12. rész

128 10 1
                                    

*Reggel*
-jaj Noah kelj fel elkesunk a sulibol!
-hmm mivan-mondta komasan
-MONDOM ELKESUNK A SULIBOL-mondtam mar orditva.
Gyorsan elkeszultunk es mivel meg Noah annya otthon volt igy betudott minket vinni a suliba. Chloe meg otthon maradt a pszihologus tanacsara. Mikor beertunk a kapunk az a tipukus Noah fan kis lany  sereg fogadott minket es letamattak minket, egy csomo keppel a tegnap esterol.
-ez meg h kerul hozzatok-erdeklottem idegesen, es kikaptam a lany kezebol a telefont.
-hat-kezdte a lany-porgettem az instat es ott talaltam.
-hat ezt nem hiszem el-mondtam es konnyes szemmel neki doltem egy szekrenynek.
A kislanyok mar elmentek en megprobaltam nem bogni. Hat ez nem jott ossze. Csak ultem a suli padlojan a folyoson a hatba egy szekreny sorral. Noah pedig ult melletem es fogta a kezem.
-nem lesz semmi baj, majd rakok ki storyba valamit hogy aki latta azt a kepet jelentse be.
-nem is az a bajom hogy lattak azt a kepet hanem az hogy a baratommal meg nem is romantikazhatok mert meg a hazadhoz is jarnak a paparazzik es ez nem a te hibad tudom. De...ahhh hagyjuk.-nyokogtem
-de mi?-kerdezte Noah
-ahhh mindegy hagyjuk-mondtam es feltapazkodtam a padlorol.-gyere orara.
-ohmm hat jo-(igen neha a lanyokat nehez megerteni es igen tudom hogy ezt ugy mondom hogy en is lany vagyok chill anyways so)
Feltapazkodtunk a foldrol es elindultunk kezen fogva a termunk fele. Amikor beertunk mar mindenki bent volt marcsak ketto hely volt a leghatso padsorban. Hat mit volt mit tenni beultunk hatulra es elovettuk a telefonunkat. Eltelt kb 1 perc amikor az igazgato rontott be.
-Kedves gyerekek-kezdte a hegyi beszedet persze erre mar mindenki eltette a telefonjat.-Szeretnem nektek bemutatni az egyik uj tanulojukat Charli D'amelio.
(Adatok:
kor:16
Foglalkozas:tiktok sztar
Testverek: 1 Dixie)
-sziaszt...-kezdte volna Charli am nem tudta befejezni mivel vagy 826372 osztalytarsam koztuk Noah rohant oda hozza.
-jaj gyerekek uljetek le-parancsolt rajuk az igazgato.
A tobbi ember vissza setalt a helyere, Noah pedig vissza ult mellem.
-ahhh nekem mar most nem tetszik ez a ri**c.-mondtam unottan
-hallod en ot ismerem es rohadt kedves.-mondta Noah
-ja hat biztos.-mondtam es nyultam a telefonomert hogy lenyomozzam, amikor az igazgato szolt Noahhoz.
-Kedves Noah Schnapp korbe tudnad vezetni?-erre oda kaptam a fejem es hevesen jelentkezni kezdtem.
-igen White kisasszony?
-mehetek veluk?
-hat jobban tenne ha itt maradna, Noahatol mar megszoktam hogy kimaradozik az iskolabol es romlanak a jegyei de ontol nem. Igy inkabb jobban tenne ha itt maradna.
-hat jo...-mondtam es oda sugtam Noahanak-tiktokozz vele meg minden de ha megcsalsz vele...
-jojo nyugi ertem, nem lesz semmi baj.
-bizok benned-mondtam es adtam neki egy puszit.
Feltettem a labam a szekre es hallgattam mit magyaraz a tanar. Igen az egesz ora ebbol alt. Az oranak vege lett igy ballaghattunk is tovabb a kovetkezo orara. Atmentem a masik terembe es beultem a leghatso padba es vartam h Noah es ez a Charli vagy ki megerkezzen. Az ora mar reg ment mar a fele lement amikor Noah es Charli esett be az ajton nevetgelve.
-sziasztok-koszontem halkan es kedvesen.-pont van meg ketto hely uljetek le(haha en foglaltam)
En ultem a szelen Noah kozepen Charli pedig Noah mellett. Az oran nem nagyon figyeltunk inkabb csak beszelgettunk es tenyleg ez lany tok kedves.
-ahhh na vegre vege ennek az oranak-mondtam.
-meg 1 ora es mehetunk haza.-mondta Noah.
-amugy ma nem jottok athozzam?-kerdezte Charli.
-hat ha neked jo Noah, akkor nekem is.
-hat vegul is mehetunk-mondta Noah es adott egy puszit az arcomra.
✨Noah szemszoge✨
Kimentunk az ajton es elindultunk korbe a suliban.
-es amugy mizu?-kerdeztem
-semmi
-amugy hogy hogy atjottel ebbe a suliba?-erdeklottem.
-hat az ugy volt hogy ugye nekem nagyon sok kovetom van es hat abban a suliban rengetegen utaltak es "irigyeltek,, e miatt igy muszaj volt eljonnom.
-ohh nagyon sajnalom.
-hat ez na mindegy szoval ez melyik terem is?
-a fizika
✨Hannah szemszoge✨
-uristen Char nagyon cuki a kutyusod.
-az mar biztos-folytatta Noah
-hat koszonjuk, amugy nem akartok tiktokozni?
-de persze-mondtuk egyszerre Noahval.
Igazabol ezt csinaltuk egesz este... igen lehet kicsit fuggok lettunk😂
-Na mi megyunk haza. Koszonjuk hogy itt lehettunk.
-oh hat jo akkor majd holnap talalkozunk-mondta es megolelt minket.
Noahval elindultunk haza fele.
-uristen mar ilyen keso van?
-jezus tenyleg mar ejfel is elmult-ertetlenkedtunk.
-amugy akkor reggel jossz ertem a haz ele?-kedeztem.
-aha
[...]
-na vegre hogy itt vagyunk, mar nem erzem a labam.
-hat akkor majd reggel talalkozunk.
-igen, szia-mondtam es megcsokoltam es megoleltem.
Besetaltam a kapun es halkan a bejarati ajton. Mar levettem a cipomet es setaltam volna fel a lepcson amikor valaki megszolitott.
-else hiszem hogy hazaert a kisasszony.-mondta anya
-jezus anya ne ijesztgess mar, jo igen tudom bocs hogy ilyenkor erek haza, na de megyek aludni szia.
Valamit meg mondott de az mar nem hallottam meg. Felsiettem a szobamba, atoltoztem pizsibe, fogatmostam es bedoltem az agyamba es mar aludtam is...

Na sziasztok nagyon nagyon nagyon sajnalom hogy nem volt resz csak hat suli volt na mind1 azert remelem tetszett ez a resz 💜

Barátság?!Where stories live. Discover now