni hogy miert sirok meg ilyesmi.
-persze gyere nyugottan.
Elindultunk Chloeekhoz en szipogtam o meg probalt megnevetettni de nem nagyon ment neki...
Odaertunk es SZERENCSERE nem volt otthon senki. Felmentunk Chloe szobaja es elkezdtunk tanulni.
-jaj nem birom nezni hogy szomoru vagy.-motyogta Chloe.
-hat bocs akkor ha zavarok haza megyek.
-Dehogy mesz, itt maradsz es csapunk egy csajos napot. Na mit szolsz?
-hat jo-mondtam.
-na eloszor is lemossuk az elmosodott szempilla spiralt es megtanulunk mosolyogni.
-haha nagyon vicces vagy-nevettem.
-na de most komolyan lemossuk az arcodrol ezt es egesz nap csak mosolygunk.
-oke-mondtam mosolyogvan.
Igen, kamu mosoly volt mert belul meg mindig bantott az hogy elveszittem az eletembe par napja belekerulo az egyik legfontosabb embert.
-na gyere-mondta es megfogta a kezem es elindultunk valahova...Na hali!!!! Ez a resz lehet hogy egy kicsit szomorubb lett de azert remelem tetszett💜
YOU ARE READING
Barátság?!
RomanceSziasztok Hannah White vagyok es most koltoztem ide Amerikaba Magyarorszagrol,New yorkba egy kis varosba.