10.kapitola

666 22 0
                                    

Lily
Zobúdzam sa s pocitom prázdnoty aj keď vo mne rastie malé bábätko.
Otvorím oči a vidím Scorpiusa v polosede so strapatými vlasmi. Musím sa pousmiať. Včera sme si vyznali lásku no ja si niesom istá či to myslel vážne. Pomaly sa postavím aby som ho nezobudila a odšuchtala sa do kúpeľne . Chvála Bohu že je sobota. Pozriem sa do zrkadla a skoro odpadnem ! Rozmazana špirála , červené opuchnuté oči a ešte aj kruhy pod očami! Sprchujem sa a rozmýšľam :
S Francisom som chodila len 1 týždeň a on ma stihol nabuchať . To je sňať zlý sen . Už som prezlečená v (viď obrázok hore )  keď nikto zaklope na dvere : ,, Ďalej !"
Vojde Scorpius len v trenkách a ja na necho čumim . ,, Páčim sa ti ?" Opyta sa s úškrnom . ,,Ani nevieš ako ." Odpoviem tiež s úškrnom.
,, Aj ty si krásna ." Šepne mi do ucha keď ma obíma zo zadu za pás.
,, Idem sa obliecť , prosím pocaj má v klubovni." Povie a dá mi pusu na vlasy. A tak odídem a sadnem si na gauč. Čakám 5 minút keď zbehne dole v obyčajných nohaviciach a ciernom tričku.
,, Môžme ísť ." Zahlásil a už som sa postavila z gauča .
,, Myslel si to vážne ?" Opýtam sa
,, Samozrejme Lily keď chces budem ti to hovoriť aj každý deň ." Odpovie a pritom mi hľadí do očí.
Chiti má za ruku a spolu kráčame do veľkej siene. Keď si sadneme ku stolu obzriem sa že či to není a Albus ( dosť nepravdepodobné keďže je sobota) a pritlacim sa viac ku Scorpiusovi aby všetky tie štetky prestali naneho čumieť. Vtom pribehne ako veľká voda Riaditeľka
Postaví sa pred stôl a začne rozprávať : ,,Tak rozhodla som sa že tento rok budú 4 plesy . Prvý bude o týždeň , druhý deň pred odchodom domov na Vianoce , 3 deň pred odchodom na veľkonočné sviatky a posledný v posledný deň školy."
Všetci si začali šepkať . V hĺbke duše som dúfala že Scorpius pôjde so mnou že má pozve . Z myšlienok ma výstrih nahnevaný hlas Belly : ,, Lily Luna Potter! " Kričí po mne a ja neviem prečo až vtedy si uvedomím že má Scorp obíma okolo pása .
,,Bella ja ti to vysvetlím ." Poviem pokojne aby sa aj ona ukludnila.
,,Príď hneď po raňajkách do našej klubovne ." Poviem keď sa chystá na odchod. Vivi mi naznačí ústami slová :ja sa nehnevám ale idem za ňou. Prikivnem a odíde . Natiahnem sa po zelené jablko a s chuťou sa som zahryznem . Malfoy sa začne rehotať. ,,Čo sa smeješ ?" Spýtam sa
,, Moje obľúbené ovocie je zelené jablko." Povie cez smiech SCORPIUS.
Postavím sa a začnem hrať urazenú.
,, Lily kde ideš ?" Položí my otázku Scorpius. Neodpoviem a odídem zo siene do našej klubovne . Keď stojím pred obrazom nikto ma chutí za pás a ja sa otočím mysliac si že je to Malfoy. ,, Veď vieš že sa nehnevám ." Poviem pri Tom ako sa otáčam . Keď sa otočím vyletí mi ruka a FRANCIS sa chytí za live kde som trafila.
,, Zmizni !" Zasičim a on vyplašený odíde . V tom sa zase rozplačem . Znovu má niekto odbime ale teraz začnem už kričať: ,, POVEDALA AOM TI ŽE ZMIZNI!" 
,, Ale to som ja Scorpius."
,,Ah prepáč ." Otočím sa a pobozkám ho .
,, Máš čo vysvetľovať braček ." Povie Bella ktorá sa tam zjaví.
Scorpius nasucho preglgol a odišiel som mnou ruka v ruke do klubovne.
Hneď ako sa zavrú dvere za Bellou a Vivou cítim že sa môžem rozplakať.
,,Láska neplač prosím." Šepká mi Scorpius.
,, Lily neplač ti ju pusti všetci si sadnite a my počúvame." Povie pokojne Viva ale my ju posluchneme .
,, Lily povedc im to ." Výzve ma Scorp.
,, Ja no začnem od začiatku .
Viete jak som chodila s Francisom ." Obidve prikývli . ,, Tak no ja som sa s ním vyspala ." Začal sa mi lámať hlas :,, No a a otehotnela som ." Už som znova plakala ale aj cez slzy som videla šokované pohľady oboch mojich kamarátok. ,, A on povedal že má ľúbi ale že dieťa je na neho veľa a tak ma nechal ." Už som vážne plakala a cítila som ako si ma Scorp vtiahol do náručia.
,, Ale to si si nemusela začať s mojím suknickarskim bratom !" Ozve sa Bella.
,, Ja som stále tu ." Odpovie jej Scorpius.
,, Choďte prosím pre Albusa a Rose." Poviem a vidím ako sa obidve ponáhľajú preč .
,, Lilinka pôjdeš so mnou na ples ?" Opyta sa ma Scorp a ja som ho silno pobozkala : ,, Áno" 
,, Sestrička!" Skrikne Albus a už ma drží v objatí. Z druhej strany má obíma James .
,,Viva vam povie čo sa stalo ." Poviem keď vidim vojtst Rose.
,,Je tehotná s Francisom a on ju nechal." Vysvetlila stručne.
,, A teraz chodí s mojím bratom ." Dodá Bella mrzuto .
Albus sa spamätal a začal : ,, MALFOY !  AKO SA MÔŽEŠ CO I LEN DOTKNÚŤ MOJEJ SESTRY . JE MI JEDNO ZE SI MOJ KAMARÁT . DUFAM ŽE JU NEPRETIAHNEŠ AJ TY !" Scorpius sa ani len nepohol . Ja som však bola unavená a už som nepočula čo povedal.

Scorpius
,, Ja nepotrebujem sex ak by si chcel vedieť." Odpoviem mu .
,, Prepáčte ale ja už idem rozbiť hubu tomu kretenovy . " Ozve sa James a Albus povie : ,, idem S tebou."
,, Odkaž Lily že zajtra ideme do rokvilu kupovať šaty stretneme sa po raňajkách ."
Vzal som Lily na ruky a odniesol do svojej izby kde som si ľahol k nej a zaspal som tiež.
,, Lily ,láska ." Budim ju aby stihla ísť do rokvilu.
Keď som videl že otvorila oči pobozkal som ju a povedal : ,, Bez na raňajky a potom tam počkaj ideš s babami do rokvilu kúpiť šaty."

Lily
Ešte som len vstala a už mám nikam ísť .
Naranajkovala som sa a potom som odišla s dievčatami do Rokvilu .
Teraz už tri hodiny sedím v malom obchodíku a Bella nám vyberá šaty.
Konečne nám vybrala a my sme boli spokojné .









   Tak dnes som napísala 2 časti keďže som dostala nápad . Tak a dúfam že vám to páči.
Chcem sa vám poďakovať už za 200+ videní papa 🥰

5 rokov nenávisti✔️(Editing)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz