7. resz

167 11 1
                                    

Felmentunk a szobamba es leultunk az agyamra. Noah elovette a telefonjat, belepett az instagramba es elinditotta a liveot.
-sziasztoooooook-huzta el az o betut.
-sziasztok-koszontem.
-na mivan izgul a csajszika.
-bocs meg nem ultem egy liveban ahol tobb millio nezo van-rohogtem el magam.
Noah erzekelte hogy ez csak egy vicc volt igy o is elkezdett nevetni es adott egy puszit a fejemre.
Noah felolvasott egy kerdest.
-o a baratnod?- gondolom valami kis csaj kerdezte aki szerelmes Noahaba ugy hogy nem is ismeri. Ra neztem Noahara hogy o mondja.
-igen o baratnom.-mondta es megcsokolt.
Mivel a kommentek kb csak arrol szoltak hogy "o baratnod?,, " miota vagytok egyutt,, meg ilyesmi. Igy egy idoutan meguntuk. Elkoszontunk.
-Nezunk filmet?
-aha miert ne?-mondtam.
-jo es mit nezzunk?
-nem tudom nekem mindegy, rengeted filmet nem lattam meg.
-tenyleg neked mindegy?-nevette el magat-es amikor en horrort akartam nezni veled akkor milelt? Akkor nem volt mindegy?-erre mindketten elnevettuk magunkat.
-akkor nezzuk meg a stranger things 3. evadat.
-hat jo en kivulrol fujom az egeszet de nem baj.-mondtam.
Befekudtunk egymasmelle az agyba. Noah elovette a laptopom es elinditotta a sorit. Kb a 4. resznel tarhattunk amikor Noah bealutt. Igy eldontottem hogy meg kuldok egy streaket snapre es elmegyek aludni. Ezt megis tettem.
*Reggel*
Ma en keltem korabban, es eldontottem hogy leontom Noahat egy pohar vizzel azert mert este bealudt es nem kelt fel meg pedig 11 ora van.
Kimasztam az agyambol es kiosontam a furdobe. Mar hoztam volna a pohar vizet es amikor beleptem a szobab akkor lattam hogy Noah fent van.
-ja hogy te fent vagy?-kerdeztem
-ohh igen miert?
-jaj semmi semmi.-mondtem megittam a vizet. Es vissza fekudtem melle.
-es mit csinalunk ma?
-hat szerintem en fekudni fogok a baratnom mellett.
-de cuki vagy istenem-mondtam es megcsokoltam.
-de nekem este haza kell menjek mert holnap suli es reggel jovok erted.
-nekem oke.
✨ Noah szemszoge✨
Reggel arra ebredtem fel hogy Hannah felkelt az agyrol. Kivancsi voltam mit fog csinalni ezert nem szolaltam meg csak resnyire nyitottam a szemem. Amikor lattam hogy kiment felultem. Es vartam mikor jon vissza. Egy pohar viz volt a kezebe. Lehet hulye otlet de szerintem leakart onteni.
✨Hannah szemszoge✨
Igazabol a nap tobbi reszen nem csinaltunk semmit csak fekudtunk beszelgettunk, filmet neztunk, meg kajaltunk. Estere kitalaltuk hogy elmegyunk setalni. Kb 18 ora lehetett kikeltunk az agybol es elindultunk setalni.
-hianyozni fogsz.
-csak este nem leszek ott.
-nem baj akkor is-vagtam a be a durcit. Noah megolelt.
-te is hianyozni fogsz. Csak vicceltem- mondta majd megolelt es a fulembe sugta:
-nagyon szeretlek.
Vissza sugtam neki:
-en is szeretlek.
Igy olelkeztunk egy darabig amikor a fel szemembol azt vettem eszre hogy valamj villan. Oda neztem es lattam hogy egy paparazzi.
-ott van egy fotos-mondtam Noahanak. Mivel mar tudjak azok az emberek akik bent voltak a liveba hogy egyutt vagyunk igy eldontottuk hogy hagyjuk magunkat fotozni. Bepozoltunk, es csak nevettunk. Miutan a ferfi elment es megkoszonte mi is tovabb setaltunk. Vissza ertunk Noahaek hazahoz. Megoltem es elkoszontem tole. Hosszan integettunk egymasnak. Ameg benem leptunk az ajton. Levettem a cipomet es felszaladtam a tesoimhoz. Kopogtam es ok be is engedtek.
-sziasztok tudunk beszelni?
-persze gyere ulj le.-hivtak beljebb.
Leultem kozejuk.
-na es mizu mivan veletek Noahaval?- kerdzete Sofi
-hat jol meg vagyunk holnap egyutt megyunk suliba. Ohh errol jut eszembe nem is tudom mit vegyek fel.
-majd segitek kivalasztani-mondta Jenny (Jennyrol tudni kell hogy neki nagyon jo stilusa van es nagyon ert a ruhakhoz)
-koszi koszi-mondtam es megoleltem.
-es az osztalytarsaid nem lesznek feltekenyek?
-uhh erre nem is gondoltam.
-nem baj minden rendben lesz.-mondta Sofi es megolelt.
-megyek irok Noahanak sziasztok.
-sziaa-mondtak egyszerre...



Sziaszttoooook!!! Remelem tetszett ez a resz igen tudom egy kicsit rovid lett es uncsi de azert remelem tetszik

Barátság?!Where stories live. Discover now