Berfin etrafa bakıp gözüyle Yağızı ararken,Yağız Berfine hitafen elini kaldırdı Berfinde onun yanına oturdu.Ee bende tabi o suratsız Cellatın yanına oturdum yine of ya.
Okul bittikten sonra Berfin,Buse ve ben eve yürümeye başladık.Bu arada Busede bende Berfin'e baya ısındık,iyi kız.Arada gülüşüyorduk ama gülüşüm biraz buruktu,sanırım Cellata hala sinirli ve kırgınım benle konuşmaya bile çalışmadı çünkü.Kızlar da eminim ki bunun farkında ama pot kırmak istemiyorlar biliyorum.
Berfin:Kızlar sizi bugün Berk'le tanıştırabilir miyim?
Buse:Berk sevgilindi demi.
Berfin:Evet.
Ben:Buse,sence napalım?
Buse:Valla bana uyar enişteyide merak ediyorduk zaten.
Berfin:O zaman bize geliyosunuzz.
Busede bende bunu onayladık.Ailelerimize de haber verip izin aldık.
Buse:Kızlar ben Samet'i çağırıyım mı?
Berfin:Olur,istiyosan çağır.
Buse Samet'i arayıp gelmesini söyledi Sametde hemen kabul etti,zaten aksini de düşünemezdik,iyice hanımcı etmiş çocuğu.Aslında bende böyle Cellata emirler verip ayağıma getirmeyi isterdim.Bu cümleme hafif sırıttım,umarım bizimkiler görmemiştir,sorgu yağmuru çekemem çünkü.
Bi süre sonra Berfin ve Berkin evine gelmiştik.Açıkcası içimde kötü bi his var ama bilmiyorum ya ne olabilir ki en fazla.Ben bunları düşünürken içeri girmiştik bile.Ev şık bi öğrenci eviydi.Sanırım Berk daha gelmemişti çünkü ev çok sessizdi.Tabi biz girene kadar.
Berfin:Kızlar Berk birazdan gelicek bizde o gelene kadar dedikodu filan yaparız,hadi içeri geçelim.
Buse:Aynen Sametde biraz geç gelebilir.
Berfin'in yönlendirmesiyle salona geçtik.Biraz dedikodu yaptıktan sonra kapı açıldı.
Berfin:Berk geldi sanırım.
Bunu söyledikten sonra ayağa kalktı ve Berki karşıladı.Beraber içeri girdiler.Busede bende onu karşılamak için ayağı kalktık.Berkin gözleri resmen fıldır fıldırdı,bi Busenin bacaklarını süzüyo bi benim.Aşırı gerilmiştim.Berk bana doğru geldi ve alt dudağını ısırarak bana elini uzattı.
Berk:Ben Berk tanıştığıma memnun oldum.
Elini sıktım.
Ben:Bende Cemre.
Elimi çektim.Buna biraz sinir olmasına rağmen bişey demedi,diyemezde.Buseyede aynı tavırla yaklaşıp selam verdikten sonra Berfin'in yanına oturdu.
Bi süre sonra tekrar kapı çaldı.Sanırım Samet geldi.İyiki de geldi.Berfin kapıyı açmak için kalkıyordu ama Buse onu durdurup kapıya baktı.İçeri girdiklerinde 1 kişi değil 2 kişilerdi.Bilin bakalım kim?
Tabikide Cellat ama niye geldi?Berk:Uu bu beyler kim Berfin,Davetsiz misafirlerimiz mi var?
Alaycı tavrı aşırı sinirimi bozmuştu,belliki Cellatında,öldürücek gibi bakıyodu.Berfin cevap vermeden lafa Buse atladı.
Buse:Bu Samet sevgilim,buda Cellat arkadaşım.
Berk:Hım tanıştığıma memnun oldum.
Berk Samet ve Cellatla tokalaştıktan sonra.Tekrar Berfin'in yanına oturdu.Sametde Busenin yanına oturduktan sonra gözler Cellata döndü.Oda daha fazla oyalanmadan tekli koltuğa oturdu.Benim yanıma niye oturmadı ki acaba?
İç ses:Niye otursun?
Ben:Sen karışma iç ses.
Ben iç sesle tartışırken Buse konuşmaya başladı.
Buse:Ee gençler filim izliyelim mi?
Berfin:Olur.
Buse:O zaman sen bize mutfağı göster bizde bişeyler hazırlayalım.
Berfin:Tamam hadi gidelim.
Buse Berfin ve ben mutfakta bişeyler filan hazırladık...
************************************
Devamıda diğer bölüme kalsın.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 💖
Öptüm sizi kocamann 🌼🖤🥔💚