12.kapitola

563 20 3
                                    

Lily
Moje narodeniny boli super ! A dostala som najnovší blesk!
,,Luna ! Luna ! LUNA!" Kričal nikto ale mne sa vôbec nechce vstávať.
,,Čo je ?"  Opýtala som sa v polospánku.
,,Dnes nakopeme chrabromilu zadok!" Kričal Scorpius.
Hneď som bola prebrata a už som sa ponáhľala obliecť. Zatiaľ som si neobliekla hábit . Iba nohavice a sveter . Scorpius bol oblečený rovnako . Ja hrám na poste triafačky . Ale ak by sa niečo stalo Scorpovi zastupim ho a mňa zastúpi Bella ktorá ináč nehrá. Na raňajkách sa už ako o život diskutovalo a vsadzalo kto vyhrá .
Samozrejme že proti Scorpiusovi nema šancu nikto a preto, si väčšina vzasdila na slizolin. Bolo už dosť veľa hodín a tak sa všetci hráči vybrali na ihrisko.
,,TAK A MAME TU PRVÝ TOHTOROČNÝ ZÁPAS!" Kričal Denis Jordan ktorý komentuje asi od jakživa . ,, A AKK PRVÝ NAATUPUJE SLIZOLIN !!! STRAŽCA LESTRANGE.
TRIAFAČ NOTT, TRIAFAČKY POTTERROVÁ A ZABINOVA . ODRÁŽACI(neviem ako sa volajú sorry) GOYLE MLADŠÍ A POTTER!
A AKO POSLEDNÝ KAPITÁN A STÍHAČ MALFOY!"dokrical a na konci bolo počuť že už nevládze.
,,TAK A TERAZ CHRABROMIL!
STRÁŽCA WEASLEY HUGO ! TRIAFAČI WEASLEYOVÁ ROSE ,ROY ZABINI A DOMINIQE WEASLEYOVÁ.
ODRÁŽACI WEASLEYOVSKÉ DVOJČATÁ
FRED A GORGE. A AKO POSLEDNÝ KAPITÁN A STÍHAČ POTTER NAJSTARŠÍ!" Profesorka Bellová vypustila zlatú strelu a to znamená že sa začala hra.

Scorpius
Hra začala . Komentovanie som vôbec nevnímal . Vedel som iba že vyhrávame 50 -0 a 3 góly dala moja Lily. Zrazu sa pre domnou zjavila strela hneď som sa po nej vrhol keď som zbadal Lily ako padá z metly. Hneď som sa vrhol na ňu . Našťastie som ju stihol zachytiť. Videl som na nej že odpadla . Zároveň som cítil niečo studené v ruke . Otvoril som dlaň a skoro som tiež odpadol. Veď ja som chytil strelu ! Zdvihol som ju nad hlavu a vtedy Denis zakričal :,, SCORPIUS MALFOY CHITIL ZLATU STRELU! VYHRÁVA SLIZOLIN!" ale ja som ho už nevnímal lebo som sa ponáhľal do nemocničného krídla.
Doslova som vykopol dvere a položil som ju na posteľ . Opravil som kuzlom dvere a ponáhľal som sa za Poppy.
,, Madam ? !"
,,Tu som čo sa stalo ?"
,, Lily Potterrová odpadla."
,,Aha a kedy odpadla ?"
,, Keď letela na metle ."
,, Má nejakú dlhotrvajúcu chorobu ?"
,,Nie ale je tehotná." Pošepkal som
,, Ou. A je to vaše ?"
,, Nie ale chce si to dať vziať."
,, To môžem urobiť aj ja len odite prosím a informujte jej rodičov. To že bola tehotná vynechajte ." Hovorila mi a pri Tom mi gestom rúk ukazovala aby som si pohol.
Napísal som list že Lily spadla z metly a že som ju stihol zachytiť ale odpadla . Potom som šiel za ňou.
,,Už ste ju zbavili toho malého ?"
,,Áno "
,,A možte o tom pomlčat?"
,, Samozrejme."
Sedel som pri Lily a rozmýšľal.
Keď som svoj mozog zapol naplno sa rozleteli dvere a dnu vbehol
Pán Potter a Pani Potterrová.
,,Dobrý deň Poppy." Pozdravil Pán potter.
,, Dobrý Harry."
,,Nie nič jej nieje odpadla zo stesu."
,,A Hento tu tu čo robí ?" Pýtal sa a ukazoval na mňa .
,,Prestaň Harry!" Ohrikla ho mama Lily.
,,Ja som sem Lunu doniesol." Odpovedal som hneď .
Videl som ako Pán Potter zbledol a jeho manželka ešte viac.
,,Prečo ju voláš Luna?"
,,Lebo je to pekne meno ." Zahovoril som .
,, Scorpius?"
,,Kde to som ? Mami? Oci?" Lily sa prebrala a už rozpráva .
,,Spadla zo z metly odpadla si ." Povedal som jednoducho.
,,Dobre srdiečko ahoj už musíme ísť do roboty ." Povedala pani Potterrová a pobozkala Lunu na čelo.
,, Ahojte"
Hneď ako sa zavreli dvere začal som:
,, Lily ! Už nesi tehotná!"
,,Čo ?"
,, Madam Pomfreyova ťa toho zbavila."
,,Ďakujem vám !" Vykríkla .
,,Nieje zač dievča."usmiala sa na ňu .
,,Môžte odísť ."
,,Dovidenia ."
,,Ale aj tak prídeš k nám !" Začal som .
,,Ja mám nápad . Ty si zavoláš Albusa a Franka a Bella mňa A Vivi potom to nebude podozrivé!" Hovorila mi.
,,Dobre pod pomôžeš mi napísať rodičom ."
,,Ale najprv sa prezleciem ."
,,Môžem sa pozerat?"
,, Scorpius!"
,,Aha nevadí ." Urobil som smutného .
,,No tak dobre ." Vzdychla si .




Ahojte . Dnes taká kratšia . Ale aj tak dúfam že sa vám príbeh páči .

5 rokov nenávisti✔️(Editing)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora