Lily
Dnes sa ide ku Scorpovi ! Ja sa tak teším! Chceme im aj oznámiť že spolu chodíme. A Mimochodom Viva chodí s Jamesom. Oca asi porazí. Jeho jediná dcéra, chodí s Malfoyom a jeho obľúbený potomok so Zabinovou.,, Luna! Poď sem!" Človek by povedal že by sme mali mať veci v jednej izbe , ale my nie. Jednoducho ja ich mám veľa a Scorpius tiež. Nakoniec to skončilo tak že spolu iba spíme.(poznámka autorky:spia ako spia , oddychujú)
Prišla som do jeho izby a skoro som sa zadusila smiechom.
,,Čo prosím ťa pekne vystrájaš?" Pýtala som sa pomedzi smiech .Sedel v strede izby a všade okolo neho boli porozhadzované veci.
,,No poď zbalíme ťa ty moja kôpka nešťastia." Hovorila som stále so smiechom.Teraz už sedíme na raňajkách a potom šup na vlak. Nehovorím vám ani ako dlho mi trvalo ho zbaliť! Do veľkej siene sme prišli medzi poslednými a to sme ešte neboli doobliekaní!
,,Čo sa v Tom tak babreš? Nestihneme vlak !" Vyletela som lebo už asi desať minút pichá vidličkou do jedného kúska praženice.
,,Bojím sa ." Šepol tak potichu že keby nebolo v sieny ticho nepočula by som ho .
,,A čoho prosím ťa ? "
,,Tvojho otca." Prosím?!
,, Prosím?! To vedľa mňa sedí bábovka alebo slizolinský princ ?"
Spýtala som sa sarkasticky.,, Mami! Oci!" Tešila som sa keď sme vystúpili z vlaku.
,, Ahoj LILY ,James a " tu sa zastavila lebo Albusa nikde nevidela.
,, ALBUS!" sríkla tak že Malfoyovci ktorý nás hľadali k nám okamžite pribehli.
,,No mami?" Opýtal sa Al s "nevinným" úsemvom.
,, Ginny!" Ozvala sa Scorpiusova mama . Všetci okrem mami sme vyvalili oči.
,, Človek nemôže mať žiadnu kamarátku?" Spýtala sa .
,,Takto to bude jednoduchšie." Šepla som Scorpovi hneď vedľa mňa .
,,Nemôžme už ísť?" Spýtala som sa
,,Je mi zima ." Povedala som k tomu.
,,Mala si sa obliecť normálne. Vonku mrzne a ty chodíš ako v lete." Ozval sa pán Malfoy.
,, Prvý a posledný krát v živote dám za pravdu Dracovi." Ozval sa otec.
A vážne vonku je - dačo stupňov a ja mám sukňu ktorá zakrýva len to podstatné, bundu a pod tím crop top.
,,No poďme." Ozvala sa pani Malfoyova . Všetci sme sa jej chytili a s Hlasným puk zmizli.Scorpius
,,Nečum mi toľko na riť . Si nenápadný ako Hovno v snehu ." Šepká mi Luna keď ideme cez obrovskú záhradu na Malfoy Manor.
,, Nemôžem za to že nosíš tak krátku sukňu!" Odšepol som.,,Tak izby sú na 3 . Poschodí." Povedala Moja mama .
,,Lily pod sem . Vy všetci choďte preč. Vy do izieb a vy dvaja " ukázala na mňa a Otca.
,,TIEŽ. Neodporúčam vám počúvať za dverami. Scorpius ešte počkaj ."
,,Čo potrebujete pani Malfoyova?" Opýtala sa Lily .
,,Nevadí mi že spolu chodíte." Začala a Luna zbledla.
,,A izby maj kľudne so Scorpiusom.
Ale poprvé volaj ma Teta Pansy.
A po druhé dnes na večeri to oznámiťe." Povedala kľudne.
,, Samozrejme." Povedal som.
,,A ty ma počúvaj . Vybedieš niečo a Lily dostane izbu na druhej strane manoru . Rozumel si ?" Prikivol som a odišli sme .,, Viva nepríde Roy prechladol a chcú ostať doma." Oznámila mi Luna.
,,Dobre mne to nevadí." Povedal som a pobozkal ju.
Otočil som sa keď zrazu niečo urobilo dosť hlasné BUM . Otočil som sa a Luna leží na zemi s vyvalenymi očami .
,, Prepáčte ,Jomy nechieť.", Zapištal náš škriatok.
,,To nevadí." Povedala Luna keď sa postavila.
,, Ďakujem. Čo to Jomy chcieť? Á úž vie. Pani moja vás volať na večeru."
Povedal a už zmizol.
,,Čo sa vlastne stalo?"opýtal som sa .
,,Šla som si sadnúť na posteľ keď sa predomnou zjavil Jomy." Vysvetlila mi.,, Pripravená?" Opýtal som sa keď sme jedli dezert.
,,Nie."
,, Prosím o pozornosť." Povedal som a všetci sa tvárili prekvapene až na mamu.
,,Á už si si našiel dievča!" Tešila sa babka.
,,Áno , našiel si som to ja." Ozvala sa Lily potichu ale aj tak ju všetci počuli.
,,To je skvelé!" Tešila sa Teta Ginny .
,,Nie!" Skŕikli naraz obidvaja otcovia,za čo si vyslúžili poriadny pohlavok od Tety Ginny.
,,Keď už oznamujeme radostné správy ja chodím s Vivianou Zabinovou."povedal James úplne kľudne.
,, Prosím?! Svet sa zbláznil!"
,, HARRY!"okríkla ho teta Ginny.
Otec sa očividne veľmi dobre bavil, lebo iba sedel za stolom s smial sa.
,,Dobrú noc." Povedali sme s Lunou naraz a už sme utekali kým sa tam nezabijú.,,To bolo lepšie ako som čakal." Povedal som.
,,Áno , ale ja som mala chuť na koláč."
,,Ja mám chuť na niečo iné." Povedal som a začal som ju bozkávať.
,,Ale ja chcem koláč." Odtisla má od seba .
,,No tak dobre." Vzdychol som
VOUS LISEZ
5 rokov nenávisti✔️(Editing)
FanfictionToto je Scorpius x Lily( Scolily)dúfam že sa bude príbeh páčiť vopred sa ospravedlňujem za gramaticke chyby..ak sa bude páčiť nechajte prosím vote.