6.Bölüm

529 27 2
                                    

Ben:Cellat neden böylesin?

Cellat:Neyi kastediyosun?

Ben:Yani ne biliyim seni ilk gördüğümden beri sert biri olduğunu düşünüyodum,ama evine geldikten sonra bu düşüncem yanılgıya dönüştü.

Cellat:Cemre!

Efendim bile diyemedim dilim tutuldu.O çok güzel Cemre dedi ve ben dondum.Bikaç saniye sonra kendime geldim.

Ben:E-efendim.

Allah'ım yine kekeledim ya.Noluyo bana ne bu haller Cemre.

İç ses:AŞIKSIN!

Ben:Hayır değilim iç ses.

Ben iç sesimle tartışırken Cellat konuşmaya başladı.

Cellat:Sen benim odamı mı kurcaladın!?

Cemre:Yoo.Yani şey sadece ayıcığına biraz baktım o kadar.

Cellat:Ya sen naptığını sanıyosun be.İzin bile almadan odamı kurcalıyosun sonrada yalan söylüyorsun!

Cemre:Şey ben özür dilerim.

Dedim ve çantamıda alıp dolu gözlerimle çıktım evden.Ben bişey yapmamıştım ki ona.Sadece ayıcığını alıp biraz göz attıktan sonra yerine koydum ne vardıki bunda.Kendime bağırıp çağırmak istiyorum resmen.Nasıl bu kadar safsın diye.Neresi iyi ya bu çocuğun taş kalpli resmen.

Ağzıma gelen göz yaşımla ağladığımı farkettim.Tam o anda burnuma bi yamur damlası düştü.Resmen evren bana hak verip benimle birlikte ağlıyordu.Bu durumda taksiye binmek istemedim.Ne kadar sırılsıklam ve hasta olucağımı bilsemde yürümek istedim.

Eve girdim ve hiç şaşmaz direk hapşurdum.Annem yanıma geldi.Telaşlı telaşlı konuşmaya başladı.

Annem:Kızım bu halin ne?

Ben:Hiç anne,sadece ıslanmak istedim.Neyse ben odamdayım.

Annem:Kızım olurmu öyle şey bi duş al,sonrada üstüne kalın bişeyler giy.Bende sana çorbayla,nane limon yapıyım yoksa yine üşütürsün.

Ben: Tamam anne.

Ne kadar istemesemde tamam demiştim.Napıyım inatlaşınca kalbi kırılıyo.

Annemin dediği gibi duşumu aldım.Çok üşüdüğüm için üstüme en kalın eşofmanımı geçirdim ve yatağımın içine girdim.Annem gelmeden uyumak istiyorum.Öylede oldu annem gelmeden uyuya kalmışım.

Uyandığımda hastanedeydik.Karşımda Buse,Samet,Annem,Babam ve inanmıycaksınız ama Cellat vardı.Neden gelmiştiki şimdi buraya onun için hiçbir değerim yok.Artı olarak,en son o bana bağırdı.Ben bunları düşünürken Cellata daldığım için annemlerin dediklerini duymadım.

Annem:Kızım!

Ben: Efendim anne?

Annem:Neye bakıyosun sen öyle.

Ben:Dalmışım işte anne,bişeye bakmıyorum.

Babam:Tamam canım,sende yorma kızımızı Ayşe.İyisin demi kızım?

Ben:Hı hı.Bu arada ne oldu bana?

Bunu dedikten sonra Cellat daha fazla dayanamamış gibi hastane odasından çıktı.

Buse:Taksiye binmeyip islandığın için fenalaşmışsın.Cellatta seni merak edip evine gelmiş.ateşinin 40'ı geçtiğini görüncede seni hastaneye getirmiş.Bizde haberi alınca,hemen geldik.

Ben:hım ne zaman çıkıcam peki?

Baban:Kolundaki serum bitince taburcu olucaksın kızım.

Serumum bittikten sonra eve gittik.Zaten geç olduğu için direk yatmak istedim ama annem tabiki izin vermedi oda benle yattı.Gerçi o hiç yatmadı ama ben onun sayesinde güzel bir uyku çektim.Canım annem ya :)

Okul çıkışı saatinden sonra yatağımda oturmuş Busenin gelmesini bekliyodum.Çünkü eminim gelicekti.Hiç şaşmaz kapım çaldı.

Ben:Gir.

İçeri giren kişiyle biraz gerildim ama bozuntuya vermemeye çalıştım.Yatağıma oturdu ve konuşmaya başladım.

Ben:Niye geldin?

************************************
Evet canlarım bu bölümü de burda kesiyorum :)

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum öptüm sizi kocamann ❤️

Cemcel'in Sambus'u✨💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin