Tizenhárom.

850 23 2
                                    

Sziasztok! 

Megjöttem a folytatással! 

Jó olvasást! :* <3 



Bajorország után hatalmas meglepetésben részesültem és Max jóvoltából olyan helyre juthattam el, ami egy kész csoda volt számomra. Max Dél-Olaszországba vitt nyaralni és bejártuk az egész Amalfi partot, jártunk Capri- szigetén illetve több napot eltöltöttünk Nápoly-ban és Tropea csodás partjainál. Egy állom nyaralás volt az egész, aminek a soron következő Belga Nagydíj vetett véget. Ahol döntenem kellett arról, hogy mit fogok magammal kezdeni. Illetve haza költözöm-e és otthon dolgozom, de ennek hátránya, hogy Max és én alig találkoznánk, vagy leülök beszélni Christian-al az ajánlatról.


Belga hétvége, Csütörtök.


- Hé Aranyom! -kiállt rám valaki a paddock kellős közepén.

-Már megint Te? -nevetem el magamat.

-3 hete nem láttalak, mi az, hogy megint Én!- tetteti a felháborodottat, de közben somolyog az orra alatt. 

-Jól van na Sebi fiú! -nevetem el magam a feje láttán- Mizu van? -lépdelek mellette.

-Minden oké, nyaralgattunk a családdal és aktívan pihentünk. Na és te meg Max merre voltatok? -érdeklődik.

-Hmm itt is ott is- húzom- Voltunk a hegyekben és a tengerparton is. Áthajóztunk Capri-ra, jet-ski-vel szeltük a habokat. Volt minden. Ti merre voltatok?

-A Kanári szigetekre mentünk a lányokkal, nagyon élvezték. -mosolyog. Sebastian lányai annyira édesek, úgy imádom őket. 

-Elhiszem, a kis drágák. Mikor láthatom őket? -kíváncsiskodom. 

-Amikor akarod. -karolja át a vállamat -De semmi ajándék! -fenyeget meg, mikor a Ferrari elé érünk.

-Tudod, hogy ez betarthatatlan számomra! -mosolygok- Na menj, mert már várnak! -célzok arra, hogy Kimi már napszemüvegben és sapkában feszít, bár utálja a kötelező PR cuccokat. Oda intek a Finn-nek és folytatom utamat, a RedBull-hoz. Mosolyogva sétálok be a mi kamionunkból felállított ebédlőbe. 

-Hello Jane- köszönök rá Max sajtósára, aki épp egyedül üldögél, előtte laptop-ja.

-Jó hogy jössz! -nem néz fel, csak pötyög- Segítség kell, van ez a hülyeség- tol elém egy papírt- Max és Daniel részt kell, hogy vegyen rajta, de én nem tudom elkísérni őket, Christian azt mondta hárítsam rád és intézed! -néz végre fel rám, arcán az a tipikus Jane mosoly ül, mikor közli valakivel azt amiből ő csak jól jöhet ki, de a másik szív. 

-Ez Christian milyen jó fej. -nevetem el magamat a fejemet rázva- Mindjárt jövök- szólok rá már félúton- Hello Dave -köszönök a pult mögött álló srácnak- Kérek egy nagy adag görög salit, sok-sok fekete olívabogyóval meg egy mentes vizet, és egy RedBullt. -mosolygok rá kedvesen.

-Jó étvágyat Anna- adja át a tálcát.

-Na most már mondhatod, mi van- ülök le Jane-el szembe- Miért nem tudod elkísérni a két majmot? -kíváncsiskodom. 

-Mert Sarah benyomta az unalmast mára csak holnap ér ide, de én meg ma kaptam időpontot az orvosomhoz így patt helyzet volt, mentem nyünyögni Chris-nek, de azt mondta bármi van sózzam rád! -meséli vidáman- Ja és bármikor, bármit rád sózhatok azt mondta. -teszi hozzá ördögi vigyorral.

-Tényleg? -tettem a meglepődöttet. 

-Aha, azt akarja dolgoz neki. Vagy nekünk, vagy velünk. Igazából mindegy. Ja most, hogy beszélünk róla- néz rá a naptárjára- Mielőtt mész a fiúkkal 2-re taliznod kell vele. -falja be az ebédjét- Most rohannom kell, van egy csomó telefon amit el kell intéznem! Hálám örökké üldözni fog. Puszi- már fel is állt és ott is hagyott. Így egyedül fogyasztom el az ebédemet. 


- Hello Chris- nyitok be a főnök irodájába, miután a kopogásom után elhangzott az a bizonyos "szabad".

-Szia Anna, foglalj helyet- mutat az előtte lévő székre és végre felnéz a papírokból, amint leülök- Szóval Max mondott valamit arról mik a terveim veled? -tér rá a tárgyra.

-Valamit még a Magyar Nagydíj után, de aztán nem beszéltünk róla túl sokat. -vallom be.

-Nagyszerű, terveim szerint elfogadod az ajánlatomat és a RedBull-nál fogsz dolgozni többek között. Bár pályázik Rád a Sky Sport is, és maga a licenc Forma 1 képviselete is. Amennyiben az én ajánlatom nem tetszik úgy mehetsz hozzájuk is. Elmondom én mire gondoltam, a Sky-nak semmiképp sem szeretnénk ki adni, így az F1 vezetőkkel tárgyalva arra jutottunk, hogy egy összetett munkát kellene végezned. Hol nekünk, hol nekik. Igazából, ha minden igaz Jane kihúzza a szezon végéig, ha nem a szezonra át kellene venned a helyét, hogy idényt betudjuk fejezni normálisan. A média területén kéne tevékenykedned, át adnám neked a RedBull instagarmját illetve a Forma 1 hivatalos oldalát is kezelned kellene, emellett át kéne venned 1-2 feladatot Jane-től, azt majd megmondja ő, hogy mit. Minden futamra tudnál jönni, ahogy eddig is. Egyszer - kétszer lehet a gyárban és rendezvényeken. Na mit szólsz? -hirtelenjében alig térek észhez, ez egy remek ajánlat. Max-el lehetnék és még dolgoznék is közben. Ki az a hülye aki ezt nem vállalná el?

-Benne vagyok! -vágom rá- Hálásan köszönöm Chris ezt az ajánlatot. Nem tudod mennyit jelent ez nekem! -hálákodom.

-Ha még meghallod, hogy a fizetésed mennyi lesz.. -neveti el magát.

-Tudod még überelni? -nevetek vele. 

-Az FIA és a RedBull közös ajánlata 4000€, de ha szeretnéd mondhatsz többet az FIA tuti kifizeti. -kuncog.

-Azt hiszem egyenlőre beérem a 4000€-val is. -pillogok.

-Fantasztikus, ha minden jól megy még holnapra elkészül a munkaszerződésed és lásd milyen rendes vagyok csak a jövőhéten kell hivatalosan állásban állnod. Addig élvezd ki az utolsó szabad hétvégédet.. vagyis a félig szabad hétvégédet! -kacsint a RedBull csapafőnöke.

-Köszönöm Christian! -hagyom magára. 

Soha nem gondoltam volna, hogy egy napon a RedBull-nál fogok dolgozni, igaz azt sem gondoltam volna soha, hogy majd Max Verstappen lesz a párom! Olyan ez, mint egy igazi tündérmese.. 

My Beautiful Hard Life with Him. {Befejezett}Where stories live. Discover now