κεφάλαιο 8 - Είπες ψέματα στη μανούλα;

7 3 5
                                    

Φτάνω στο σπίτι ανεβαίνω γρήγορα στα σκαλιά και την βλέπω μπροστά μου να με περιμένει.

- Άργησες! χμμ...

Μου λέει ενώ το βλέμμα της εξετάζει  όλο μου το σωμα

- Απο τι φένεται όχι μόνο δεν ακούς κάποια πράγματα όταν λείπω αλλά δεν φροντίζεις και τον εαυτό σου. Τώρα όσο αναφορά το ότι λείπω... Γλυκιά μουυυυυυυυ!

Λέειι και με πλησάζει χαιδεύει τα μαλλιά μου

- Είτε λείπω είτε όχι είμαι πάντα μαζί σου.Μην ξεχνάς είσαι το άλλο μου μισό. Όταν καταλάβεις το πόσο διαφορετική γεννήθηκες τότε θα με ευχαριστείς.

Μπαίνω μέσα στο σπίτι χωρίς να απαντήσω και αυτή με ακολουθά μέσα. Της δίχνω το δωμάτιο της και αμέσως μετά τα άλλα δωμάτια. Αφού τελείωσα τη ξενάγηση έκατσε κάτω έβαλε ένα πούρο στο στόμα της, άνοιξε το ράδιο και άρχισε να χαλαρώνει.

Πάω και εγώ να φύγω να κάνω μπάνιο...

- Δεν έχεις να πας πουθενά Ροζάνα, τώρα που ήρθα πρέπει να διωρθώσω πολλά πράγματα όσο αναφορά τον χαρακτήρα σου και εσένα θα κάτσεις κάτω να ακούσεις μουσική μαζί μου.

λέει και καταπίνω βαριά... Ξαφνικά βλέπω ένα μήνυμα στο κινητό

Χαρού: ΤΙ έγινε; Είσαι εντάξει;

Το βλέπω αλλά βλέποντας με η μητέρα μου δεν απάντησα...

- Ντριιιν 

χτυπά το κινητό μου και συνεχίζω να μην το σηκώνω.Γυρνάει το κεφάλι της η μητέρα μου και με κοιτά με ένα περίεργο ίσως και το τρομακτικό βλέμμα.

- Δεν θα το σηκώσεις;

Με ρωτά 

- Όχι όχι.... Είναι ξένος αριθμός...

Λέω και με πλησιάζει σαν να θέλει να με αγκαλιάσει και ξαφνικά με τραβάει απο τα μαλλιά προς τα πίσω

- Είπες ψέματα στη μανούλα;

Δεν απαντώ ενώ είμαι έτοιμη να κλάψω

- Θα κλαάψεις κιόλας; Η δικιά μου κόρη θα κλάψει;Δεν θυμάσαι τίποτα μικρή, τόσο χάλια δρόμο πήρες; Ο πόνος δεν είναι τίποτα παρά μια παραίσθηση. Τελικά θα κάτσω πολύ παραπάνω απο όσο περίμενα έχω πολλά να διορθώσω!

λέει και εγώ τρομαγμένη πάω στο δωμάτιο μου να κάνω μπάνιο...

I Don't deserve youNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ