,, Teddy!" Vrhla som sa mu okolo krku. Teddy je ako môj brat . Od malička býva u nás . Už je dospelý ,učí na rokforte obranu proti čiernej mágii. je ako jeho mama Nymphadora. Ale je aj kus vlkodlak,nemá úplnú premenu. Iba má radšej napoli surové mäso. ,,Lily,ahoj !"povedal a opätoval mi objatie.,,Ja už musím ísť." povedala som a odišla do koča.
Tradičný príhovor som samozrejme prepočula.Na rád prišlo triedenie prvákov.,,Roy Zabini!" Zakričala riaditeľka. ,,Viviana Flora Zabini!!!" Zvriskla som na celú sieň . ,,Prečo si mi nepovedala že máš brata ?!"
,,Myslela som že ťa to nezaujíma."šepla. ,, Slečna Potterrová!" Po večeri do riaditelne aj s pánom Malfoyom."povedala McGonagallová.
Asi to bude tím že som hlavná prefektka......Scorpius
Fakt som sa zľakol keď zakričala na Vivi . Mám ju rád ako sestru poznáme sa od malička . No zľakol som sa aj keď ma stará McGonagallová zavolala do riaditelne.No chcel som sa vrátiť k tomu vo vlaku .Nemôžem povedať že sa mi to nepáčilo. Aj z nej som cítil že sa jej to páči . Zamiloval si sa . Oh zasa ty?ten otravný hlások v hlave . Ale vždy ma pravdu . Počkať !!!!!! Nie ,Nie NIE ! Nemohol som sa zamilovať do Potterky.Lily
Potom sme sa najedli a išli spať .Na izbe som ako inak s Bellou a Vivou. Ani neviem ako zaspala som bezsenim spánkom.,,Dobre rá..."vyvalila som oči nikto tam nebol .,, Kurva !" zaspala som a navyše som zabudla na stretnutie s McGonagallovou . Som zvedavá čo mi spraví .....
Scorpius
Potterka neprišla a meškala na hodinu ja ako vzor som prišiel načas aj na stretnutie. No nič Potterka dostala trest a a mám jej dať odkaz som zvedaví čo to bude za trest...Tak ďalšia kapitola von pôvodne mala byť až v nedeľu ale rozhodla som sa vydať jednu krátku dnes a bude aj v nedeľu . Dnes venujem kapitolu hogw_ravenclaw_girl lebo sa jej páčil môj príbeh.
ESTÁS LEYENDO
5 rokov nenávisti✔️(Editing)
FanficToto je Scorpius x Lily( Scolily)dúfam že sa bude príbeh páčiť vopred sa ospravedlňujem za gramaticke chyby..ak sa bude páčiť nechajte prosím vote.