Big Guy

6.1K 443 116
                                    

İyi okumalar😘

"... O ölürse, sen de ölürsün doktor."

Elvin hiç sesini çıkarmadan içeri girdi. Paniklemenin sırası değildi. Zekice davranıp kendini bu işten sıyırmalıydı. Yaralı adamı iki kişi taşıyordu.
"Müdahale odası aşağıda, oraya indirmeniz gerekiyor. Ama siz giremezsiniz. Hasta enfeksiyon kaparsa ölebilir. Nesi var?" Birlikte aşağı inmeye başladılar.
"Nerden bileceğiz bize yardım edeceğini? İçeri girip başka bir şey yapmayacağını?"

Elvin, göz devirmek istese de yapmadı.
"Benim işim insanlara yardım etmek. Hipokrat yeminini boşa etmedim ben. Ayrıca ölmek istemiyorum."
"Güzel. Göğsünde bir kurşun var. Karın boşluğunda da bize ait bir paket var. Onu çıkarıp bize teslim edeceksin. Tek bir yanlışında ölürsün doktor. Ona göre davran."

Elvin müdahale odasının kapısını açıp ameliyathane bölümünü gösterdi. Yaralı adamı yatırınca diğerlerini müdahale odasının dışına aldı. Ameliyathanenin soğutucu sistemini kendi çalıştırdı.

Ameliyat kıyafetlerini giyip yaralı adamın kıyafetlerini çıkarmaya başladı.
"Jay-jay orada mısın?"
"Her zaman patron."
"Şu saatten sonra sesini sadece bu odada duyacağım. Şimdi beni iyi dinle. Evime giren üç salak nerede?"

"Salondalar patron."
"Salon dışında tüm odaların kapılarını kitle. Abimler geldiğinde onları içeri almak için zorluk çıkarma. Bir de bu adamın tüm yaşamsal fonksiyonlarını görmek istiyorum." Monitörü bağladığı an Jay-jay tüm yaşamsal fonksiyonları önüne serdi.
"Kapılar kitlendi."

Elvin, röntgenden kurşunun ve karnındaki söz edilen paketin yerini tespit edip ameliyatı en geç bitirebileceği süreyi hesapladı. En fazla 3 saat dayanabilirdi. Elvin, göğsündeki kurşunu çıkarmak için gerekli hazırlıklarını yaparken konuştu.

"Jay-jay, şimdi sadece müdahale odası için üst düzey güvenlik sistemini devreye sok." Odanın duvarlarının üst kısmında kırmızı ışıklar oluştu. Bu odanın camlarının kurşun geçirmez olması konusunda ısrarcı olan Fury'ye içinden teşekkür etti.
"Müdahale odası için üst düzey güvenlik sistemi devrede. Kapılar kitlendi, kapının zorlanması anında elektro şok verilsin mi?"
"Evet."
"Elektro şok devrede."

Elvin, ameliyata başlasa da komut vermeyi bırakmıyordu.
"Abim Bruce Banner'a, yani Stark kulesine sesli bir acil durum mesajı yollayacağız."

"Sesli mesaj başlatılıyor." Elvin duyduğu mesaj sesinden sonra konuşmaya başladı.

"Abi, Banner kod, yardımına ihtiyacım var. Hydra ajanları burada. Bir ajanlarını ameliyat ediyorum şu an. Ameliyat bitince ya beni öldürecekler ya da kendi üslerine götürecekler. İki saatiniz var. Ben kendimi müdahale odasına kitledim. Ameliyat bitene dek burada güvendeyim. Gelip beni kurtarmanızı rica ediyorum, zira ölmek için fazla güzel, zeki ve iyi kalpliyim. Ayrıca evime çok zarar vermemeye çalışın olur mu?"
"Mesaj gönderildi patron."

*Avengers Kulesi*

Avengers üyeleri için keyifli bir akşamdı. Az önce hep birlikte yemek yemişler şimdi de salonda oturmuş sohbet ediyorlardı. Gülüşmelerini Friday'in sesi bozdu.

"Patron, Bruce Banner'a sesli bir acil durum mesajı var." Herkes Bruce'a bakarken Bruce kaşlarını çattı.
"Mesajı aç Friday." Elvin'in sesi tüm salonda duyuldu.

"Abi, Banner kod, yardımına ihtiyacım var. Hydra ajanları burada. Bir ajanlarını ameliyat ediyorum şu an. Ameliyat bitince ya beni öldürecekler ya da kendi üslerine götürecekler. İki saatiniz var. Ben kendimi müdahale odasına kitledim. Ameliyat bitene dek burada güvendeyim. Gelip beni kurtarmanızı rica ediyorum, zira ölmek için fazla güzel, zeki ve iyi kalpliyim. Ayrıca evime çok zarar vermemeye çalışın olur mu?"

Herkes kısa bir süre şaşkınlıkla birbirine baktı. Hemen gidip Elvin'i kurtarmaları gerekiyordu. Ama Bruce'un yeşil adama dönmeye başladığını görünce panikle ayağa kalktılar.

"Banner sakin ol. Elvin güvendeymiş. Hadi onu kurtarmaya gidelim. Sakin ol koca adam."
"Bruce duymadın mı? Elvin iyi."
"Hulk, Elvin'i istiyor!"

Ne söylenirse söylensin Bruce'u Hulk'a dönüşmekten alıkoyamadı. Hulk kükreyip jete doğru koşmaya başladı. Hepsi arkasından koşmaya başladı. Hepsi jete bindiklerinde Clint kullanmaya başladı. Natasha, Hulk'u sakinleştirmeye çalışsa da işe yaramıyordu. Diğerleri ise sessizce bekleyip Hulk'u kızdırmamaya çalışıyorlardı. Tony zırhını kuşanmış olabilecek bir duruma müdahale etmek için hazır bekliyordu.

Tony'nin de aklı Elvin'deydi. Her şeyini kaybettiğini düşündüğünü bir zamanda bulmuştu onu. Dostluğundan asla şüphe etmemişti. Birbirleri için fedakarlık yapmaktan asla çekinmemişlerdi. Herkesle, her şeyle dalga geçen Tony Stark, bir tek Elvin Banner'ın yanında ağlayabiliyordu. Duygusuz olarak nitelendirilen bu adamın duygularını sadece Elvin görüyordu. Bu yüzden onu kaybetmeye dayanamazdı. Bu, ihtimal dahilinde bile değildi.

Steve oldukça endişeliydi. Mesajda Elvin'in sesi iyi gelse de ona bir şey olma ihtimali aklından çıkmıyor, onu oldukça rahatsız ediyordu. Ayrıca ameliyatın üzerinden 4 gün geçmişti, dikişleri hala hareketlerini kısıtlıyordu. Bu da onu sinirlendiriyordu. Sinirine hakim olmaya çalışıyordu. Hulk da sinirini bir yerden çıkarmaya çalışıyordu.

"Hulk, Elvin'i seviyor! Hulk kardeşini istiyor!"
"Sakin ol koca adam! Kardeşini almaya gidiyoruz."

*Elvin Banner*

Elvin alnından damlayan teri önlüğünün omzuna sildi. Eldivenleri kan içinde kaldığından peçeteye uzanacak durumu yoktu. Bir saattir ameliyattaydı. Üzerinde çalıştığı asistan robotu yapmayı ihmal etmemeliydi. Daha önce bitirmiş olsa şu an bir hemşirenin yapacağı her şeyi robotu yapabilirdi. Onu asiste edebilir, damar yoluna gerekli ilaçları ilave edebilir, Elvin'in terini silebilirdi. Buradan çıkınca yapacağı ilk iş bu olmalıydı.

Elvin, adamın göğsündeki yaraya dikiş atmayı bitirince eldivenlerini çıkarıp çöpe attı. Alnındaki teri silip yeni eldivenler giyip karnındaki paketi çıkarmaya koyuldu. Neşterle bir kesik atmıştı ki üst kattan gürültüler gelmeye başladı.

"Jay-jay yukarıda ne oluyor?"
"Avengers geldi patron. Hulk biraz sinirli." Elvin sırıttı. Abisinin onun için endişelenmesini seviyordu. Hulk'un sinirli halini bile seviyordu. Hulk'un onu görmeden sakinleşmeyeceğini biliyordu. Bu yüzden işini hemen bitirmek için hızlandı.

Yaklaşık 40 dakika sonra Elvin burada işini bitirmişti.
"Jay-jay yukarıda durum ne?"
"Avengers, adamları yakalayalı çok oldu. Ama Hulk sakinleşmiyor." Elvin, eldivenlerini, önlüğü, maske ve bonesini çöpe atarken konuştu.
"Güvenlik sistemlerini aç ve eski moduna dön Jay-jay."
"Güvenlik sistemleri devre dışı."

Elvin hızla yukarı çıkmaya başladı. Salonu yerle bir olmuştu. Ama bunu dert edecek durumda değildi. Tüm Avengers bahçede Banner'ı sakinleştirmeye çalışıyordu. Elvin sırıttı.
"Hey, koca adam!" Herkes ona dönerken o, Hulk'a koştu. Herkes geri çekilip ona yer açtı. Şu durumda Hulk'u sadece onun sakinleştirebileceğini anlamışlardı.

"Beni özledin mi koca adam?" Hulk kafasını çevirip ona baktı.
"Elvin Hulk'u özledi mi?" Elvin sırıttı.
"Elvin Hulk'u çok özledi. Elvin; Hulk'u, Banner kadar seviyor. Hatta Banner'dan çok seviyor. Banner biraz sıkıcı biliyorsun." Hulk sakinleşmeye başladı. Elvin ona iyice yaklaştı.
"Sarılalım mı koca adam?" Hulk kollarını açtığında Elvin ona sarıldı. Hulk'un koca bedeni yavaş yavaş Bruce'a döndü.

Ayrıldıklarında Bruce, kardeşini kontrol etti bir şeyi var mı diye. Sonra tekrar sarılıp kardeşinin saçlarına bir öpücük bıraktı. Ona bir şey olsaydı kendini asla affetmezdi. Ailesinden geriye kalan tek kişiyi kaybetmeye dayanamazdı.
"İyiyim abi." Bruce yeni aklına gelmiş gibi kaşlarını çattı.
"Sen bana az önce sıkıcı mı dedin?!"

Kendini her durumdan sıyırabilen zeki bir doktorumuz var neyseki 😏
Oy verip yorum yapmayı unutmayın😘

Doctor/ Rogers(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin