*Reggel*
Reggel arra a kibaszott hangos ébresztőre keltem.
-NOAH CAMERON SCHNAPP HA NEM KAPCSOLOD KI MOST AZONNAL AZT A ROHADT EBRESZTOT EN NEM TUDOM MIT CSINALOK DE NEM LESZ JO VEGE.-orditottam neki- ES AMUGY IS MIERT VAN BEKAPCSOLVA?
-ehhh-nyuszogte
-jo akkor majd en-at maztam rajta es kikapcsoltam az ebresztot eppen vissza fekudtem volna meg pihenni amikor ujra elkezdett szolni a hang.
-hallod most te kapcsolod ki
-ahhh hagyj meg 5 percet aludni anya-mondta
-jaj te-mondtam es adtam neki egy puszit az arcara.
Megint atmasztam rajta es kikapcsoltam. Megneztem hogy az osszes ebreszto kivan e kapcsolva mert megegyszer nem fogok atmaszni rajta, es vegre kipapcsolt az osszes. Vegre visszafekudhettem es elovettem a telefonom hogy valaszoljak az uzenetekre. Megnyitottam az oket es lattam hogy Char irt.
Uzenet:
C: Hali ma lesz egy buli nalunk nem jottok at Noahval?
Me: Hali de, hanykor lesz?
C: Ma este 20:00-tol hat addig ameg akartok addig maradtok.
Me: Akkor megkerdezem es majd irok
C: Oksi.
Noah fele fordultam aki meg aludt.
-hallod kelj mar fel!
-ahhh jolvan fent vagyok
-Na szoval Charli meghivott hozzajuk buliba ma estere, elmegyunk?
-aha mehetunk
-oke-mondtam majd vissza fordultam a telefonomhoz.
Me: Na azt mondta hogy megyunk
C: oke akkor varunk titek szia
Me: szia
-mit csinaljunk ma?-kerdeztem Noahtol.
-nem tudom, starbucksba elmegyunk?
-aha-mikor ezt kimondtam hat persze hogy megint bekapcsolt az a rohadt ebreszto
-jezus-mondtam mar idegesen- te minek kapcsolsz be ennyi eberesztot???????-ertetlenkedtem.
-hat igazabol en se tudom-erre mindkedten elkezdtunk nevetni.
[...]
-baszki Noah elfogunk kesni Char bulijarol.
-jolvan Hannah, te meg 5 oraig sminkelsz addig en meg beallitom a hajam 2 perc alatt.-mondta a melletem allo Noah. Erre kapott eggyet ami fajt neki mivel felszisszent.
-Auuu, ez fajt.
-ezert ne kezdj ki Hannah White-al.-mondtam es folytattam a ruzsom felvetelet. Noah meg elkezdett nevetni. Sikeresen elkeszultunk es most nem kestunk el.
-sziasztok-mondta Charli nagy orommel az arcan.
-szia-mondtuk egyszerre.
[...]
-Noah mostmar ideje lenne hazamennunk kicsit sokat ittal.
-e-e-en sok-at?-dadogta nevetve.
-na gyere-mondtam es megfogtam a csuklojat. De o kihuzta a kezembol a kezet.
-milyen jogon fogod meg a kezem?
-mivel a baratnod vagyok es haza akarlak vinni mielott meg valami hulyeseget csinalsz.
-te a baratnom? Te? Ez a rondasag?- erre elkezdtek folyni a konnyeim.
-NOAH CAMERON SCHNAPP BASZODJ MEG-uvoltottem es elrohantam. Futva es a konnyeimmel kuszkodve mentem haza. Mikor beertem Noahek hazaba a leheto legcsendesebben probaltam felmenni a lepcson. Chloe szobaja fele vettem az utam.
-Chlo fent vagy?-kerdeztem halkan es sirva.
-mostmar i... uristen Hannah mi a baj?-kerdezte C. Mindent elmeseltem neki, tovirol hegyire.
-istenem milyen egy balfasz.
-chloe, chill anyways so. En ma hazamegyek es ha Noah megkerdezi hogy hol vagyok ne mondd el neki kerlek es azt is mondd meg neki hogy ne keressen soha tobbet koszi...𝐡𝐚𝐥𝐢𝐢𝐢 𝐧𝐚𝐠𝐲𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐣𝐧𝐚𝐥𝐨𝐦 𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐧𝐞𝐦 𝐯𝐨𝐥𝐭 𝐫𝐞𝐬𝐳 𝐝𝐞 𝐚𝐳𝐞𝐫𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐥𝐞𝐦 𝐞𝐳 𝐭𝐞𝐭𝐬𝐳𝐞𝐭𝐭.🦋💜
KAMU SEDANG MEMBACA
Barátság?!
RomansaSziasztok Hannah White vagyok es most koltoztem ide Amerikaba Magyarorszagrol,New yorkba egy kis varosba.