Négy.

1.2K 47 2
                                    






Szombatra már mindenki tudta ki vagyok. Max Verstappen becsajozott, hónapok óta együtt van a barátnőjével, akinek eddig senki nem tudta a kilétét. Most pedig szerelmesen andalognak a box utcában. Ilyen és ehhez hasonló cikkek láttak napvilágot szombat reggelre, amikor a telefonomon a facebook oldalam nézegettem. Megdöbbentő volt a magyar facebook-os oldalak hasábjain viszont látni magamat. A következő cikk címe már érdekesebb volt „Ő lenne Max Verstappen barátnője?" Érdeklődve kattintottam rá és nyitottam meg a cikket.

„Ő lenne Max Verstappen barátnője?

Victoria Verstappen –Max húga- töltött fel a tegnapi napon egy videót az instagram story-ába ebben jelölte meg a bátyja barátnőjét, így bukkantunk rá a lány személyes profiljára. Melyet akárki bekövethet, hiszen nyilvános. Verstappen barátnője magyar származású ezt az egyet biztosan állíthatjuk, több képen szerepel a szüleivel. Sokra nem utal a profil csak arra az egyre, hogy szeret utazni és igazán csinos. A linkre kattintva megnyitható a profil."

-          Mit olvasol? –jelenik meg hirtelen mögöttem Max, aki ugyan a telefon képernyőjét lesi, de úgysem érti, meg mi van oda írva.

-          Egy cikket, rólam. –adok választ –Az instagram profilomat megtalálták arról írnak. –magyarázom neki.

-          Át állítod privátra? –kérdez rá.

-          Egyelőre nem. –felelem és megnyitom az említett alkalmazást. Döbbenten veszem észre, hogy legalább több száz értesítésem van, ha nem több. Like-ok, kommentek és bekövetések sora.

-          Minden rendben? –méreget Max.

-          Igen.. Csak megnyitottam az instát.. –rázom meg a fejem és inkább kilépek az alkalmazásból és leteszem a telefont.

-          Kész vagy indulhatunk a pályára? –lép mellém.

-          Persze-, fogom meg a táskámat és Max-el az oldalamon hagyom el a szobát, a liftben futunk össze Max családjával.

-          Minden Forma 1-el kapcsolatos oldal veletek foglalkozik. –újságolja Victoria.

-          Nagyszerű, nem csak magyar platformok az összes. –ujjongok ironikusan.

-          Ez várható volt, de semmi bántót nem írtak, nyugi- bíztat a szöszi lány.

-          Végülis míg nem akarják a fejem.. –folytatom a hisztit, míg meg nem érzek egy kezet a derekamon. Maxre pillantok, aki engem kémlel. Ahogy a lift megáll, mind kiszállunk, de megtorpanok.

-          Előre mennétek? Szeretnék négyszemközt beszélni Maxel, ha nem gond. –mutogatok össze vissza.

-          Persze, sőőőt.. gyalog megyünk! –kezdi el húzni maga után édesanyját ellenkezést nem tűrően Victoria.

-          Én nem ezt mondtam.. –mutatok távolodó alakjuk felé.

-          Na, gyere-, kulcsolja össze kezeinket Max-, Tessék-, már majdnem a kocsinál vagyunk, mikor a kezembe nyomja annak kulcsait.

-          Ne viccelj. –nevetem el magamat és adnám már neki vissza, de nem fogadja el.

-          Nem. Én biztos nem vezetek.

-          Tudod, hogy utálom, ha vezetnem kell mikor ott vagy, mert Te egy Forma 1-es pilóta vagy. –emlékeztetem.

-          Én pedig tudom, hogy ezenkívül szeretsz.. sőt imádsz vezetni és vezettél már külföldön. Vezess!- száll be az anyósülésre. Mély levegőt veszek és beülök a volán mögé. Táskámat hátra dobom az ülést pedig beállítom a visszapillantóval együtt, hogy jól lássak. Vezettem már külföldön ez igaz, de itt a másik oldalt közlekednek..

My Beautiful Hard Life with Him. {Befejezett}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang