15. rész

154 10 5
                                    

Megfogott 2 kez es elajultam. Nem tudtam merre megyunk. Egy sotet es huvos helyen keltem. Bevolt kotve a szemem es nem lattam semmit, de ereztem hogy megvagyok kotve. Aztan levettek es akit lattam az nem volt mas mit Finn es egy ferfi.
-mit akartok tolem?
-azt hogy szakits Noahval es engem szeress
-Finn neked mi bajod van? Es amugy is te nem Chloet szereted?
-az csak egy alca volt, na de terjunk vissza rad ha nem engen fogsz szeretni akkor nincs mas valasztasunk mint... majd meglatod-mondta gonosz kacajjal
-gyere ide adok valamit-Finn kozelebb hajolt-szeretlek te elmebeteg idiota es megcsokoltam
✨Noah szemszoge✨
A barataimmal elmentunk a strabuckba nagyon elveztem jokat beszelgettunk. Miutan megittuk a kavenkat elindultunk haza fele. Egy masik uton mentem mert hat miert ne. Nezelodtem a boltok kirakata elott amikor egy sikator elott mentem el. Talaltam egy olyan karkotot amit Hannahnan lattam gondoltam felhivom hogy elmeseljem neki. Nem vette fel. Ilyen meg sosem volt mindig felveszi ha hivom.
-uristen lehet valami baja van, hivom a rendorseget.-mondtam es mar tarcsaztam is. A rendorok hamar kiertek.
-jo napot miert hivott minket?
-szerintem a baratnomet elraboltak
-es ezt honnan gondolja?-kerdezte a ferfi. Elmeseltem neki mindent.
-ez hulyeseg csak leesett a kezerol
-hat jo ha igy gondolja akkor megkeresem majd en viszlat.-mondtam es beindultam a sikatorba. Az egyik ajtobol Finn setalt ki. Gyorsan bebujtam egy kuka moge.
✨Hannah szemszoge✨
-na bby en most kimegyek de majd vissza jovok.
-jol van menjel szivem csak elotte oldozz el kerlek
-oke baba-Finn eloldozott.
-koszi-mondtam es adtam neki egy puszit. A ferfi adigra eltunt Finn pedig kiment.
✨Noah szemszoge✨
Miutan Finn eltunt bementem a szobaba ahol egy szek volt es ott volt Hannah.
-uristen Hannah-mondtam es odafutottam hozza.
-en is nagyon orulok neked csak maradj csendbe mert meg visszajohetnek.
-kik?-kerdeztem
-majd elmeselem-mondta es megfogta a karom es kirangatott a szobabol.
-gyere erre-mondta es futni kezdtunk haza fele. Szerencsere senki sem kovetett minket, igy epsegben haza ertunk.
✨Hannah szemszoge✨
-na vegre else hiszem hogy tuleltem
-igen en is nagyon orulok de elmondod mi tortent?
-ige...Chloe, Chloe CHLOE itthon vagy?-kerdeztem felve
-igen itt vagyok-kiabalt fentrol
-jaj dejo
-na szoval-kezdtem el es elmeseltem mindent Noahnak
-ez egy elmebeteg ha legkozelebb meglatom esku megolom, amugy akarsz valamit csinalni?-kerdeztem
-nincs otletem, nek... najo meg is van
-na mondd miaz?-kerdezte felcsigazva
-figyelj szoval en ugyen nem itt szulettem ezt te is tudod, es mi lenne ha hallgatnank magyar zeneket?
-aha aha nagyon jo otlet csak ezt elfelejtetted hogy en nem tudom ezen a "kinai" nyelven.
-Ez nem nagy baj-mondtam es erre elkeztunk nevetni.
-jo akkor valassz valamit.
Eloszor beraktam Horváth Tamástol a Tolna fele visz az utamat, aztan a Halott penztol az Ahol a majus foldet ér-t aztan meg a Wellhellotol a Baratom-at.
-hat nem rossz-mondta
-mondtam, es most mit csinaljunk?
-hat nekem tanulni kene
-az nekem se artana.-mondtam
-akkor gyere-mondta es elkezdett folfele rangatni a lepcson.
[...]
-najo van eleg lesz-mondtam 10 perc
-ez a k****tt fizika soha a rohadt eletbe nem fog belemenni a fejembe.
-hat mondjuk 10 utan biztos nem-mondtam rohogve. Ezutan elkezdtunk minden hulyesegrol beszelni es mar a foldon fetrengtunk a nevetestol. Mar 30 perce rohogtunk amikor Chloe rontott be.
-Noah nem lattad Riley-t (aki nem tudna o a kutyusuk)
-nem, nem lattam miert?
-hat mert nem talalom-erre mar mindketten felultunk es elkezdtuk keresni a kutyust. Mar vagy egy oraja kerestuk amikor Spagetti (o is a kutyusuk) ugatni kezdett a nappaliban. Lesiettunk a lepcson. A helyisegben van egy oriasi szekreny es nem talaljatok, a butor leghatuljaban volt bent a kutyus. Mindenki megkonnyebulten szaladt oda hozza es olelgette meg.
-maskor is csinalt ilyet?-kerdeztem
-nem meg soha.
Par percig ertetlenul altunk a dolgok elott de aztan mindenki ment a dolgara, Chloe a szobajaba mi meg Noahajeba.
-ohmm... van egy kis baj-mondtam
-jaj szivem mi baj?-kerdezte aggodva
-hat elfogyott a ruham-mondtam boci szemekkel
-hat menj haza
-ahhoz en lusta vagyok
-akkor menj at Chloehoz.
-oke🙄-mondtam majd "elindultam" a szoba fele az ajto elott megaltam es visszafordultam.
-azt mondta nem ad
-jo akkor adok neked-mondta nevetve
-jeee-mondtam es felugrottam a nyakaba es megpusziltam.
-ahh szoval erre ment ki a jatek
-ohhhm? Mire gondolsz
-ha azt mondtad volna hogy az en ruhamat akarod hordani akkor mondhattad volna.
Erre nem tudtam mit mondtani csak leultem az agyara es vartam ameg ad egy polot meg egy pulcsit.
-kosziii-mondtam mikozben felvettem a ruhazatokat.
-nezunk filmet?-kerdezte Noah
-aha de mit?-kerdeztem nevetve
-megnezzuk Millie uj filmjet?
-aha azt meg ugyse lattam
Noah elinditotta a filmet. Mar a film felenel tarhattunk (mikozben fekudtem Noahnam) hogy hat bealudtam. Ereztem hogy Noah ad egy puszit a fejemre es jo ejszakat kivan. Nekem erom nem volt megszolalni ezert csak mosolyogtam egyett es igy aludtunk...


Hali embikkk remelem tetszik🥺 ha igen kerlek irjatok meg hozzaszolasban vagy a csillagot kerlek🥺🥺🥺 kosssziii💜

Barátság?!Where stories live. Discover now