3. resz

196 12 4
                                    

-Akkor szerintem eloszor menjunk hozzank es kerdezzuk meg az anyukamat. Ma ugy se dolgozik.-mondtam.
-hat jo nekem mindegy-mondta a baratnom
Bementunk a hazunk.
-ur isten milyen szep hazatok van.
-koszonjuk.-mondtam egyszerre egy hangal.
-anyaa ne ilyesszges!!!
Anya erre mar nem is valaszolt. Inkabb a baratnom fele fordult es kezet nyujtott.
-szia Mrs. White vagyok. De hivj csak nyugottan Anne-nek.
-jo napot! En Chloe Schnapp.
Anya mar nyitotta volna szora a szajat es ekkor ram nezett es neki is leesett a dolog en a szam eletettem a kezem, o pedig bologatott.
-hat kedves Chloe-kacsintott ram anya en pedig csak egy szem forgatassal valaszoltam-orulok hogy megismertelek. Gyertek a konyhaba-mondta anya.
Leultunk az asztalhoz es anya elovett egy oriasi tal palacsintat.
-hozzak nutellat?
-en most nem kerek-mondtam
-en se koszonom.
-hat jo-mondta anya.
-na es gyerekek mi jaratban vagytok itt?
-hat csak annyi hogy...-mondtam egy kis szunetet tarva- Ott aludhatok Chloeéknal?
-vegulis holnap szombat ugy hogy miert ne?
- EZ AZ-Mondtuk Chloeval egyszerre.
-es Chloe dragam, hol laksz?
-itt a szomszedban
-ahh ertem kb hany km-re?
-ohh 0?-mondtam
- de tenyleg itt lakom a szomszed hazban...
-igy anya barmikor atjohetsz-mondtam es hozza tettem suttogva- de remelem nem fogsz.
-szoval igen?-vagott boci szemet Chloe.
-JEEEEE-Mondtuk egyszerre.
-akkor en megyek pakolni, mindjart jovok.
[...]
-na mehetunk.
-oke.
-szia anya!
-viszlat Anne.
-sziasztok csajok.
Kiertunk az utcara.
-akkor mar csak anyat kell megfuzni valahogy-mondta Chloe
-igen.
Mivel Chloe nem hozott kulcsot becsengettunk. Noah nyitott ajtot.
-szia Chloe nem hoztal kul...
-szia Hannah-mondta Noah
Es megoleltuk egymast.
-ja hogy ti mar ismeritek egymast, ahh ertem.
-majd kesobb elmeselem Chloe.
-okee. Na Noah bemehetunk?
-persze, persze gyertek be.

✨Noah szemszoge✨
Miutan korbe vezettem Hannah-at a suliban elindultam haza fele. Parperc mulva draga testverem hangjat hallotam ahogy az orditja hogy Hannah. Mivel engeme nem Hannah-nak hivnak igy nem foglalkoztam vele, csak mentem haza fele. Kozben pedig azon gondolkoztam hogy miert nem beszeltem tobbet Hannahval? Pedig olyan szep es meg okos is. Na figyeljunk az utra.
[...]
Beleptem a hazba. Anyukam rogton jott elem es feltette azokat a tipikus ,,anya kerdeseket"
-majd kesobb meselek-mondtam es felfutottam a lepcson. Leultem a gepem ele robloxozni.
[...]
Eppen nagyba jatszottam amikor a csengo csengo megzavart. Gondoltam biztos Chloe mert meg nem ert haza. Lementem es kinyitottam az ajtot. Chloe es Hannah allt ott. Hannaht eloszor nem vettem es igy csak Chloenak koszontem. Aztan eszere vettem. Hirtelen felindulasbol meg is oleltem. Olyan jo illata volt egy kicsit eper es banan illata volt. De elkellet engednem.
-Na gyertek be.-mondtam es beengettem oket.

✨Hannah szemszoge✨
Miutan bementunk a konyha fele vettuk az iranyt, ahol Chloe anyukaja volt.
-szia anyaaa!-huzta el az a betut Chloe.
-jo estet kivanok-koszontem illedelmesen.
-szia en Karine vagyok
-en Hannah-mondtam es kezet rasztunk.
-na szoval anyaa. Az lenne a kerdesem hogy Hannah itt aludhat e ?
-hat vegulis holnap szombat es mivel Chloe baratnoje vagy, miert ne?
-JEEEE-Kialtottuk egyszerre.
-anya akkor mi felmegyunk a szobamba.
-rendben menjetek.
Mondta Chloe annya. Felsetaltunk a lepcson,elkanyarodtunk balra az elso ajto fele.
-wow milyen szep szobad van.
-koszonom. Gyere ulj le az agyra.
-oke.
Leultem az agyra Chloe pedig mellem.
-na es most meseld el hogy honnan ismered Noah-át.
-de ez nagyon hosszu story.
-hat, holnapig itt vagy szoval van idonk.
-hat jo-nagy levegot vettem es bele vagtam a storyba.
-szoval az egesz ugy kezdodott hogy anyukam tavaly szulinapora meg vette a netflixet es mivel az egyik baratnom magyarorszagrol, o megnezte a stranger thingsszet es csak errol tudott beszelni en meg nem nem ertettem hogy mirol beszel ezert mivel van netflixem megneztem. Aztan mikor befejeztem a 3. Evadot rakerestem a szereplokre kivancsisagbol es akkor ott lattam Noahat. Rakerestem instan meg tiktokon es bekovettem. Aztan mikor eljottem ebbe a suliba akkor o vezetett korbe a suliban es ja kb ennyi.
-ah ertem-mondta Chloe.-na nekem estere van egy tervem-folytatta Chloe.-az lenne hogy a crushom Josh elhivott egy buliba de anyaek nem engednek.
Magamban: de en nem akarok menni.
-es azt talaltam ki hogy miutan elalszanak elemegyunk. Na mit szolsz?-kerdezte Chloe.
-hat... en nem szeretnek elmenni-kezdtem- nagyon sajnalom de ez nem az en stilusom.-mondtam szomoruan.
-hat jo, en elmegyek de meg itt maradsz. Ugy is tetszik neked Noah legalabb ketten lehetttek.-mondta Chloe perverz mosollyal.
-EZT MEG HONNAN VESZED?-kerdeztem.
-hat ugy meseltel rola...
Itt nem engedtem hogy befejezze a mondatat. Inkabb elkeztem csikizni.
-Hannah eleg-mondta nevetve.
-jol van mostmar befejeztem.
-gyerekek gyertek enni-kialtott Karine.
Chloe elem futott en pedig utana. Mivel Noah is hallotta o jott mogottem. Aztan leesett egy idutan hogy miert engedett maga ele. Mentunk le a lepcson es normal hangon Noahhoz szoltam.
-ne nezd a seggem.
-ohmm...bocsi.
Vegre leertunk a konyhaba.
-Na gyerekek mit szeretnetek enni?-kerdezte Karine.
-mit lehet?-kerdezte Chloe.
-hat... lehet enni rantottat, lehet inni smothie-t es palacsintat.
-en kerem a rantottat-orditotta Chloe.
Nem is ertem hogy lehet VACSORARA rantottat enni?
-en a hogy a smothiet kerem.-mondtuk egyszerre Noahával.
-magamban: o dejo, na jo neki adom.
-ohh-mondta Karine.-en csak egy adagot csinaltam-es ehhez olyan fejet vagott hogy jaj bocsi "veletlen volt,, igen tudom eleg csunya dolog hogy masra ilyet mondok de ez eleg gonosz volt tole.
-jo akkor en inkabb palacsintat eszek.-mondtam.
-nem nyugottan idd meg-mondta Noah.
-mi lenne ha elfeleznetek?-kerdezte Karine.

✨Noah szemszoge✨
Anya hivott le minket enni. Hannah magam ele engedtem a lepcson. Es en nem tudom hogy hogy de valahogy a tekintetem a fenekere szegezodott en nem is tudom hogy hogy nem en iranyottam a szemem csak valahogy oda kerult. Amit hogy is nem Hannah eszre vett.
-ne nezd a seggem.-mondta.
En itt annyira zavarba kerultem hogy csak annyit tudtam mondani hogy
-ohm bocsi
Szeremcsere Chloe nem hallota meg ennek kifejezetten orultem.
Leertunk a konyhaba. Anya azt mondta hogy 3 fele kajat lehet enni/inni. Lehet palacsintat enni meg smotihet inni es rantottat enni. En vacsora biztos nem tudok enni rantottat mert en vacsorara olyan kajat nem tudok enni amit az emberek altalaban reggelire szoktak. Most a palacsintat se kivantam igy maradt a smothie.
-en a smothiet kerem-mondtam es persze hogy Hannah is ezt mondta amivel amugy semmi baj nem lenne ha draga edesanyam ket adagot csinalt volna. De persze "veletlenul,, csak eggyet csinalt. Egy ideig "veszekedtunk,, hogy ki igya meg. Vegul anya felajanlotta hogy mi lenne ha elfeleznenk. En ra neztem azzal a tipukus fejemmel hogy "miert?,,.

✨Hannah szemszoge✨
  Aztan sikerult ravennem Karine-t hogy en ehessek palacsintat.
[...]
Vissza setaltunk a lepcson. Legelol ment Chloe aztan Noah es a vegen meg en. Felertunk Chloe szobajaba. En leultem az Chloe agyara o pedig elkezdett kotoraszni a szekrenyeben.
[...]
-na en keszen vagyok. Biztos nem jossz?-kerdezte Chloe.
-nem, nem-mondtam.
-hat jo-mondta- de azert lekisersz?
-hat persze.
Leosontunk a lepcson a hatso ajto fele.
-hat akkor jo szorakozast. Es ne igyal tul sokat es legkesobb 2-ig erj haza.-mondtam.
-jo anya ertettem-mondta nevetve.
Vissza setaltam a lepcson es be mentem Chloe szobajaba. Igazabol semmi otletem nem volt hogy mit csinaljak, igy elkeztem korul nezni. Egyszer csak egy kiabalo hangot hallok.
-Chloe hol a tol...-jott befele Noah-ohh szia Chloe hol van?
-elment-vontam valat.
-de megis hova?
-egy buliba-mondtam.
-kifejtened bovebben?
-hat persze. Szoval Chloe crusha Josh elhivta egy hazi buliba. Igazabol nekem csak ennyit mondott.
-ahh ertem.-mondta- szoval akkor mi ketten vagyunk itt.-mondta es egy pervez mosolyt vagott.
-haha nagyon vicces vagy-nevettem el magam kinomba.
-nem nezunk meg nalam egy filmet?-kerdezte es kozben a tarkojat vakarta.
-de, miert ne?-vontam vallat.
Elintultunk Noah szobaja fele.
-gyere be elem-mondta.
-megegyszer ezt nem jatszod el velem es ugyse tudom hogy merre van a szobad.
-na gyere oda vezetlek-megfogta kezem es a szobajahoz huzott. Leultunk a kanapera.
-na es milyen filmet nezzunk, romantikusat vagy horrort?-kerdezte.
-hat...-kezdtem bele a kifogasokba-en nem nagyon szeretem a horrot. Szerintem eletemben ha egyszer neztem ilyen sorozatot este es ejszaka nem aludtam. Romantikusat meg nem szertnek mert...-itt kicsit belem szorult a szo.
- na miert?
-hat azert mert-itt mar tenyleg nem tudtam mit mondtani ezert kitalaltam valami hazugsagot-mert az nem az en mufajom, en a vigjatekot szertem.
-hat akkor nezzunk azt.
-oke-vontam vallat.
Noah keresett valami filmet aminek meg a cimet se jegyeztem meg. Kb ha eltelhetett fel ora de en olyan almos lettem hogy azthittem hogy ha becsukom a szemem rogton elalszom. Ezt gondoltam Noah is eszre vette, mivel....

✨Noah szemszoge✨
Vacsora utan felmentem jatszani amikor ajto becsukast hallotam. Tudtam hogy anya meg apa mar reg alszanak. En itt vagyok. Marcsak a lanyok lehetnek. Kitalaltam egy hazugsagok amivel atmegyek Chloe szobajaba. Azt talaltam ki hogy nem talalom a toltom. El is indultam de amikor beleptem csak Hannaht talaltam a szobaban.
-Chloe hol van?-kerdeztem
-elment.-vont vallat a lany.
-jo de meg is hova?
-hat buliba.
-kifejtened bovebben?
-persze. Hat az ugy volt ha nekem azt mondta hogy a crusha, Josh elhivta valami hazi buliba. Nekem csak ennyit mondott-mondta a lany nevetve, olyan szep amikor mosolyog es a szeme, hat az meg meggyonyorubb.
-ah ertem. Nem nezunk meg nalam valami filemet?
-de miert ne?-mondta a lany.
Megfogtam a kezet es a szobamhoz huztam.
-na es mit nezzunk meg?-kerdeztem-horrort vagy romantikusat?
Azt mondta hogy a horrortol fel es hogy a romantikus az nem az o mufaja. Ezert maradtunk a vigjateknal.

✨Hannah szemszoge✨
Mikor Noah megkerdezte hogy miert nem hajtom a fejem a vallara?
-jaj nem kell jo igy.
-de nyugottan.
-nem kell koszonom.
Noah megfogta ovatosan a fejem es a valara rakta a fejem.
-latod mondtam hogy igy jobb.-mondta Noah.
-tenyleg.-egymasra neztunk es csak neztunk egymas szemebe es mosolyogtunk.

Remelem tetszett ez a resz ha igen nyomjatok meg a csillagot. Megprobalok aktiv lenni mostanaba. 💜

Barátság?!Onde histórias criam vida. Descubra agora