9.kapitola

671 27 5
                                    

Lily
Už týždeň chodím s Francisom. Som rada že som mu vtedy nepovedala nie. Teraz som šťastná. Ani nemyslím na Scorpa ,teda snažím sa nemyslieť . Veď odniesol má do ošetrovne. Momentálne sedím na gauči v klubovni v náručí môjho chlapca  .Je 7 hodín ráno cize mám ešte čas do vyučovania. Znicoho nič mi príde zle a tak vyskočím na rovné nohy a utekám do kúpeľne. Tam vyvrátim celý obsah môjho žalúdka. Cítim ako mi niekto chytí vlasy a hladká ma po chrbte.
,,Lily , láska , to bude dobré ." Šepká mi Francis. Postavím sa a oplachnem si tvár a ústa .
,,Nič len mi prišlo zle." Odpoviem .
,,Dnes nepôjdeš na vyučovanie. A ani ja ."povie Francis a ťahá má do jeho izby . Teda do izby Ala, Scorpa,( ja viem že by mali byť v tej prefektskej ale dnes akože sapl tu ok ?) Franka a Francisa. Keď ma posadí na posteľ vidím ako sa Scorpius zamrvi a povie : ,,Dúfam že si to tu znova nejdete rozdať ."
,,Nie neboj len mi bolo zle ." Odpoviem mu urazene.
,,Buďte ticho viete vy koľko je hodín !? 7 je 7 !" Karhá nás Albus.
,,Ja nemôžem zato že Francis ty chce znova ošukat sestru !" Bráni sa Malfoy.
,, Sklapni !" Ohriknem ho
,, Ty si chuj ," ukáže na Malfoya.
,,a ty " výhražné zdvihne prst na Francisa . ,,Sa neopováž ju znova ošukat." Dopovie
,, Ja není som malá môžem si robiť čo chcem !" Skriknem po ňom a hneď nato sa mi po lícach začnú valiť slzy.
,, Sestrička neplač ." Povie Al a už sedí pri mne a hladká ma po chrbte . ,, Čo sa stalo ?" Pýta sa Scorpius. ,, Nestaraj sa do môjho dievčaťa !" Skrikne po ňom Francis.
Ja tam len ďalej sedím a plačem .
,,Keď sa jej to neopýtal jej CHLAPEC tak som sa opýtal ja ." Odpovedal úplne pokojne . ,, VIETE ČO ?!" Skriknem tak a všetci nadskocia . ,, IDEM SPAŤ DO PREFEKTSKEJ IZBY A TY , SA NEOPOVÁŽ ZA MONU PRIST CHCEM BYT SAMA !" Kričím po Francisovy a ten zbledol ako Malfoyove vlasy. Odkedy som taká nákladová kurva ?! Postavím sa a odchádzam do prefektskej klubovne. Ako tak som na ceste do svojej izby niečo ma napadne. Pričarujem si tehotenský test a utekám na záchod .
Scorpius
Hneď ako Potterka odišla z izby Francis po mne začal vrieskať: ,,NEVIEM O ČO TI IDE ALE NEMÔŽEŠ NECHAŤ LILY NAPOKOJI ?! " takto to pokračovalo asi 10 minút keď ma prestalo baviť ho počúvať tak som sa postavil a odišiel do prefektskej klubovne. ,, Potterka?" Nič žiadna odpoveď
,, Lily !?" Zasa nič . Vykročil som po schodoch keď som počul tichý plač . Otvoril som jej dvere a uvidel ju . Ležala na posteli a plakala . ,, Francis povedala som ti že má máš nechať . " Povedala cez vzlyky .
,, A čo keď niesom Francis ?"odpovedal som .
,, No tak povedz, čo sa stalo ?" Opýtal som sa starostlivo . Neodpovedala iba ukázala na stolík.
,, Čo to je ?" Opýtal som sa keďže som vôbec nevedel čo to je . ,,T-t-t-tehotencký test ." Odpovedala a zas sa rozplakala .
,,Ty si ....." ,, Tehotná." Chvíľu som len tak stal a pozeral na ňu ako sa znova rozplakala . Sadol som si k nej a vtiahol ju do objatia . ,,No tak neplač prosím ." Upokojoval som ju .
,, Nehovor to prosím Francisovy a ani Albusovy." Povedala a zas sa rozplakala.  Po chvíli som cítil ako prestala plakať . Pozrel som sa na ňu a videl som ako zaspala. Ani neviem ako a zaspal som aj ja .....
,,Ty špina !" Prebudil má veľmi známy hlas. Otvoril som oči a vo dverách stal Francis a prepaľoval má pohľadom. ,, A ty si obyčajná šľapka !" Skrikol po Lily ktorá stále spala v mojom objatí. Ani neviem kedy Lily sa zrazu postavila prišla k nemu a skrikla po ňom :,, Ja som s Malfoyom nespala !  Nevidíš veď som oblečená !"
,,Neverím ti!" Kričal po nej .
,, Prestaň teraz by sa nemala stresovať !" Skrikol som po ňom až potom som si uvedomil čo som povedal.
,, Scorpius ! To si nemal povedať !" Pokarhala má . .
,, Čo sa tu do pekla deje !" Skríkol Francis.
,, VIEŠ ČO NOTT?!  NIČ SA NESTALO IBA SI NABÚCHAL LILY!" Ostal stáť s otvoreními ústami . ,, Lily je to pravda?" Opýtal sa skoro šeptom .
Iba pomaly prikivla.
,, Lily ja ťa ľúbim ale dieťa ? Prepáč nie . Rozchadzam sa s tebou." Povedal a otočil sa že odíde no ja som bol hneď pri ňom.,, Počúvaj ma ! Si obyčajný zbabelec ." Povedal som ľadovo a vrazil mu jednu do zubou takú silou až spadol na zem .
,, Lily neplač." Zasa sa rozplakala a ja som ju upokojoval.
,,Pšššt to bude dobré." V tom som dostal nápad . ,, Lily ?" ,,Hmm?" ,,Pôjdeš ku mne na jesenné prázdniny. " Povedal som a ona sa na mňa pozrela neveriacim pohladom. ,, Prečo?"
,, Moja mama je lekárka . Ona ťa toho zbaví všetko jej vysvetliš ."
,,Ale prečo by   si to robil ?"
,,Lebo tá milujem." Odpovedal som. Áno konečne som si to priznal .
,,Aj ja teba ." Šepla a pobozkala ma .
Ani neviem ako a zase sme zaspali.

Tak dúfam že sa vám páči dnesna časť. Od teraz budú časti vychádzať iba cez víkend keďže bude škola . Ďakujem za pochopenie 🥰

5 rokov nenávisti✔️(Editing)Where stories live. Discover now