Beraber Cellatın odasına çıktık.Dolabından kendisinin olduğunu düşündüğüm pijamalarını bana verdi.
Cellat:Bunlar olur bence sana.
Ben:Olur olur.
Cellat:Tamam o zaman ben çıkıyorum giyin sen.
Onu başımla onayladım ve Cellat odadan çıktı.Bende hızlıca bana verdiklerini üzerime geçirdim.Aynadan kendime baktım.
İç ses:Güzelsin güzelsin hadi Celloşcuğun seni bekler.
Ben:Yine saçmalamaya başladın sen he.
İç sesle tartışmam bittikten sonra salona indim.Cellat 2'li koltuğa oturmuş kanallarda geziyodu.Bende yanına oturdum ama biraz mesafeli.
Ben:Kumandayı alabilir miyim?
Cellat:Hayır.
Ben:Ya Cellat ver şunu.
Cellat:Hayır.
Ben:Zorla al diyosun yani.
Cellat:Alamazsın.
Bi anda cesaretlenip kumandayı elinden aldım anında da kaçmaya başladım.Zaten ev büyük yakalaması biraz zor olur diye düşündüm.Cellatda beni kovalamaya başladı.
Cellat:Cemre yakalarsam çok kötü olur.
Umursamadan kaçmaya devam ettim.Mutfağa girdim ve masanın etrafında dolanmaya başladım.Bi anlık dalgınlıkla Cellatın ters yönden geldığini görmedim.
Ve patt üstüne düştüm.Cellat gözlerime büyülenmiş gibi bakıyodu.Farkettimde yakından daha yakışıklı.Off ne saçmalıyorum ya.
Üstünden kalktım ve kaldırmak için elimi uzattım.Sırıttı ve elimden tutup ayağa kalktı.Sonrada beraber salona gittik.Kumandayı mecbur Cellata verdim.Çenesini çekmek istemiyorum çünkü.
Cellatla 2 saat filan televizyon izledik.Biraz telefona baktım,biraz televizyona.
İç ses:Birazda Cellata.
Bu sefer iç sese cevap vermiycem çünkü haklı🤭
Ben:Cellat ben nerde uyuycam?
Cellat:Uykun mu geldi?
Ben:Hı hı.
Cellat:Benim odamın karşısındaki odada kalabilirsin,ne kadar yakın o kadar iyi.
Ve piç sırıtışı attı.
Ben:Ben belki sana yakın olmak istemiyorum.
Cellat:O zaman burda uyursun odama en uzak yer bura.
Ben:Tamam.
Dedim ve koltuğa kıvrıldım.
Cellattan:
Cemre koltuğa uzandı,sanırım burda uyuma konusunda ciddi.Benide ittirdiği için artık yerde oturuyorum.Telefonumu aldım ve onun uyurken ki fotoğrafını çektim.Allahım bi insan uyurken bile güzel olabilir mi ya.Özellikle gözleri resmen büyülüyo ama sanırım gözlerinden etkilenmemin sebebi annem çünkü Cemrenin gözleri annemin gözlerine çok benziyo.Televizyonu kapattım ama Cemrenin burda uyumasına izin veremem zeten çok kolay hasta oluyo.
Ben(Sessizce):Cemre uyudun mu?.
Cevap vermedi.Demek ki uyumuş.Onu kucağıma aldım ve uyuyacağı odaya kadar çıkardım.Yatağa koydum.Biraz mırıldandı sonrada sessiz bi şekilde konuşmaya başladı.
Cemre(Sessizce):Üşüyorum.
Camın açık olduğunu farkettim ve camı kapattım.Sonrada Cemreye döndüm.
Ben:Hala üşüyor musun?
Cemre:Hı hı.
Ben:Bekle.
Aşşa indim bulduğum en kalın örtüyü aldım.Tekrar yukarı çıkıp Cemreye yaklaştım ve örtüyü üstüne örttüm.Gülümsedi.
Ben:Üşümüyosundur bence artık.
Gözlerini açmadan konuşmaya başladı.
Cemre:Cellat sen iyi bi insansın.
Gözlerini hafif araladı ve bana baktı.Sonrada konuşmaya devam etti.
Cemre:Ne kadar inkar edip gizlemeye çalışsan da ben hep iyi biri olduğuna inanıcam.Bu arada teşekkür ederim.
Cemreye hiçbişey demedim diyemezdim de.Yavaşça ayağı kalktım ve odadan çıktım.İyi biri miyim ben?..
************************************
Evet canlarım bu bölüm de bu kadardı.✨Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.💖
Öptüm sizi kocamann 🌼🖤🥔💚