2

294 15 11
                                    

Valentina

Cześć wszystkim nazywam się Valentina Pasquarelli i jestem najgorszą żoną świata. Wczoraj pokluciłam się mężem o... W sumie to nie wiem o co. W każdym bądź razie wyszedł z domu i całą noc nie wrócił. Martwię się o niego.

- Mamoooo, gdzie jest tataaaaa?

- Tata poszedł do pracy Kate. Idź się ubierz. Przecież nie chcesz całego dnia spędzić w łóżku.

- Już idę mamusiu. - nie lubię kłamać, a już szczególnie swojej rodziny. No ale nie mogłam jej powiedzieć, że jej Tata zaginął w akcji.

Usłyszałam przekręcanie zamka w drzwiach. Najszybciej jak się dało pobiegłam w tamtym kierunku.

Do domu wszedł mój mąż. Był brudny i śmierdzący, ale to mnie nie obchodziło najważniejsze że doszedł do domu cały i zdrowy.

Rzuciłam się mu na szyję.

- Ruggero, tak batdzo Cię przepraszam za to co Ci zrobiłam. Proszę, wybaczysz mi? - Od tej odpowiedzi zależy moje małżeństwo.

- Oczywiście Valu. Nie chcę się więcej kłócić.

- Gdzie byłeś w nocy? - zapytałam, ponieważ to pytanie zaprzątało mi głowę cały okres w którym nie było go w domu.

- Ja... Eeee... Przepraszam jestem zmęczony... W nocy byłem... W klu... W domu kolegi - Dobrze że tam był, A nie w żadnym klubie gdzie jest pełno młodych, atrakcyjnych kobiet. Dobrze, że nie poszedł do klubu "Night Queen". To jest według mnie najgorszy klub w mieście, z resztą żadna dziewczyna nie chce żeby jej mężczyzna tam chodził, ponieważ najczęściej to tam mężczyźni zdradzają kobiety, ale jak widzę Ruggero mnie kocha.

- Dobrze kochanie, idź się połóż.

- Dobranoc Valu - powiedział do mnie o się zaś miał. Zrobiłam to samo. Odpowiedziałam mu krótkim "Pa" i skierowała się do kuchni.

Ruggero

Nie wiem dlaczego okłamałem Valentinę. Jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło. Nie mieliśmy przed sobą tajemnic, a teraz to co?!

Może okłamałrm ją, bo wiem, że ona nie lubi klubów, a już szczególnie tego. Może dlatego, że bałem się jej reakcji.

Ale nie miałem czasu się o tym zastanawiać, bo byłem bardzo zmęczony. Położyłem się i zasnąłem...

Karol

Rzuciłam się na łóżko. Takie historie to tylko w bajkach. Ona w tajemniczy sposób odkrywa jego adres i się tam pojawia. On zdradza swoją żone z nią i ona się o tym dowiaduje. Żona bierze rozwód. I mąż, a właściwie były mąż jest szczęsliwy z nową wybraną i się z nią żeni. Historia jak z książki.

Moją główne od wyjścia z klubu zapsząta Brązowooki mężczyzna.

I co ja mam teraz zrobić...

Ruggero

Otworzyłem duże drzwi i musiałem zakryć oczy, ponieważ oślepiające światło błysneło mi prosto w oczy. W oddali zobaczyłem jakąś postać. Postać zaczęła się do mnie zbliżać. Zobaczyłem jej długie falowane włosy. Zbliżała się do mnie coraz bardziej. Przede mną stanęła Karol. Przyglądałem się jej. Była ubrana w obciałą białą sukienkę.

Słyszałam wołanie. Odwróciłem się zobaczyłem moją żonę i córkę. To one mnie wołały. Ale w przeciwieństwie do Karol one stały w mroku, w czarni.

- Chodź do nas - zawołała moja żona - Chodź. Pokaż że jesteś częścią tej rodziny.

Nie wiedziałem co mam zrobić. Krzyknąłem i... Obudziłem się...

Candelaria

Jakim cudem udało jej się przez jedną całą noc rozmawiać z Ruggero Pasquarellim!? Z właścicielem jednej z największych firm tego kraju?! Jakim cudem?!

Ja znajdę odpowiedź na to pytanie! Candelaria Molfese tak prosto się nie poddaje!

Kate

Widziałam jak tatę rzuca przez sen. Chciałam go obudzić, ale wtedy zawołała mnie moja mama.

Ale tak o mnie to jestem bardzo podobna do mojej mamy. Mam długie blond włosy i niebieskie oczy. Jestem wysoka jak na swój wiek. Moim ulubionym zajęciem jest taniec. Za rok mama zapisze mnie do szkoły tanecznej. Yupiiiiiiiiii.

Ruggero

Nie mogłem wyrzucić mojego snu z głowy. Byłem bardzo ciekaw co on znaczy.

I druga ważna sprawa: dlaczego była tam Karol? Przecież znam ją tylko jedną noc. A może o jedną noc za dłużo...

Karol

Wpisałam w "Google" Ruggero Pasquarelli i ku mojemu zdziwieniu wyskoczyło mi bardzo dużo wiadomości i zdjęć na temat mężczyzny.

Na 16 ze stron pisał jego adres. Może jednak bajki się spełniają?!

Valentina

Robiłam właśnie coś do jedzenia gdy usłyszałem dzwonek do drzwi. Zdziwiłam się, bo nikogo nie zapraszałam. Podeszłam do drzwi i je otworzyłam.

- Dzień dobry - powiedziała młoda dziewczyna...

Ruggero

Usłyszałem dzwonek do drzwi. Zeszłem na dół i usłyszałem ten głos. Głos dziewczyny z mojego snu. Głos dziewczyny z klubu.

- Dzień dobry - powiedziała Karol.

- Dzień dobry, co Cię do nas sprowadza? - zapytała Valen udając miłą, ale wiedziałem że tak nie jest, ponieważ że powiedziała to głosem "żmiji".

- Nazywam się Karol i jestem... - Stop. Ona nie może powiedzieć kim jest.

- O cześć Karol - muszę ratować sytuację - Chodź. No co? - zwróciłem się do Valu kiedy Karol poszła na górę.

- Możesz mi powiedzieć co atrakcyjne, młode dziewczyny robią w moim domu?

Karol

Już zauważyłam że żona Ruggero mnie nie lubi.

Przed sobą zobaczyłam najsłodsze dziecko jakie kiedykolwiek widziałam.

- Cześć - powiedziałam do dziewczynki - jestem Karol, a Ty pewnie Kate.

- Tak. A pani kim jest?

- Jestem... Eeee... Eee... Koleżanką twojego taty.

- Ale się cieszę, że Tata ma takie ładne koleżanki. - Wow pierwszy raz takie dziecko powiedziało mi że jestem ładna.

- Dziękuję

🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

Rozdziały do tej książki będą pojawiały się po rozdziałach z ,,Porwana. Ruggarol!"

I pytanie podstawowe: Komu się podoba?
Czy jest coś co chcielibyście zmienić?
Czy macie jakieś pomysły?

866 słów

Pa

S.I.T.M.I ~Ruggarol~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz