Bab 3

197 7 0
                                    

3 bulan telah berlalu..Nadia telah membiasakan dirinya di situ..Dia dibantu oleh mia dan hanna.hanya mereka berdua yg sudi memjadi kawan nadia.
       "Nad jom pergi makan."kata hanna kepada nadia."Jom lah aku pun lapar ni"kata mia pula."Ye lah jom, korang ni asyik lah lapar."kata nadia sambil menjeling mia dan hanna.mereka berdua hanya tersengih..

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

               "Syirah abang nak pergi jumpa iman kau jaga rumah tau.."kata zafran sambil mengambil kunci kereta di atas meja kopi."ye lah macam lah orang x biasa kena duduk rumah.."kata syirah sambil menjeling abangnya..Zafran hanya tersengih..
        "Baru nak pergi zaf"tanya puan Zalia kepada zafran."ye mummy"jawab zafran lagi."Abang ni memanjang je keluar,jaga lah rumah asyik irah je yg kena jaga.."kata Syirah sambil mencebik."kau tu perempuan aku lelaki x per lah nak keluar pun.."kata Zafran dengan bangga.."hish"jawab Syirah dengan muka
cemberut."sudah lah tu asyik lah nak gaduh korang ni.."kata puan zalia lagi menghentikan perbalahan anak2nya...
          "Dah lah bye orang nak keluar nanti lambat pulak nak jumpa kawan.."kata zafran sambil menyalam tangan puan zalia."Bye abang yg x hensem"kata syirah sambil ketawa mengekek-ngekek..terjegil mata zafran mendengar.."kurang asam jawa betullah kau ni.."marah zafran sambil bercekak pinggang.
       "Dah pergi sana hish korang ni selagi x dihalang nak bertekak je" marah puan zalia..

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

          "Wei kita makan kat restaurant ni lah aku dah lama x dtg sini."kata hanna dengan teruja melihat restaurant tersebut."ye lah hanna semua restaurant kau cakap dah lama x makan padahal baru dua hari lepas kau makan kat sini."kata nadia menjeling hanna di sebelah.
        "Dah2 jom masuk daripada aku layan korang duaorang ni sambil kesudah x makan lagi."kata mia pula..mereka memasuki restaurant tersebut.Nadia memilih meja yg tersorok sedikit supaya tiada gangguan.
          "Nad kau nak makan apa"tanya mia kepada nadia."Bagi saya nasi goreng china dengan air teh o ais"kata nadia kepada pelayan tersebut."kau hanna"tanya nadia kepada hanna."Bagi saya mee goreng dan air milo ais"jawab hanna."Saya nak Nasi lemak ayam goreng dan air sirap limau tu je.." kata mia pula..setelah itu peyan pergi dari meja mereka..
      Nadia mengeluarkan iphone 7 dari beg nya dan mula seflie bersama hanna dan mia..Iphone itu hadia mia kepadanya bulan lepas...sepuluh minit menunggu makanan yg di pesan telah sampai mereka makan dengan sangat berselera..

Layakkah Aku..[C]Where stories live. Discover now