6. rész

172 11 2
                                    

✨Hannah szemszoge✨
Eppen ultem az asztalnal es neztem hogy milyen uzeneteim jottek. Amikor Noah oda lepett hozzam.
-jossz tancolni?-kerdezte.
-nagyon szivesen mennek de...-itt leesett hogy amugy Chloe ugyan azt mondta mindkettonknek. Ezert mondta hogy Noah biztos felfogkerni tancolni.-de semmi.-mondtam es megfogtam a kezet es kialtunk a fure. Noah megfogta a derekam en meg a nyakanal osszekulcsoltam a kezem a nyaka korul. Elkezdtunk a zenere ideoda lepkedni.
-hol vannak a tobbiek?-kerdeztem.
-nem tudom.-mondta Noah es vissza nezett szemembe.
-figyelj Hannah-mondta es kozelebb lepet hozzam. Lattam rajta hogy izgul. -igen?-leptem en is kozelebb.
-Na az van hogy nagyon regota tetszel nekem.
-tenyleg?
-sajnalom nem kellett volna.
-nem, nem az csak nem hiszem el hogy en tetszek neked mert hat az van hogy te is nekem.
-tudom-mondta.
-mi? Honnan?
-tudod nekem van egy nagyon draga testverem aki ezert megol azert mert elmondtam neked hogy tole tudtam meg hogy en tetszek neked-miutan ezt kimondta mindketten elnevettuk magunkat.
Noahanak a szeme a szememrol a szamra kerult. Kozelebb lepet hozzam. En is hozel hajoltam hozza. Az ajunk mar surolta egymast amikor egy nagy tores szeru hangot hallotam. Szetugrottunk.
-bocsika-mondta anya a szobambol.
-ja hogy ez igy megy. Ti minden honnan figyeltek. Ahh ertem. Chloe gyere elo te is.-mondtam mergesen. Azzal a lendulettel sarkon fordultam es elindultam a kapu fele es kifuttam rajta. Sirva futottam a parkig ahova minden nap kimentem setalni. Legalabb is eddig igy volt. Kiertem ahhoz a padhoz ahova nekem konkretan foglalt helyem van. Leultem. A konyokomet labamra tettem es a tenyerembe hajtottam a fejem es elekezdtem sirni. Egyszer csak egy kez fogta meg a hatam es elkezdte simogatni. Eloszor nagyon megijedtem. Aztan amikor felneztem akkor lattam hogy Noah az.
-ja csak te vagy?
-igen, en vagyok.-mondta es megolelt.
De en eloktem magamtol.
-mi baj? Ugye nem en csinaltam valamit?-kerdezte konnyes szemmel.
-nem, nem te. Csak ugy ereztem hogy mindki figyel minket. Gondolom holnap tele lesz holnapra azzal a net hogy itt ulunk ketten.-mondtam mikozben meg egy konnycsep csordult le az arcomrol.
-minden rendben lesz-mondta es megolelt.-na gyere menjunk haza.
-de en nem akarok-mondtam gyerekes durcival.
-de egyszer ugy is muszaly lesz, de ha akarsz elmehetunk setalni.
-en benne vagyok-mondtam boldogan.

✨Noah szemszoge✨
Miutan Hannah kiszaladt a kapun utana mentem. De nagyon gyorsan futott en meg nem birtam a tempot. Ezert lelassitottam es csak kovettem. Egy parkban megalt. Ult egy padon, oda mentem hozza es csak akkor lattam hogy sir. Megsimogattam a hatat, es megoleltem. Aztan elmondta mi baja van. Egy kicsit megkonnyebbultem hogy nem en csinaltam valami rosszat. Felajanlotta hogy menjunk el setalni.

✨Hannah szemszoge✨
Nem tudtuk merre megyunk csak mentunk. Addig ameg sotet nem lett. Gondolom Noah latta rajtam hogy fazok mert ram ram teritette a pulcsijat. De nekem nem volt kedven fogni ezert inkabb felvettem. Mivel az meretem az xs-s-es kozott van es pulcsi volt vagy L-es igy eleg nagy volt ram. Noah megfogta a kezem de most nem engedtem el igy setaltunk a naplementeben kezenfogva. ( "I wish I where Heather,, aki tiktokozik az erti)
De besotetedett es haza kellet menni. Nem volt kedven setaltam volna reggelig. Csak vele legyek. Egy utcaval, a mi utcank elott megaltunk.
-emlekszel mikor tancoltunk es azt mondtad hogy tudod hogy tetszel nekem?-kerdeztem.
-hat persze.
- Na en azt most kiegeszitenem, NAGYON tetszel nekem.-mondtam.
-hat... az van hogy te is nekem-mondta.
-es arra emlekszel amit mar vagy 4.-szer abba hagytunk?
-ahaaa.-mondta Noah es megcsokolt. Ez volt a legfobb almom hogy megcsokoljon a crushom. Az mar csak hab a tortan hogy kezen fogva setaltunk a naplementeben kezen fogva, egy iskolaba jarunk es szomszedok vagyunk. Ez mar csak hab. Noah szenvedellyel csokolt. Eletemben meg csak 1 emberrel csokoloztam Noahae jobb volt. De levego hianya miatt elkellett valni. En vissza csokoltam. Nem tudom hogy van e olyan, hogy elso alkalomkor (senki nem gondol rosszra) nem tudunk elvalni. Ezt jatszottuk kb. 5 percig amikor eldontottuk hogy mostmar haza megyunk. Nagyon ideges voltam hogy vajon leszidnak e vagy sem? Mikor hazunkhoz ertunk anyaek a kapuban vartak. Aztan anya elkezdett sirni. Eloszor nem ertettem miert aztan persze leesett. Mert hat eleg viccesen nezhettem ki egy akkor pulcsiban ami 2-szer belefertem volna es Noah kezet fogtam.
-ohhh ertem-mondtam.
Igazabol fogalmunk se vomt hogy mit csinaljunk igy egy kicsit ciki volt ott allni mindenki elott.
-nem megyunk be?-kerdezte Noah
-de-sugtam vissza neki. Bementunk es leultunk a kanapera.
-nem erzem a labam.
-es te meg setalni akartal tovabb-nevetett Noah.
-Chloe, Noah gyertek megyunk haza!-hallotuk kintrol.
-ne menj el-mondtam Noahanak es boci szemeket vagtam.
-megkerdezem anyat.
-oke...
Miutan Noah kiment Chloe jott le a lepcson.
-Na mi volt?-kerdezte izgatottan.
-hat igazabol csak annyi hogy kezen fogva setaltunk, aztan oda adta a pulcsijat, aztan a masik utcaban csokoloztunk es ennyi.
-aztaaa nem gondoltam volna hogy ilyen koran osszejottok.
-hat en se.
-Na anya azt mondta hogy itt aludthatok-jott be az ajton Noah.
-EZ AZ!-futottam oda hozza es a nyakaba ugrottam.
-Na szia Chloe majd este meg beszelunk-mondtam es megoleltem.
-Najo sziasztok.
[...]
-Na es? Mit szeretnel csinalni?-kedeztem.
-mondjuk vacsorazni?
-ne meg ehes vagy? Te mennyit eszel?
Erre mindketten elnevettuk magunkat.
-gyere egyunk egy almat.
-joooh. Nem liveolunk este?
-de miert ne?-itt meg nem tudtam mifog tortenni...

Sziasztok ez egy kicsit rovidebb resz lett de azert remelem tetszik💜

Barátság?!Where stories live. Discover now