Evet bugün bir Avrupa Birliği toplantısındayız.Ama bir sıkıntı var. Normalde son derece ciddi olan ülkeler bu toplantı da neredeyse uykuya kalacak gibi gözüküyordu.
Aslında hiç bir sorun da yok gibiydi.
Fransa en sevdiği pandomim şapkasını giymiş, İtalya üstünde pizza olan rozetini takmış, Yunanistan kulağında küpe olarak olmasına rağmen boynuna da taktığı haç işareti ile oynuyorken, Almanya ise her zamanki gibi gözlüğü ile oynuyor, birşey düşünüyor gibiydi.
Kısacası herşey anormal derecede normaldi.
Avrupa Birliği artık bu durumdan rahatsız olacak ki "Haydi herkes canlansın!" diye sesini biraz yükselterek konuştu.
Çünkü ülkelerin onun bir dediğini iki etmezlerdi.
Ama bu sefer öyle olmadı. Normalde herkesin kendine gelmesi gerekirken hiçkimse birşey yapmıyordu.
Avrupa Birliği belki duymamışlardır diye sözünü tekrar etti.
Ama bu sefer de işe yaramadı.
Avrupa Birliği sinirlenmeye başlamıştı. Onların çoktan onu umursamamalarını sevmediğini bilmeleri gerekiyordu.
Avrupa Birliği bu sefer bağırarak sözünü tekrar etti.
Ama bu sefer de bir işe yaramamıştı.
Avrupa Birliği bu sefer endişelenmeye başladı. Çünkü onun bağırmasını hiç bir ülke istemezdi. Hatta Avrupa Birliği bunun sayesinde çok iş yaptırmıştı.
Hemen İsviçre'yi aradı.
+Alo nasıl yardımcı olabilirim Avrupa Birliği?
-İsviçre acil AB toplantı odasına bir ekip getir. Ülkeler tepki vermiyor.
+Ne? Tamam hemen bizimkileri gönderiyorum. 5-10 dakikaya görüşürüz.
-Tamam, görüşürüz.
Avrupa Birliği telefonu kapattıktan sonra ülkelerin yanına gitti. En azından nefes alıp almadıklarını kontrol etmek istiyordu.
O kadar ülkenin aynı anda tepkiyi bırakması çok garipti. Neden böyle birşey oldu ki?
「Zaman Atlaması: 30 dakika sonra」
Ambulans sesleri bütün binayı sarmış durumda.
İçeridekiler ülkeleri sedyede görünce şaşırmaya başladılar.
Bazıları sadece baktı, bazıları fotoğraf yada video çekti, bazıları ise sadece yanındakine işaret ederek arkalarından konuştu...
Ama hepsinden daha büyük bir ses vardı.
Zavallı Avrupa Birliğinin acı dolu haykışırları...
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
『HOPE』 〔Countryhumans〕 【Türkçe】 ~Countries of Dreams~
General FictionHope, Countries of Dreams serisinin ilk kitabıdır. Dikkat❗ Ben hayatta ki en önemli işi ders çalışmak olan bir yazarım. Zırt pırt yb atamayabilirim. Umarım okurken eğlenirsiniz.. İyi okumalar canlarım~