『Kapanış』

575 32 94
                                    

Eveeeet. Kitabın istediğim sonunu sonunda yapabildim!

Haha, kitabın soğukluğu nasıldı?

Öhm size bir kaç açıklama yapacağım.

Bu kitabın zaten soğuk ve az bölümlü olmasını aylar öncesinden hazırlamıştım. Karma daha gitmemişti, o kadar önceden. Yani burada ki ve 3. kitaba kadar olan bölümlerin hepsinin seneryosu elimde ve büyük ihtimal siz bunu okuyorken o kitaplara yb falan yazıyor olacağım.

Neden bu kadar kısa peki?

Öncelikle ben Karma değilim, illa 100 bölüm yapmak zorunda değilim. Ve bu kitap savaş öncesi durgunluğu anlattığı için tabiki de az bölüm olacak. Ama Collapse ve Rise daha da fazla bölüm olacak.

Kitap neden samimi değil?

Soğuk bir kitap olmasını ben istedim, o yüzden de 'onun bunun gözünden' falan diye yazmadım. Savaş öncesi kırgınlıkların yaşandığı bir kitapta samimi davranılmasını istemeyiz değil mi?

Neden bölümler birbiriyle alakasız?

Hayır, alakasız falan değil. Son bölümlerde birleşmeye başladı farkındaysanız. Benim kitap serimde ki mantık şudur: Öncesinde okuyucuya bir kaç bilgi veririm sonra karakter neden bunu yapıyor cevabını vermek zorunda kalmam. Yani siz bu bölümleri okumazsanız büyük ihtimal diğer kitapları anlamayacaksınız.

Yani bilmeniz gereken şeyler öteberi anlatımla bunlardı. Sizin sormak istediğiniz, aklınızda takılan bir şey var ise buraya yazın.

Ve lütfen yorum yazın, yoksa benim yb yazma isteğim gidiyor -her normal insan gibi- maalesef. Tabi kitaplarımı kim okuyorsa işte xD

Görüşürüz, emek verdiğim ama hakkının alınmadığı kitap...

🎉 『HOPE』 〔Countryhumans〕 【Türkçe】 ~Countries of Dreams~ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
『HOPE』 〔Countryhumans〕 【Türkçe】 ~Countries of Dreams~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin