『İyi Misin?』

587 48 64
                                    

~1 Hafta Sonra~

Yunanistan 1 hafta dinlenmenin ardından ilk iş gününü Türkiye ile toplantı yaparak geçirecekti.

Pek te istemese de kıyafetlerini giydi ve yola çıktı. 2 ay AB ülkelerinde toplantı yapılmayacağı için o, Türkiye'nin binasına gidecekti "Aman ne güzel".

Uçapa bindi ve pilotun uçağı kaldırmasını bekledi..

-2 saat sonra-

Yunanistan ayaklarını Ankara topraklarına bastı. Yavaşça etrafında ona kinle bakan insanlark es geçip binaya doğru ilerledi.

İçeri girdijten sonra yanında ki kişiler Türkiye'nin odasına kadar eşlik ettiler. Normalde onlar da katılacaktı ama Türkiye ikisinin yalnız kalmasını istedi.

Yunanistan, Türkiye'nin karşısına oturdu ve selamlaştılar.

Söze ilk Türkiye başladı,

"İyi misin?"

Bu Yunanistan için gerçekten garip bir soruydu. Türkiye cevap yerine anlamamış gözler aldığı için tekrar etti.

"Avrupa Birliği toplantısında neler olduğunu duydum. Daha iyi misin?"

Yunanistan her ne kadar gözlerini bir anda fal taşı gibi açsa da toplantıda olduklarını hatırladı ve kendini düzeltip söze başladı.

"İyi gibiyim, hastalıktan sonra ki ilk iş günümde böyle bir konu ile uğraşmasaydım daha iyi olurdum."

"Sanki ben çok istiyormuşum gibi konuşma."

Yunanistan tek kaşını kaldırdı ve ona son derece ciddi bakan Türkiye'yi inceledi.

"Nasıl yani?"

Türkiye bir anda odada ki kameralara bakmaya başladı. Sonra ise Yunanistan'ın kulağına eğildi.

"Bunu burada söyleyemem. Sadece ne konuşacaksak devam edelim, bu olay da aramızda kalsın."

Yunanistan şaşırsa da çok üstelemedi. Dosyalarını çıkardı ve toplantıya başladılar..

-Devam edecek-

Evet, bu gün size 50 takipçi için 2 yb hazırladım iyi okumalar. Bu bölümü gerçek hayatta ki işlerim yüzünden bitaz kısa tuttum, özür dilerim.

Görüşürüz canlar~

『HOPE』 〔Countryhumans〕 【Türkçe】 ~Countries of Dreams~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin