ALIŞILMA

6.9K 89 2
                                    

Sabah annemin söylenmeleriyle uyandım. Yeni okulumda ilk günümdü dün akşamdan hüseyin amcayla konuşmuş olan annem 12.30 da servisin beni alacağını söyledi. Bütün sersemliğimle yatağımın içinde telefonu bulmaya çalıştım. Saate baktım.

Ohaaaa!! Saat 12 miydi? Uykuya olan düşkünlüğüm sayesinde zaten hiçbir zaman dakik bir kız olamamıştım. Hızla yataktan fırladım ne giyeceğime bile karar vermemiştim daha. Hemen lacivert keten pantolonumu buldum üzerine beyaz düz bir tişört geçirdim 15 dakika geçmişti bile. Geceden ördüğüm saçlarımı açtım ve hemen makyaj olayına giriştim. Rimelimi özenle sürdüm. Aynaya baktığımda başka hiçbirşeye ihtiyacım olmadığını düşündüğümden lacivert çizgili hırkamı alıp spor ayakkabılarımı giyip evden fırladım. Hüseyin amca öğrencileri toplamaya başlamıştı ve servis kalabalıktı. İlk önce beni alacak sanıyordum. Sonuçta ders 2 de başlıyordu ve 12.30 da servise binmek neyin kafasıydı? Herneyse. Servistekilerin gözü binanın kapısında olacakki binadan çıktığımda o meraklı gözleri üstümde hissettim. İlk defa kız görüyorlar sanki öküzler. Hızlı adımlarla servise geçtim hüseyin amcaya selam verip arka koltuklardan birine oturdum. Etrafımdakiler meraklı gözlerle bakıp saçma salak sorular sorarken bende tipleri inceliyordum. Hepsi çelimsiz ve benden küçük görünüyodu. Kafa dengide kimse yoktu sanırım. Hepsi çocuk gibiydi yinede onlara sevecen davranmaya çalıştım. Böyle bikaç çelimsiz kişiyi daha aldıktan sonra okula geçtik. Saat 01.30 civarlarındaydı. Yol boyunca beni rahat bırakmayan sorularıyla bunaltan erkan " dersin başlamasına daha yarım saat var, kantinde bekleyelimmi? dedi. Her ne kadar salak olduğunu düşünsemde bi zararı yoktu sadece fazla kafa açıyordu sonuç olarak iyi biri gibiydi. Tamam dedim servisteki diğer çocukların yanına geçtik. Servistekileri görünce herşeyden ümidi kesmiştim etrafıma bakasım gelmiyordu. Masada yine oyunlarla ilgili saçma sapan bi muhabbet dönüyordu. 2 kız vardı onlarda bi o kadar çelimsiz ve ufak tefekti. İkisiylede tanıştım. Aybuke ve aleyna. Meğer aynı servisteymişizde benim hiç dikkatimi çekmemiş. Onlarlada konuşacak pek birşeyim olmadığından kulaklığımı takıp geleni gideni izlemeye başladım.

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin