5. rész

181 16 0
                                    

Reggel egy fura hangra keltem...
Noah valakihez beszelt. Resnyire nyitottam szemem es lattam hogy liveol.
-na ne ebbol akkora baj lesz-mondtam alig halhatoan. De persze kikondolta volna, meghallota.
-mibol?-kerdezte Noah.
-hat abbol hogy itt fekszek melleted es elekezdenek kombinalni hogy mi most egyutt vagyunk megilyesmi.
-uhhh tenyleg-mondta-na emberek az van hogy senki se kombinaljon o csak a legjobb baratom.
Ezt vegig hallgattam es gondoltam elindulok a furdobe, de nem volt kedven felkelni ezert legurultam az agyrol a foldre. Noah pedig ezt mind liveba felvette.
-ne videozz-nevettem es gurultam tovabb a furdo fele. Oda ertem es becsuktam az ajtot.
-remelem ide mar nem jossz utanam.-kiabaltam a furdobol.
-nem fogok-mondta Noah is nevetve.
Aztan elkoszont a nezoktol. En meg kijottem a furdobol es igen csak ezert menten be hogy elbujjak.
-ohhmmm mi valtozott rajtad?-kerdezte nevetve Noah.
-haha nagyon vicces vagy-mondtam.
-tudom en-mondta Noah.
-Na atakarok oltozni szoval vagy menj ki vagy forduljel-mondtam
-jojo-mondta Noah es felemelte a kezet es megfordult.
Atoltoztem, egy sima fekete rovid gatyat es egy lila polot vettem fel. Ezutan mondtam volna Noahanak hogy megfordultam. De eszre vettem valamit.
-fhuuu Noah en egyszer megollek.
-mert?-kerdezte kerdoen.
-hallod ott a tukor.
-jaaa...hat...de...en belese neztem-mondta dadogva.
-na jol van most az egyszer megbocsajtok.-mondtam nevetve-na gyere mert en ehen doglok-mondtam es most en fogtam meg Noah karjat es kezdtem el rangatni, lefele a konyhaba.
-Na mit lehet itt enni-kerdezte Noah.
-hmhmhmhmhmhm-mondtam
-mi bajod van?
-hmmmmhmmhmmm-valaszoltam.
-na tedd le azt a pohar vizet es mond normalisan.
-jo, na azt mondtam eloszor h nem tudom aztan meg azt hogy...-itt tartottam egy kis hatas szunetet-ma jon hata Chloe.
-ur isten tenyleg-mondta Noah es levagtunk egy ilyen fan girl gorcsot😂
Ekkor pityegett a telefonom. Anyatol kaptam uzenetet. Ez volt benne:
-szia dragam ma estere szervezunk egy gril partit, megkerdezet Schnapp-eket hogy szeretnenek e jonni?
-persze anya megkerdezem-irtam es letettem a telefont az asztalra.
-na ki volt az-kerdezte Noah.
-nem mondom meg-mondtam es elindultam felfele a lepcson futva es vissza kiabaltam neki.
-ugy se kapsz el.
-azt majd meglatjuk-valaszolt Noah es elkezdett utanam futni.
Befutottam Chloe szobajaba es bebujtam a szekrenybe. De nem birtam magammal es elkeztem nevetni. Persze Noah igy megtalalt. Kigurultam a padlora es elkeztem nevetni. Noah is rohogogorcsot kapott es lefekudt mellem a foldre. Minden aprpsagon nevettunk. De tenyleg mindenen. Ez igy ment kb feloraig. Aztan egymas fele fordultunk. En tudtam Noah mitakar de nem nekem az akkor nem ment. Ezert felvetettem az otletet.
-nem megyunk el a starbucksba?
-de persze miert ne-valaszolt szomoruan a fiu.
En kozelebb mentem hozza es megoleltem. Oda sugtam a fulebe.
-eskuszom egyszer befejezzuk-mondtam es adtam az arcara egy puszit.
-jo-mondta es vett egy nagy levegot.
-na gyere.
[...]
-most hivott anya nem sokara itt lesznek-mondta a fiu
-mar nagyon varom
-en is-mondta meg szomorun a fiu.
-miert vagy szomoru?-kerdeztem
-csak... csak... hianyzik Chole.-lattam rajta hogy hazudik.
-Noah nekem mindent elmondhatsz-mondtam es megfogtam a kezet es a szemebe neztem.
Noah mar eppen kezdett volna bele a mondanivalojaba, amikor kineztem az ablakon.
-bocsi hogy kozbe vagok de megjottek.-mondtam kitoro orommel-
Na gyere.
Gyorsan lefutottunk a lepcson ki az ajton a kapu ele. Noah apukaja, anyukaj es Chloe szalt ki az ajtobol. Chloe odajott hozzank es megolelt minket.
-nagyon hianytal.-mondtam.
-te is, de te mar megint itt vagy?
-miert baj? Akkor elmegyek.
-nem,nem baj csak vicceltem.-megint megoleltem.
-amugy Chloe neked meg nem is mondtam ma jottok at hozzank grill partira.
-ez igy van-lepet oda Karine.
-na en haza megyek es segitek anyaeknak. Majd gyertek-mondtam-majd Chloe figyeld a telod majd irok.
-oksii-mondta Chloe.
-na sziasztok-mondtam es elmentem haza.
[...]
*Chloeval csetelek*
-nem tudom hogy mondjam el Noahanak hogy tetszik.
-van 2 otletem.
-na akkor mondd.
-szoval az elso hogy raksz be egy lassu zenet a bulin es tancoltok es ott mondodd el neki vagy tiktokozunk oten mi kimegyunk a kepbol es te meg ott maradsz Noahaval es akkor elmondod neki es max akkor nem rakjuk ki.
-Chloe ezek nagyon jo otletem
-tudooom
-de
-mi dee?
-de semmi a tancosat csinalom meg.
-hat jo na mi most indulunk hozzatok. Majd akkor kb 5 perc mulva beszelunk sziaaa.
-sziaaaa.
*chat vege*
Letettem a telefonom es kimentem a kerdbe ahol mar nagyba sultek a husok es minden masok. A tesoim mar megint telefonoztak. Oda setaltam hozzajuk.
-sziasztok.-nem kaptam valaszt.-SZIASZTOK-mondtam hangosabban. Persze ezt se hallotak  meg. Kivettem a telefont a kezukbol.
-naaa-mondtak egyszerre.
-anyaaa Hannah elvette a telefonunkat-mondta Jenny
-Hannah te add vissza.... nem is tudod mit? Hozds ide nekem.-mondta anya.
-hozom-montam mosolyogva.
Oda vittem anyanak a telefonokat aztan vissza setaltam a testvereimhez.
-na gyertek tancolni-mondtam es elovettem a telefonom es elkeztunk tiktokozni. A "Say so,, tancnak a felenel tarhattunk kb amikor Chloe es Noah beleugrottak a tancunkba, es egyutt fejeztuk be a tancot. Elraktam vazlatba a videot.
-na vegre hogy itt vagytok-mondtam.
-bocs ez itt-mutatott Noahara- 1,5 oraig keszulodott.
Erre mindenki neveto gorcsot kapott.
-na gyertek enni.-invitaltam oket az asztalhoz. A szulok nagyban beszelgettek. En tortem meg a csendet.
-anya van kaja?-kerdeztem.
-mit kersz?
-ez meg kerdes? (Tudni kell rolam hogy en CSAK csirkemellet eszek es mas hust nem)
-csirkemellet?
-igeen na vegre rajottel-mondtam nevetve.
Miutan megkaptam az etket vissza setaltam az asztalhoz.
-ti nem esztek?-kerdeztem.
-mindjar megyunk-montak egyszerre.
-ohmm oke? Ti mikor lettetek ilyen joba?-mondtam nevetve
✨Noah szemszoge✨
Miutan odaertunk Hannahekhoz lattuk hogy tancolnak jeleztem Chloenak hogy gyere. Befututtunk a kepbe es tancolni keztunk. Mikor vegetert a tanc elkeztunk nevetni.
Hannah feltette a kerdest hogy nem megyunk e enni? Es ezzel a lendulettel elindult a szuleim fele akik a masik szulokkel beszelgettek. Mi leultunk az asztol. Kicsit cikin ereztem magam hogy en vagyok az egyetlen fiu. Aztan elvileg Chloe elszolta magat. Mert csak Jennynek es Sofinak akarta mondani de elfelejtette hogy en is.
-na es lanyok ti tudjatok hogy Hannahnak tetszik Noah?-kerdezte Chloe.
-mii?-kerdeztek a lanyok.
-amugy en is itt vagyok.-mondtam.
-uhhh eszre se vettelek de ha elmered mondani Hannahnak hogy en mondtam el neked. En megollek-mondta Chloe.
-varjunk mivaan? Tehat en tetszek Hannahnak es ha elmondom neki hogy te mondtad el nekem hogy en tetszek neki akkor te megolsz?
-igen, igen. Na jon shhh.-mondta Chloe. Hatra neztem es ott jott Hannah.
✨Hannah szemszoge✨
Igazabol az este nem csinaltunk semmi beszelgettunk tiktokoztunk es ettunk.
-szeretnetek zenet hallgatni?-kerdezte anyukam.
Egymasra neztunk mindannyian.
-hat vegul is miert ne?
✨Chloe szemszoge✨
Oda mentem Hannah szuleihez.
-Mrs. White valaszthatok en zenet? Tudja Hannah es Noah miatt.
Erre a mondtara Monica oda fordult hozzam.
-miert mivan koztuk?
-hat... igazabol nem tudom Hannah annyit mondott nekem hogy tetszik neki Noah. Es Noah is azt mondta nekem hogy Hannah tetszik neki. De semelyikuk nem meri megmondani a masiknak. Igy mindkettonek ugyan azt mondtam: berakok egy lassu zenet es Noah felkeri tancolni Hannahat es akkor valamelyikuk elmondja. De ehhez onoknek bekell menni a hazba hogy ketten legyenek. Mi is ugy teszunk mitha bemennenk de ekozben meg elbujunk a kertben.
-Chlor dragam ez nagyon jo terv.
-koszonom.
-na most ragd azta a lassu zenet mi meg bemegyunk.
-rendben...

Na sziasztok remelem tetszett ez a resz ha igen nyomjatok meg a csillagot. Probalok mostanaba minnel tobb storyt kirakni. De ha ide nem irok akkor instra ( _norischnapp) biztos rakok ki storyt hogy mivan a storyval.
Na sziasztok.

Barátság?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora