Ben:Niye geldin?
Cellat:Özür dilerim Cemre.
Ben:Yo hayır yani senin suçun yo..
Cellat ağzımı kapatıp konuşmaya devam etti.
Cellat:Evet benim suçumdu Cemre inkar etmeye çalışma.
Ağzımdaki elini çektim.
Cellat:Benim suçumdu ve ben yine bunun için senden özür dilerim.
Ben:Cellat.Teşekkür ederim.
Cellat birkaç saniye durduktan sonra konuşmaya başladı.
Cellat:Ne için?
Ben Beni hastaneye yetiştirdiğin için.
Cellat:Bunun için teşekkür etmene gerek yok.
Ben:Ama Cellat..
Yine susturdu beni.
Cellat:Şu ayıcık konusuna gelince.O ayıcık Benim annemin kokusunu bıraktığı tek şey,benimde sana bu kadar yükselme sebebim bu işte.
Ağzımdaki elini yine çektim.
Ben:A-annene noldu?
Cellat:Annemi 10 yaşında k-kaybettim.
Cellat dolu gözlerini kaçırmaya çalışıyodu.Anlık bi cesaretle ona sarıldım.İlk önce şaşırdı ama sonra oda bana sıkı sıkı sarıldı.Cellatın göz yaşlayı boynuma düşünce biraz kasıldım.Cellat hem bana sarılıp hemde anlatmaya başladı.
Cellat:Kimse yaramı sarmaya çalışmadı.Babam işleri yüzünden hep yurt dışındaydı.Bende bakıcıların elinde büyüdüm.Cellat çok kötü,Cellat çok yoruldu Cemre.Hatta bu durum zamanla o kadar dayanılmaz olduki kendimi öl..
O an onu geri ittim ve bu sefer ben onun ağzını kapattım.
Ben:Cellat bidaha sakın öyle bişey söyleme tamam mı?
Cellat gözlerini,dudaklarımla gözlerim arasında gezdirmeye başladı.Şuan ikimizde ağlıyoduk.Elimi ağzında çektim.
Cellat:Cemre.
Ben:Efendim.
Cellat:Öpsene beni!?..
Dünün Özeti Cellattan:
Cemreyi bugün çok gıcık etmiştim ama napılım oda beni sıradan itmeseydi.Çıkıştada Buse,Samet ve Cemre bize gelmişlerdi.Evimi düzenlememe yardım için.Açıkcası Cemrenin geliyo olmasına biraz şaşırdım.Neyse gelsin bakalım.
İçeri girdiğimizde Cemre kısa süreli bi şok geçirdi.Farkında olmadan bu haline sırıttım.
Buseyle Samet salonu düzenlerken bizde Cemreyle kutuları açıyoduk ve Cemre benim gitarımı buldu.
Cemre:Cellat bunu nereye koyıyım?
Ben:O odama gidicek ama ben hallederim.
Cemre:Götürebilirim istersen,tabi odana girmemi istemiyosan söyleyebilirsin.
Ben:Tamam götür komidimin üstüne koy.Üs kat en sağ kapı.
Cemre:Peki.
Cemre yukarı çıktıktan sonra bende salona geçtim.
Ben:Samet knk siz gidin isterseniz ben Cemreyi bırakırım.
Samet Buseye baktı.Buse başıyla onayladı.
Samet:Tamam o zaman knk biz gidelim.
Sametle Buse çıktıktan sonra Cemre yanıma geldi.Beni gözleriyle biraz süzdükten sonra konuşmaya başladı.
Cemre:Sana yardım etmemi ister misin?
Ben:Et.
Cemre:Tamam.
Sanırım gözlerinden çok etkilendiğim için oluyo bunlar.Daha fazla dayanamamış gibi baktı bana ve konuşmaya başladı.
Cemre:Cellat neden böylesin?
Ben:Neyi kastediyosun?
Cemre:Yani ne biliyim seni ilk gördüğümden beri sert biri olduğunu düşünüyodum,ama evine geldikten sonra bu düşüncem yanılgıya dönüştü.
Ben:Cemre!
İnanmıyorum odamı mı karıştırdı şimdi o.Helede ayıcığıma dokunduysa olucaklardan sorumlu değilim.
Cemre: E-efendim.
Bu kız beni ilk gördüğünde de kekelemişti,yine kekeledi ama bu şuan umrumda bile değil,sinir oldum ona ve sordum.
Ben:Sen benim odamı mı kurcaladın!?
Cemre:Yoo.Yani şey sadece ayıcığına biraz baktım o kadar.
Ben:Ya sen naptığını sanıyosun be.İzin bile almadan odamı kurcalıyosun sonrada yalan söylüyorsun.
Cemre:Şey ben özür dilerim.
Dedi ve koşarak çıktı.Sinirim bozuldu ya.Direk odama çıktım.Ağıcığımı elime aldım.Biraz düşündükten sonra yağmur yağmaya başladı.Bende dayanamayıp Cemreyi takip ettim.
(Canlarım normalinden daha uzun olucağı için bi kısmını diğer bölüme sakladım)
************************************
Sizce hikayemin başlığı ne olabilir?
Daha tam karar veremedim yardım edin plssVote ve yorumlarınızı bekliyorum öptüm sizi kocamann 🌼🖤💚🥔