Lily
,, No čo tehuľka ? Kedy mu to povieš ? Máš šťastie že sa vydáváš teraz !" Boli prvé slová Belly.,,Poviem mu to na svadobnej hostine, máš pravdu mám šťastie a nevolaj ma tehuľka!" Odvrkla som.
,,Zaujímalo by ma prečo nie si taká nervózna ako henten ." Zahlásila Bella.
,,Je to pre to lebo nie som vyklepaný Malfoy."
Bella prekvapene zažmurkala ale napokom sa usmiala.
,,Raz ho zabiješ." Povedala napokon Viva.
,,No ,nie! O dieťa sa sama strať nebudem!" Vyhlásila som.
Zrazu mi niečo došlo. Veď musím ešte rok chodiť do školy! Keď prídem do školy budem v 3 mesiaci.
,,Ako bude chodiť do školy?" Spýtala som sa vážne.
,, Prosím ťa! Naša rodina má toľko peňazí že ešte tvoje vnúčatá nebudú musieť ani prstom pohnúť!"
,, Ale ja nechcem aby všetko platil on!"
,,Čo tak metlobalová kariéra? Prvé dva roky by si bola s maličkým a potom by si mohla hrať za nejaký tím." Navrhla Viva.
,, Áno! A možno , mama hovorila že chce odstúpiť! Povedala že ostane asi ešte 3 roky! Možno by mi mohla pomôcť dostať sa do jej tímu ! Potom chce pracovať v dennom prorokovi v športovej rubrike!" Rozmýšľala som nahlas a pri tom sa prechádzala po izbe .
Vyzeralo to dosť komicky . Nakoniec sa mi podarilo presvedčiť Scorpiusa na tmavú svadbu. Teda skoro , kvety a drobné detaily museli byť biele.
,,Už je čas." Vošla do izby mama.
,,Je tu?" Spýtala som sa a ona veľmi dobre vedela na koho narážam.
Prikývla .
,,Ku oltáru ťa odvedie Draco ." Povedala.
Vydýchla som a aj so svojimi družičkami som sa vybrala na svadbu.
Scorpius
,,Nebuď smiešny! Čoho sa bojíš?" Otravoval ma Albus.,,Ti poviem keď sa budeš ženiť ." Odvrkol som mu.
,,Nie ste na to príliš mladý?" Spýtal sa Francis .
,,Vieš veď Lily ešte chodí do školy."
,,No a čo!"
,, Svätý Merlin! Si celý strapatý! Tak sa nemôžeš ženiť!" Vbehla do izby mama.
,,Podľa mňa je to v pohode." Povedal Al.
,, Nemôžem za to že vlasy všetkých chlapcov v Potterovie rodine majú vlasy ako hniezdo!" Durdila sa mama.
,,Nechaj ma ! Videl som svadobné fotografie! "
Mama sa trochu usmiala ale hneď zahovorila.
,,No ! Vidíš! Nechcem aby si vyzeral ako tvoj nepodarený otec."
,,Je tu aj otec ?" Opýtal sa znova Albus.
,,Áno , ale Ginny sa dohodla s Dracom že ju odvedie on."
,,Pane bože! Scorpius dýchaj!" Smial sa Albus.
,,Už poďte! Už je čas ! Šup ! Scorpius nechceš predsa meškať na vlastnú svadbu!" Súrila nás mama .
,,Veď už ideme ."
-------------------------------------------------------
Pohľad 3. Osoby
Lily Potterrová kráčala uličkou l oltáru. Mala nádherne tmavozelené šaty až po zem . Zvýraznili jej postavu. Vrch bol bez ramienok , posiaty malými kamienkami. Sukňa bola podšívaná takou istou látkou ako vrch a na tom bol strieborný závoj.
YOU ARE READING
5 rokov nenávisti✔️(Editing)
FanfictionToto je Scorpius x Lily( Scolily)dúfam že sa bude príbeh páčiť vopred sa ospravedlňujem za gramaticke chyby..ak sa bude páčiť nechajte prosím vote.